Slide show

Γάτος με εισόδημα - Πόσα λεφτά βγάζουν τα βίντεο που γίνονται viral ?

Πριν από λίγες μέρες και χωρίς να το προσπαθήσω πολύ, έβγαλα για πρώτη φορά λεφτά με βίντεο του γάτου μου. Ναι, μπορείς να βγάλεις λεφτά με βιντεάκια του γάτου, σκύλου, κολλητού σου που έφαγε τούμπα και εδώ θα μάθει πώς μπορείς να το καταφέρεις.

Αλλά ας ξεκινήσω την ιστορία από την αρχή.
Είμαι γατομπαμπάς και μου αρέσει πολύ να βγάζω φωτογραφίες και βιντεάκια τον γάτο μου. Μερικά από αυτά τα ανεβάζω και στο internet. Μια μέρα λοιπόν, χωρίς να το περιμένω, επικοινώνησε μαζί μου στο facebook ένας άγνωστος με κακό google translated μήνυμα με πρόταση να «εκμεταλλευτεί» η εταιρία του εμπορικά ένα από τα βίντεο που είχα ανεβάσει στο youtube.

Μου φάνηκε καλή ιδέα, αλλά ήμουν πολύ διστακτικός με το θέμα. Μπήκα στη διαδικασία να βρω την εταιρία σε όλους τους επίσημους καταλόγους και με χαρά μου ανακάλυψα πως δεν ήταν ψεύτικη. Αντιθέτως, είναι μία από τους leader της αγοράς. Μετά από 2-3 ώρες συζήτηση και μέχρι να σιγουρευτώ ότι δε με δουλεύουν, υπέγραψα ένα e-agreement στο οποίο έδινα δικαίωμα στην εταιρία αυτή να εκμεταλλευτεί εμπορικά 4 βίντεο του γάτου μου και τα έσοδα να μοιράζονται 50-50.
Το καλό όμως ακολούθησε λίγες μέρες αργότερα. Πολλές εταιρίες ακόμα ενδιαφέρθηκαν γι' αυτά τα βίντεο, μία εκπομπή από το Fox News Channel αλλά και μερικά λαμόγια. Στο τέλος συμφώνησα με την ιστοσελίδα rumble.com να πουλήσω ένα βίντεο στα 75$ (είχα και την επιλογή να διαλέξω 60% από κέρδη των διαφημίσεων) το οποίο είχε μόλις 5 views και το είχα ανεβάσει μία μέρα νωρίτερα. Δέκα μέρες αργότερα ήρθε η πρώτη πληρωμή στον paypal λογαριασμό μου και μία βδομάδα μετά πούλησα ένα ακόμα με 50$. Ο γάτος μου ήταν πια ανεξάρτητος και συνείσφερε στον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Άλλη μία καλή επιλογή, αλλά με μακροπρόθεσμα έσοδα, είναι το fullscreen.net το οποία είναι το μεγαλύτερο network για distribution βίντεο στο youtube. Στην περίπτωσή του fullscreen.net δίνετε δικαιώματα στην ιστοσελίδα να διαχειριστεί τα δικαιώματα του βίντεό σας με αντάλλαγμα να το προωθήσουν στα κανάλια του, ή σε άμεσους συνεργάτες τους που μπορεί να χρυσοπληρώσουν ένα viral video.
Αν έχετε λοιπόν αστεία βιντεάκια που αξίζει να μοιραστούν στο ίντερνετ (με γατιά, σκυλιά, αστείες στιγμές και ότιδήποτε viral) μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τις δύο παραπάνω εταιρίες Σίγουρα είναι ένα καλό χαρτζιλίκι.  Λαρι Ιωαννίδης
 

ΠΗΓΗ http://www.mycampus.gr/my_news/apoceis/gatos_me_eisodima.html

Πόσα λεφτά βγάζουν τα βίντεο που γίνονται viral στο YouTube;

Το “viral” είναι μια λέξη που άρχισε να χρησιμοποιείται ιδιαίτερα μετά την έξαρση των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης για να περιγράψει τα βίντεο που μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα καταφέρνουν να εξαπλωθούν και να γίνουν εξαιρετικά δημοφιλή – κάτι, δηλαδή, σαν τα περίφημα «15 λεπτά δημοσιότητας» της ψηφιακής εποχής. Κι αν ο ορισμός σας μπερδεύει, μην πάτε μακριά: σκεφτείτε τα βίντεο που παλιότερα προωθούσατε μέσω e-mail σε όλες σας τις επαφές και που τώρα δημοσιεύετε στο Facebook, στο Twitter και στο Google+
Παιδιά, γάτες, άνθρωποι της διπλανής πόρτας αλλά και διασημότητες: πρωταγωνιστής ενός viral βίντεο μπορεί να είναι οποιοσδήποτε και τις περισσότερες φορές αναδεικνύεται με τρόπο εντελώς απρόβλεπτο. Έχετε αναρωτηθεί όμως ποτέ πόσα χρήματα καταλήγει να βγάζει ένα βίντεο που αν και δημιουργήθηκε για πλάκα κατέληξε να προβάλλεται στις οθόνες εκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον κόσμο;
Η ερώτηση είναι μάλλον παγίδα, αφού η απάντηση δεν μπορεί να είναι σαφής. Κι αυτό γιατί όχι μόνο το YouTube δεν επιτρέπει στους συνεργάτες του να αποκαλύψουν τα ποσά που κερδίζουν από τις διαφημίσεις, αλλά και επειδή οι πηγές των εσόδων για τους δημιουργούς ενός viral βίντεο μπορεί να έρθουν από εκεί που δεν τις περιμένεις.
Ας πάρουμε το παράδειγμα της μικρής Lily, που έγινε γνωστή χάρη στην αντίδρασή της όταν έμαθε ότι θα πάει με τους γονείς της στη Disneyland για τα γενέθλιά της. Σύμφωνα με άρθρο των Times της Νέας Υόρκης, η μητέρα της όχι μόνο κέρδισε 3.000 δολάρια μέσα σε τρεις εβδομάδες, αλλά ενδέχεται να βγάλει πολλά περισσότερα επειδή η Disney θέλει να χρησιμοποιήσει το βίντεο σε τηλεοπτική της διαφήμιση.

Ακόμη πιο εντυπωσιακή όμως είναι η περίπτωση του David DeVore, πατέρα του 7χρονου David από το περίφημο “David After Dentist”. Η επιτυχία του συγκεκριμένου βίντεο ήταν τόσο μεγάλη, που σύντομα η προώθησή του έγινε για τον DeVore η βασική του εργασία. Έτσι, σήμερα το βίντεο διαθέτει online κατάστημα αποκλειστικά αφιερωμένο σε αυτό, όπου μπορεί κανείς να αγοράσει μπλουζάκια και αυτοκόλλητα με το πρόσωπο και τις καλύτερες ατάκες του μικρού David.

Κι αν τα ακριβή ποσά που φέρνουν στους δημιουργούς τους τα βίντεο που γίνονται viral δεν μπορούν να γίνουν γνωστά, ακόμα πιο δύσκολη είναι η απάντηση στο ερώτημα του τί είναι αυτό που κάνει τελικά ένα βίντεο viral. Εδώ το μόνο στο οποίο συμφωνούν όλοι είναι ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη συνταγή και πως τα περισσότερα από τα βίντεο που κατέληξαν να γίνουν viral, δεν προορίζονταν για τέτοια τη στιγμή που δημιουργούνταν.
Φαίνεται πως η μόνη έγκυρη συμβουλή που μπορεί να δοθεί σε κάποιον σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να ακολουθήσει το ένστικτό του – κι αν του κάτσει, η ανταμοιβή αναμένεται πλούσια (αν και δεν ξέρω κατά πόσο αυτό το τελευταίο μπορεί να ισχύσει και για τα αντίστοιχα ελληνικά βίντεο).

Πηγές: Social Times, NY Times
Πηγές: http://www.freeweird.com/

Όροι Χρήσης όλων των άρθρων
Προσοχή !!! Πολλοί απατεώνες υπόσχονται υπερκέρδη για Υπερκέρδη στο διαδίκτυο αλλά σε όλα ισχύει ή παλιά παροιμία " Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι " . Κάντε τις Δικές σας έρευνες αγοράς , μιλήστε με εμπόρους , καταναλωτές , ειδικούς πριν επενδύσετε χρόνο και χρήμα !!!
Προσοχή !!! διαβάστε και συμφωνήστε με τους Όρους Χρήσης του Ιστοτόπου , οι πληροφορίες που δημοσιεύονται αφορούν συνδέσμους βιβλίων και Ισοτόπων που υπάρχουν στο διαδίκτυο εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι, παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στους αρμόδιους , και τους συγγραφείς των βιβλίων και των άρθρων. Και ειδικά σε σοβαρά θέματα πάρτε άμεσα οδηγίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ Ή ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ , εμείς σαν blog δεν φέρουμε καμιά ευθύνη παρά μονό για την αναδημοσίευση του κάθε άρθρου.
Σε κάθε περίπτωση προτού αποφασίσετε να δοκιμάσετε οποιαδήποτε προτεινόμενη μέθοδο , είναι σώφρον να επικοινωνήσετε πρώτα με ειδικό για το θέμα ( π.χ Λογιστή , Οικονομολόγο , Δικηγόρο , Εφοριακό κ.τ.λ ) οποίος θα σας συμβουλέψει κατάλληλα.
Προσοχή !!! μην χρησιμοποιήσετε Πληροφορίες πριν πάρετε πρώτα όλα τα απαραίτητα μετρά προστασία του απορρήτου σας και των χρημάτων σας , να επικοινωνείτε κατευθείαν με τους συγγραφείς των άρθρων έτσι όπως αναφέρονται στην πηγή !!!.
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα