Slide show

Η πιο αποδοτική επένδυση

Σήμερα θα αποκαλύψω ένα πολύ καλά κρυμένο μυστικό. Ένα μυστικό που έχει χαρίσει σε αυτούς που το κατέχουν πετυχημένες ζωές, αμέτρητα πλούτη και ευτυχία. Αυτό το μυστικό αφορά μια επένδυση. Μια επένδυση που είναι πιο ασφαλής από οποιαδήποτε τράπεζα, αποδίδει τα πολλαπλάσια στους λίγους που την επιλέγουν και δεν επηρεάζεται από οικονομικές συγκυρίες. Αν θες να μάθεις μυστικό των εκλεκτών, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συνεχίζεις να διαβάζεις και σε διαβεβαιώ πέρα από κάθε αμφιβολία ότι η ζωή σου θα αλλάξει προς το καλύτερο για πάντα.


Ποιο είναι αυτό το μυστικό, αυτή η επένδυση που όμοια της δεν έχει υπάρξει στην ιστορία της ανθρωπότητας? Είναι κάποια μετοχή ? Είναι χρυσός,ασήμι ή ένα άλλο σπάνιο και εξωτικό μέταλλο ? Μήπως είναι γη που σύντομα θα αποκτήσει τεράστια αξία ?
Δεν είναι τίποτα απόλαυτα.
Τώρα ήρθε η ώρα να σου αποκαλύψω αυτό το εξαιρετικά σπουδαίο μυστικό. Η πιο σημαντική, σίγουρη και αποδοτική επένδυση που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος είναι :

Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ !

( Ανοίγω παρένθεση. Έγραψα την εισαγωγή επίτηδες με αυτό το ύφος για να σατυρίσω όλους αυτούς που πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, κυρίως στο ίντερνετ, και αυτούς που θέλουν να κονομήσουν γρήγορα και χωρίς κόπο. Αν ψάχνεις το κόλπο να βγάλεις λεφτά στο ιντερνέτ ξύνοντας τα @@ σου στον καναπέ είσαι σε λάθος μέρος. Οι παπατζήδες είναι παραδίπλα. Δεν υπάρχει τέτοιο κόλπο και αν υπήρχε κανείς δεν θα στο λεγε. Γκουτ ? Κλείνω παρένθεση ).
Η πιο αποδοτική επένδυση που μπορούμε και πρέπει να κάνουμε , όχι σήμερα αλλά χθες, είναι η επένδυση στον εαυτό μας. Σε έναν κόσμο που όλα είναι ρευστά, που έρχονται τα πάνω κάτω μέσα σε λίγα χρόνια και πραγματικά κάνεις δεν ξέρει τι θα του ξημερώσει αύριο, η μόνη σταθερή αξία που υπάρχει είμαστε εμείς. Γιατί να επενδύσω σε μια μετοχή την πορεία της οποίας δεν μπορώ ούτε να προβλέψω , ούτε να καθορίσω και να μην επενδύσω σε μένανε, που αν μη τι άλλο έχω την τύχη μου στα χέρια μου.
Ας δούμε , λοιπόν τι μπορούμε να κάνουμε για να δώσουμε περισσότερη αξία στο πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο που διαθέτουμε : τον εαυτό μας.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η εκπαίδευση είναι μια διαδικασία που σταματάει όταν σταματήσει να λειτουργεί και το τελευταίο εγκεφαλικό κύταρο που διαθέτουμε. Είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο μας, να έχουμε στην διάθεσή μας την πιο πρόσφατη γνώση. Και όσα περισσότερα μαθαίνουμε τόσο πιο πιθανό είναι να κατεβάσουμε ιδέες για να βελτιώσουμε την κατάστασή μας.
Γνώση μπορούμε να αντλήσουμε από βιβλία ή τον έντυπο τύπο. Αλλά αυτές δεν είναι οι μόνες πηγές γνώσης. Υπάρχουν τα audio-books ή τα podcasts για τους ακουστικούς τύπους. Σελίδες στο ιντερνετ με εκπαιδευτικό ή ενημερωτικό περιεχόμενο , δεκάδες blogs ( όπως καλή ώρα αυτό που διαβάζεις και ελπίζω να βρίσκεις χρήσιμο ) που καλύπτουν μια τεράστια ποικιλία θεμάτων και φόρουμ όπου οι χρήστες ανταλλάσουν χρήσιμες πληροφορίες. Οι οπτικοί τύποι μπορούν να βρουν απαντήση σχεδόν σε κάθε θέμα στο youtube, ενώ υπάρχουν μαθήματα σε streaming ή dvd.
Εκπαιδευτικοί οργανισμοί διοργανώνουν σεμινάρια παντώς τύπου ( που κυκλοφορούν όπως είπα και σε dvd ) , ενώ μεγάλη άνθιση παρουσιάζουν τα σεμινάρια μέσω διαδικτύου ( webminars ).
Μία έξυπνη πρακτική είναι να μάθεις από τους μάστερς. Δηλαδή , βρίσκεις ποιοι είναι οι κορυφαίοι στο εκάστοτε είδος και μελετάς το τι κάνουν. Διαβάζεις τα βιβλία τους, μπαίνεις στις σελίδες τους , γράφεσαι στις λίστες τους. Παρατηρείς τι κάνουν , πως το κάνουν και γιατί το κάνουν.
Όμως, παράλληλα με τις γνώσεις πρέπει να ασχοληθούμε και με τις ικανότητες μας ( skills ) βελτιώνοντας τις ήδη υπάρχουσες ή αναπτύσοντας καινούργιες. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε περισσότερες επιλογές στην αναζήτηση απασχόλησης και περισσότερη αξία σαν εργαζόμενοι. Δηλαδή όσα περισσότερα μπορούμε να κάνουμε τόσο το καλύτερο. Θεωρώ ότι οι θέσεις εργασίας όσο πάνε δεν θα έχουν και τόση σημασία, αυτό που θα μετράει θα είναι οι ικανότητες ( skill sets ).
Επειδή τα παραπάνω είναι λίγο γενικόλογα ας δώσω ένα παράδειγμα. Έστω κάποιος είναι προγραμματιστής . Μπορεί να εξειδικευτει σε μια συγκεκριμένη πλατφόρμα ( ξέρετε σεις ποιες είναι ) ή μπορεί να αναπτυξεί ικανότητες επεξεργασίας βίντεο ή ήχου. Καλό ειναι να έχουμε ανοικτά τα μάτια μας,να βλέπουμε τι θέλει η αγορά και να εξελίσουμε τις υπηρεσίες ή προϊόντα μας ανάλογα.
Κλείνοντας αυτο το κεφάλαιο, αυτή η ικανότητα που πρέπει όπως και δήποτε όλοι να έχουμε είναι το marketing. Δεν νοείται ελεύθερος επαγγελματίας ή επιχειρηματίας που να μην έχει marketing και selling skills. Είναι ένα λάθος που κάνουν πολλοί , το έκανα και γω για αρκετά χρόνια. Είχα την εντύπωση πως άμα είσαι απλά καλός στην δουλεία σου τα λεφτά θα έρθουν από μόνα τους. Δεν είναι έτσι ακριβώς.Αν εισαι απλά καλός στην δουλεία σου έχεις δουλειές, αλλά αυτό δεν μεταφράζεται και σε οικονομική επιτυχία. Την διαφορά στο οικονομικό κομμάτι την κάνει η ικανότητα να “πουλάς” τον εαυτό σου.

Οταν τελειώσεις αυτό το άρθρο διάβασε ότι μπορείς από Dan Kennedy και Jay Abraham, για αρχή. Είναι ίσως οι δύο κορυφαίοι marketers της εποχής μας. Υπόσχομαι να κανω εκτενή αφιερωματα σε αυτούς τους δύο και άλλους μεγάλους marketers.
Εεεεπππ που πας ? Όταν τελειώσεις αυτό το άρθρο είπαμε. Έχουμε κι άλλα ενδιαφέροντα πράματα να πούμε. Τέλειωσε αυτό το άρθρο και μετά. Ευχαριστώ.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Το να επενδύσεις στην επιχείρησή σου δεν είναι μια επαναστατική ή πρωτοπόρα ιδέα, αν και δεν βλέπω να εφαρμόζεται στον βαθμό που θα έπρεπε.
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να επενδύσεις στην επιχείρησή σου. Καλύτερα προϊόντα και μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων ( άλλα να μην το παρακάνουμε με την ποικιλία γιατί ο πελάτης μπερδεύεται ). Πρόσληψη προσωπικού που θα μας δώσει χρόνο να ασχοληθούμε με περισσότερους πελάτες και την στρατηγική της επιχειρησης. Επέκταση της επιχείρησης με άνοιγμα νέων καταστημάτων/ γραφείων κτλ. Εδώ λίγο προσοχή. Αν ένα κατάστημα βγάζει 10 φράγκα, δεν σημαίνει οτι 10 καταστήματα θα βγάλουν 100 φράγκα. Η επέκταση πρέπει να γίνεται με προσόχη, πλάνο και σύνεση.
Επίσης υπάρχει και η επένδυση προσπάθειας και χρόνου από μέρους μας. Δεν υπονοώ οτι δεν δουλεύουμε αρκετά στις επιχείρησείς μας, γιατί ξέρω ότι οι περισσότεροι από εμάς σπαταλάμε ατελείωτες ώρες σε αυτές. Η λέξη κλείδι είναι σπαταλάμε. Δηλαδή, πολλοί απασχολούνται πολλές ώρες στην επιχείρησή τους, αλλά ουσιαστικά δουλεύουν ελάχιστα για αυτές. Δηλαδή το να είσαι στο μαγαζί ή στο γραφείο και να τσεκάρεις τα mail ή τη ναυτεμπόρικη δεν ειναι αρκετό ( πόσο μάλλον το facebook ).
Ως υπεύθυνος της επιχείρησης οφείλεις να κρατάς στατιστικά για οτιδήποτε κινείται. Να ξες τι δουλεύει και τι όχι , τι πουλάει, πότε πουλάει και με βάση αυτά τα δεδομένα να καθορίσεις την πορεία σου. Ο επιχειρηματίας , και αυτή είναι η διαφορά του από έναν ελεύθερο επαγγελματία ή έναν ιδιοκτήτη επιχείρησης, ότι δηλαδή οφείλει στον εαυτό του και την επιχείρησή του να ασχολείτε με δραστηριότητες υψηλότερου επιπέδου και να αφήσει τα καθημερινά, επαναλαμβανόμενα καθήκοντα σε άλλους.
Ο στόχος του επιχειρηματία , κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι κτίσει μία επιχείρηση που να δουλευεί χωρίς να είναι απαραίτη η παρουσία του. Να κατασκευάζει δομές και συστήματα που να μην απαιτούν να είναι συνεχώς πάνω από το κεφάλι κάποιου για να του λέει τι να κάνει. Εννοείται όλαυτα στο μέτρο του δυνατού και στο βαθμό που ο καθένας νοιώθει άνετα με την συγκεκριμένη ιδέα.
Και φυσικά μια από τις πιο επιτυχημένες μορφές επένδυσης είναι να φτιάξεις μια επικερδή επιχείρηση και να την πουλήσεις όσο πιο ψηλά μπορείς.

ΣΧΕΣΕΙΣ

Καλές ειναι οι επιχειρήσεις και τα λεφτά, αλλά αυτά πρέπει να βρίσκονται σε αρμονία με τις διαπροσωπικές μας σχέσεις, είτε είναι οικογένεια, φίλοι, φίλη, φίλος τέσπα ότι έχει ο καθένας. Αν τους δώσουμε την κατάλληλη προσοχή και χρόνο, τότε θα μπορέσουμε να έχουμε ηρεμία, ισορροπία στην ζωή μας και την βέλτιστη απόδοση στις επαγγελματικές μας δραστηριότητες.
Και αφού ( θεωρητικά ) είμαστε καλυμένοι απο τις προσωπικές σχέσεις ας ρίξουμε και μια ματιά στις επαγγελματικές. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να κτίσουμε ένα δίκτυο γύρω από έμας και την επιχείρηση μας.
Καταρχήν, καλό ειναι να κρατάμε επαφή με τους πελάτες μας και για να έρθουν σε μας οταν παραστεί η ανάγκη και για να μας προτείνουν σε γνωστούς τους. Είναι η λεγόμενη προώθηση απο στόμα σε στόμα. Άλλωστε, οι άνθρωποι πλέον δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στις γνώμες φίλων και γνωστών παρά σε διαφημίσεις που βλέπουν ή ακούνε.
Η συμμετοχή σε εκθέσεις ή συνέδρια είναι μια πρακτική που αποφέρει σπουδαία αποτελέσματα. Μπορεί να καταλήξει σε μία σημαντική πώληση, μια συνεργασία ή έστω και μια γνωριμία, που ποτέ δεν ξες που μπορεί να οδηγήσει.
Και τέλος, κατί που πρέπει όλοι να κτίσουμε είναι ένα δίκτυο υποστήριξης και ανταλλαγής ιδεών. Η ιδέα προέρχεται από το βιβλίο του Napoleon Hill “Think and Grow Rich” και το ονομάζει Mastermind Group. Ουσιαστικά είναι μια ομάδα ανθρώπων με τους ιδίους στόχους, τις ίδιες φιλοδοξίες και νοοτροπία, που σκοπό έχει την αλληλοϋποστήριξη, την ανταλλαγή ιδεών και το να είναι υπόλογα τα μέλη της ομάδας ο ένας στον άλλο για τους στόχους τους. Αυτό είναι ένα πάρα δυνατό εργαλείο και όποιος ενδιαφέρετε να κάνουμε ένα ας επικοινωνήσει μαζί μου.

Κάπου εδώ τελειώνει το άρθρο, ελπίζω να άξιζε τον κόπο παρόλη την υπερβολική εισαγωγή, αν και θα μπορούσα να επιχειρηματολογήσω οτι μπορεί η εισαγωγή να ήταν λίγο υπερβολική, αλλά σαφώς δεν ήταν ψευδής.
 
ΠΗΓΗ http://www.diamantisdesign.com/

Όροι Χρήσης όλων των άρθρων
Προσοχή !!! Πολλοί απατεώνες υπόσχονται υπερκέρδη για Υπερκέρδη στο διαδίκτυο αλλά σε όλα ισχύει ή παλιά παροιμία " Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι " . Κάντε τις Δικές σας έρευνες αγοράς , μιλήστε με εμπόρους , καταναλωτές , ειδικούς πριν επενδύσετε χρόνο και χρήμα !!!
Προσοχή !!! διαβάστε και συμφωνήστε με τους Όρους Χρήσης του Ιστοτόπου , οι πληροφορίες που δημοσιεύονται αφορούν συνδέσμους βιβλίων και Ισοτόπων που υπάρχουν στο διαδίκτυο εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι, παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στους αρμόδιους , και τους συγγραφείς των βιβλίων και των άρθρων. Και ειδικά σε σοβαρά θέματα πάρτε άμεσα οδηγίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ Ή ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ , εμείς σαν blog δεν φέρουμε καμιά ευθύνη παρά μονό για την αναδημοσίευση του κάθε άρθρου.
Σε κάθε περίπτωση προτού αποφασίσετε να δοκιμάσετε οποιαδήποτε προτεινόμενη μέθοδο , είναι σώφρον να επικοινωνήσετε πρώτα με ειδικό για το θέμα ( π.χ Λογιστή , Οικονομολόγο , Δικηγόρο , Εφοριακό κ.τ.λ ) οποίος θα σας συμβουλέψει κατάλληλα.
Προσοχή !!! μην χρησιμοποιήσετε Πληροφορίες πριν πάρετε πρώτα όλα τα απαραίτητα μετρά προστασία του απορρήτου σας και των χρημάτων σας , να επικοινωνείτε κατευθείαν με τους συγγραφείς των άρθρων έτσι όπως αναφέρονται στην πηγή !!!.
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα