Slide show

Το Adwords και η Adsense είναι οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες στο internet για online διαφήμιση.

Η google adsense είναι η πιο διαδεδομένη και πιο αποδοτική Cost Per Click διαφήμιση και αποτελεί τη δημοφιλέστερη επιλογή όλων των blogger και webmaster στον κόσμο. Ο λόγος για τον οποίο η adsense είναι η πρώτη επιλογή της πλειοψηφίας των ιστοσελίδων για online διαφήμιση, είναι ότι η υπηρεσία χρησιμοποιείται δωρεάν και όσο προβάλλονται οι διαφημίσεις υπάρχει κέρδος από το κάθε click.
Οι διαφημίσεις που προβάλλονται στην adsense τροφοδοτούνται από το adwords. Το adwords αποτελεί μια πολύ καλή λύση για να διαφημιστεί μια εταιρία ή μια ιστοσελίδα στο διαδίκτυο. Το adwords ακολουθεί το μοντέλο διαφήμισης Pay Per Click, όπου η διαφημιζόμενη ιστοσελίδα πληρώνει για το κάθε click που επιτυγχάνεται μέσω την προβολής της στα αποτελέσματα αναζήτησης ή στις ιστοσελίδες που συνεργάζονται με την google, οδηγώντας σε αυτή νέους επισκέπτες ή πελάτες.

  
Adsense


Το Google Adsense είναι ένα πολύ σημαντικό κανάλι, με το οποίο όλες οι μικρομεσαίες online επιχειρήσεις, μπορούν να κερδίσουν ένα επιπλέον εισόδημα.
Έχουμε ήδη μιλήσει για το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, το Αdwords (δείτε περισσότερα για το Google Adwords), με το οποίο οι web publishers μπορούν να διαφημίσουν την ιστοσελίδα τους, πληρώνοντας ένα προκαθορισμένο ποσό για το κάθε click.
Με το Adsense, στην ουσία γίνεστε συνεργάτης με την Google επιτρέποντας της να προβάλει τις διαφημίσεις του Adwords, σε οποιοδήποτε σημείο της ιστοσελίδας σας θέλετε και να κερδίζετε χρήματα για κάθε click που γίνεται σε αυτές.
Τα χρήματα που μπορείτε να κερδίζετε για κάθε click κυμαίνονται από 0,01 έως 10 ευρώ, αναλόγως το θέμα του website ή του blog σας. Το ποσό εξαρτάται αποκλειστικά, από το πόσο ανταγωνιστικές είναι οι λέξεις-κλειδιά, γύρω από τις οποίες έχετε χτίσει τις σελίδες σας. (δείτε περισσότερα για τις λέξεις-κλειδιά στην σελίδα keyword analysis).
Η Google δεν προσφέρει πληροφορίες για το ακριβές ποσό το οποίο θα κερδίζετε από τις διαφημίσεις. Θα πρέπει να διαιρέσετε το ποσό που κερδίζετε, με τον συνολικό αριθμό των clicks, για να έχετε μία ιδέα για το ποσό που κερδίζετε για κάθε μεμονωμένο click.
Οι διαφημίσεις του Adsense συνοδεύονται πάντα με τον χαρακτηρισμό, “Google ads” ή “ads by Google”.

Γιατί το Google Adsense είναι τόσο επιτυχημένο

Η Google χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να εξακριβώσει το θέμα μίας ιστοσελίδας. Αυτός ο αλγόριθμος περιλαμβάνει: Συχνότητα και ανάλυση λέξεων-κλειδιών, ανάλυση των links, ανάλυση των meta tags, κλπ.
Έτσι οι διαφημίσεις οι οποίες η Google θα προβάλει στην ιστοσελίδα σας θα έχουν άμεση σχέση με το θέμα της σελίδα σας. Με αυτόν τον τρόπο η Google εξασφαλίζει, ότι οι επισκέπτες του website σας θα ενδιαφερθούν για τις διαφημίσεις αυτές.
Προβάλλοντας σχετικές με το θέμα του website σας διαφημίσεις, εξασφαλίζετε υψηλό click through ratio (CTR). Το CTR είναι το ποσοστό του συνολικού αριθμού των επισκέψεων, προς τα clicks στις διαφημίσεις του Adsense.
Αν για παράδειγμα έχετε 300 επισκέψεις την ημέρα και τα click στις διαφημίσεις του Adsense ήταν 30, τότε το click through ratio είναι 10%.

Πώς να προβάλετε τις διαφημίσεις του Google Adsense σε ένα website ή Blog

Όταν εγκριθεί η αίτησή σας από την Google, θα σας πάρετε έναν Adsense code. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε το σημείο που θέλετε να προβάλλονται οι διαφημίσεις στην σελίδα σας και να κάνετε copy και paste τον κωδικό.
Απαγορεύεται να πειράξετε με οποιονδήποτε τρόπο τον κωδικό. Πρέπει να μπει ως έχει.
Τις διαφημίσεις μπορείτε να τις επεξεργαστείτε όπως επιθυμείτε. Η Google σας δίνει το δικαίωμα να αλλάξετε το χρώμα, το φόντο και το μέγεθος των διαφημίσεων.
Οι διαστάσεις που προσφέρονται είναι 10: 728×90, 468×60, 125×125, 120×600, 160×600, 120×240, 300×250, 250×250, 336×280, και 180×150.
Μην ξοδέψετε πολύ χρόνο παίζοντας με τα χρώματα. Δέκα λεπτά είναι αρκετά αν έχετε υπόψη σας τα παρακάτω:
  • Κάντε τις διαφημίσεις να μοιάζουν με δικά σας links. Ρυθμίστε έτσι τα χρώματα ώστε να καμουφλάρονται μέσα στο site σας. Για φόντο, επιλέξτε το χρώμα του φόντου της σελίδας σας και για χρώμα του τίτλου, το χρώμα των link σας. Για το χρώμα του κείμενου της περιγραφής των διαφημίσεων, επιλέξτε το ίδιο χρώμα με την γραμματοσειρά που χρησιμοποιείτε στο site.
ή
  • Κάντε τις διαφημίσεις το κεντρικό πρόσωπο του site σας, χρησιμοποιώντας αντίθετα χρώματα από αυτά της σελίδας σας και τοποθετώντας τες έτσι, ώστε όλο το κείμενο να περιστρέφεται γύρω από αυτές.

Χτίζοντας μία ιστοσελίδα με μοναδικό σκοπό ένα εισόδημα από το Adsense

Η δημιουργία μίας τέτοιας ιστοσελίδας απαιτεί διαφορετική προσέγγιση. Το εισόδημα που μπορεί κάποιος να κερδίζει από το Adsense, εξαρτάται από τον αριθμό των επισκεπτών και το CTR. Ο αριθμός των επισκεπτών εξαρτάται από την ποιότητα των πληροφοριών, το SEO και τον αριθμό των σελίδων, ενώ το CTR από την διαχείριση των διαφημίσεων.
Είναι πολύ σημαντικό η ιστοσελίδα που θα δημιουργήσετε να αφορά κάτι που αγαπάτε και σας αρέσει, ότι και αν είναι αυτό. Με το Adsense μπορείτε να βγάλετε χρήματα από οποιοδήποτε website, οπότε φροντίστε να ασχολείται με κάτι που αγαπάτε, ώστε να μπορέσετε να συγκεντρώσετε το υλικό για την δημιουργία ενός σεβαστού αριθμού σελίδων, οι οποίες θα περιέχουν πολύτιμες πληροφορίες για το αντικείμενο.
Όπως έχω αναφέρει πολλές φορές μέσα από αυτό το website, η παροχή ποιοτικών πληροφοριών / προϊόντων ή υπηρεσιών είναι μονόδρομος για την επιτυχία μίας online επιχείρησης.

Διαφορετικοί τρόποι προσέγγισης του Adsense

Ένα μοντέλο ιστοσελίδων που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος είναι τα mini sites, τα οποία είναι websites που αποτελούνται από έναν πολύ μικρό αριθμό σελίδων.
Έλεγα προηγουμένως, πως το ποσό που μπορεί κάποιος να κερδίζει από το Adsense, εξαρτάται από τον αριθμό των σελίδων του website. Το γεγονός αυτό, μπορεί να αντισταθμιστεί με την δημιουργία ενός μεγάλου αριθμού από mini sites. Γενικά, η λογική πίσω από τα mini sites βρίσκεται πίσω από το ερώτημα:
«Αν είχατε ένα website που βγάζει 100 ευρώ το μήνα, πόσα websites θα χτίζατε;».
Καλή ερώτηση νομίζω…
Μπορείτε να δημιουργήσετε πολύ γρήγορα, έναν αρκετά σεβαστό αριθμό από mini sites, τα οποία να σας προσφέρουν ένα πολύ καλό μηνιαίο εισόδημα, αρκεί το κάθε ένα από αυτά να είναι έστω και λίγο κερδοφόρο.
Υπάρχουν δύο εξαιρετικά προγράμματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να χτίσετε μία Adsense αυτοκρατορία, χρησιμοποιώντας έναν μεγάλο αριθμό από mini sites. Για να είμαι ειλικρινής, προτιμώ την δημιουργία πολλών σελίδων για ένα website, όμως αυτή είναι η δική μου άποψη και αντιπροσωπεύει τον τρόπο με τον οποίο αρέσει σε εμένα να δουλεύω. Γνωρίζω αρκετό κόσμο που κερδίζει αρκετά χρήματα με mini sites, οπότε δεν είναι θέμα σωστής και λάθος τακτικής αφού και οι δύο προσεγγίσεις δουλεύουν.
Έλεγα λοιπόν, πως υπάρχουν δύο εξαιρετικά προγράμματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την τακτική των mini sites. Και τα δύο έχουν δημιουργηθεί από ανθρώπους που έχουν πλουτίσει από το διαδίκτυο, οπότε δώστε μεγάλη προσοχή σε αυτά που έχουν να σας πουν.
Πρόκειται για:
·Το “The mini site formula” του Joel Peterson και
·Το “HyperVRE” του Matt Callen

Είναι το Site Build It η ιδανική λύση για το Adsense;

Μπορείτε να δείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για το πώς θα δημιουργήσετε ένα επαγγελματικό website, στον τομέα της κατασκευής ιστοσελίδων. Εδώ όμως θα ήθελα να σταθώ στο Site build It, καθώς νομίζω ότι είναι το ιδανικό εργαλείο κατασκευής ιστοσελίδων που έχουν στόχο το Adsense.
Το Site Build It διδάσκει πως θα δημιουργήσετε, αυτό ακριβώς που θέλει το Adsense. Την δημιουργία ενός website πλούσιου σε περιεχόμενα, με μεγάλο αριθμό σελίδων και μεγάλο αριθμό επισκέψεων. Αξίζει να δείτε την adsense σελίδα του Site Built It.
Μπορείτε επίσης να δείτε εδώ, πολύ επιτυχημένα websites που έχουν δημιουργηθεί από κατόχους του Site Built It, κυρίως αρχάριους χωρίς καμία εμπειρία στη κατασκευή ιστοσελίδων.

Google Adsense και Blogs

Αν έχετε ή σκοπεύετε να δημοσιεύσετε ένα blog, εξετάστε σοβαρά την πιθανότητα να προβάλετε Google ads μέσα από το blog σας, καθώς μπορεί να αποδειχτεί μία πολύ σημαντική πηγή εισοδήματος για εσάς.
Μπορείτε να δείτε εδώ, τα πάντα για το πώς θα δημιουργήσετε, θα προωθήσετε και θα βγάλετε χρήματα από ένα blog.
Τα blogs ευνοούν τις Google Ads, όπως και τις CPM Αds, επειδή διαθέτουν ένα πολύ μεγάλο αριθμό σελίδων, όπως και έναν υψηλό αριθμό επαναλαμβανόμενων επισκέψεων από τακτικούς  αναγνώστες. Ένα επιτυχημένο blog, ανανεώνεται το λιγότερο 3 φορές την εβδομάδα, δηλαδή κάθε μήνα προσθέτονται 12 τουλάχιστον σελίδες.  Πρόκειται για αρκετό υλικό για τους επισκέπτες αλλά και για τις μηχανές αναζήτησης.

Συμβουλές για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του Google Adsense

  • Προσπαθήστε οι διαφημίσεις να μην μοιάζουν με διαφημίσεις. Ο σύγχρονος άνθρωπος έχει αναπτύξει αντιστάσεις απέναντι στη διαφήμιση, αφού καθημερινά βομβαρδίζεται από χιλιάδες. Η γνώμη μου είναι να αποφύγετε τις image ads, δηλαδή τις διαφημίσεις που εμφανίζονται σαν εικόνα και να χρησιμοποιείτε text ads, δηλαδή διαφημίσεις κειμένου. Οι image ads βγάζουν μάτι ότι πρόκειται για διαφημίσεις και γενικά αν δεν γνωρίζει κάποιος πώς να τις χρησιμοποιήσει σωστά, θα έχει πολύ χαμηλό CTR.
  • Το στυλ που χρησιμοποιώ συνήθως είναι το sky scraper format, σε μετάφραση διάταξη ουρανοξύστη, η οποία είναι αυτή που βλέπετε στα δεξιά της σελίδας και είναι η διάταξη με το μεγαλύτερο CTR.
  • Μία άλλη διάταξη που προσφέρει αρκετά υψηλό CTR, είναι η προβολή των διαφημίσεων στο τέλος της σελίδας. Στο MakeMoneyOnline.gr, χρησιμοποιώ και τις δύο διατάξεις.
  • Αν η ιστοσελίδα σας έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για να κερδίζετε χρήματα μέσω του Google Adsense, τότε προτείνω να τοποθετήσετε τις διαφημίσεις ανάμεσα στο κείμενο, μεταξύ των παραγράφων. Είναι μακράν η διάταξη με το μεγαλύτερο CTR.
Το μεγάλο μειονέκτημα του Adsense είναι ότι αποτελεί σημείο εξόδου από το website σας. Αν προωθείτε affiliate programs, θα θέλετε ο επισκέπτης να μάθει για τα προϊόντα που προωθείτε και όχι να φύγει στην μέση της σελίδας κάνοντας click σε μία Adsense διαφήμιση.
Με το να τοποθετήσετε τις διαφημίσεις ανάμεσα από το κείμενό σας, ρισκάρετε να χάσετε μία καλή προμήθεια, για μερικά cent του ευρώ που θα σας δώσει το click στην διαφήμιση του Adsense.

Τι να προσέξετε για να μην σας απορρίψει η Google

  • Πρέπει οπωσδήποτε να έχετε το δικό σας domain. (δείτε περσσότερες πληροφορίες για την καταχώρηση domain).
  • Το θέμα του website σας, θα πρέπει να είναι συγκεκριμένο.
  • Να μην είναι το site σας αυτοβιογραφικό. Σε ένα τέτοιο website, η Google θα δυσκολευτεί πολύ να βρει σχετικές με το θέμα διαφημίσεις.
  • Βεβαιωθείτε ότι όλα τα links λειτουργούν και ότι δεν υπάρχουν ορθογραφικά λάθη.
  • Μην χρησιμοποιείτε σήματα όπως: «σελίδα υπό κατασκευή» ή «under construction», ακόμα και αν οι σελίδες σας δεν είναι έτοιμες.
Τρία είναι τα αυτά που ΔΕΝ πρέπει με τίποτα να κάνετε:
1)Να προτρέψετε τον επισκέπτη να κάνει click στις διαφημίσεις, γράφοντας για παράδειγμα: «κάντε click εδώ». Η Google θέλει ο επισκέπτης να κάνει click στις διαφημίσεις επειδή τον ενδιαφέρουν.
2)Να κάνετε click στις δικές σας διαφημίσεις.
3)Να παρουσιάσετε μία αντιγραφή ενός άλλου website. Κάτι τέτοιο είναι παράνομο και διώκεται ποινικά. Η Google διαθέτει web crawlers τα οποία είναι προγράμματα που καταγράφουν όλα τα websites και αν κάνετε κάτι τέτοιο θα το ανακαλύψει πολύ γρήγορα.
Αν κάνετε κάτι από αυτά τα τρία, είναι 100% βέβαιο ότι θα έχετε προβλήματα.
ΠΗΓΗ http://makemoneyonline.gr/google_adsense.html


Βάλε στην ιστοσελίδα σου διαφημίσεις της adsense και κέρδισε εύκολα χρήματα από τα click που κάνουν οι επισκέπτες σου!
Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει την adsense;
Απευθύνεται σε όλους τους χρήστες του διαδικτύου, άνω των 18 ετών, που διαθέτουν μια ή περισσότερες ιστοσελίδες ή blog με μη προσβλητικό περιεχόμενο. Δεν είναι απαραίτητο να είσαι επαγγελματίας ή επιχείρηση για να βγάλεις χρήματα από διαφημίσεις. Οποιοσδήποτε μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτή την υπηρεσία και να κερδίσει λεφτά online.
Πως βγάζω χρήματα από την adsense;
Τα κέρδη προέρχονται από click πάνω σε στοχευμένες διαφημίσεις κειμένου ή εικόνων. Για κάθε click υπάρχει και μια χρηματική αμοιβή.
Πόσα λεφτά κερδίζω από το κάθε click;
Για τις διαφημίσεις περιεχομένου το κέρδος αντιστοιχεί με το 68% του ποσού που εισπράττει η Google από τις διαφημιζόμενες εταιρίες. Για τις διαφημίσεις αναζήτησης το κέρδος αντιστοιχεί με το 51% του ποσού που εισπράττει η Google. Οι διαφημίσεις που προβάλλονται είναι πάντα οι πιο υψηλά αμειβόμενες και προέρχονται από online δημοπρασίες που εξελίσσονται σε πραγματικό χρόνο ανάμεσα στις εταιρίες που διαφημίζονται μέσω της υπηρεσίας adwords της Google. Το κάθε click μπορεί να σου αποφέρει κέρδος από 0,01 ευρώ έως και πάνω από 1 ευρώ!
Πότε πληρώνομαι;
Οι πληρωμές από την google adsense πραγματοποιούνται όταν το συνολικό ποσό των κερδών σου φτάσει τα 70 ευρώ.
Πως πληρώνομαι;
Μετά την εγγραφή στην υπηρεσία της adsense, θα σου ζητηθεί ο αριθμός του τραπεζικού σου λογαριασμού, αλλά υπάρχει και η δυνατότητα έκδοσης επιταγής.
Ποια είναι τα είδη των διαφημίσεων;
  • Οι διαφημίσεις της Google adsense για περιεχόμενο μπορεί να είναι σε μορφή κειμένου, εικόνας, video, flash.
  • Οι διαφημίσεις για αναζήτηση είναι σε μορφή κειμένου.
  • Οι διαφημίσεις για video είναι σε μορφή κειμένου ή εικόνας video.
Πως τοποθετώ τις διαφημίσεις της adsense;
Αν χρησιμοποιείς google sites ή blogger, η υπηρεσία adsense είναι ενσωματωμένη και μπορείς να την ενεργοποιήσεις από την καρτέλα “κέρδη”. Μόλις δημιουργήσεις ένα λογαριασμό στην adsense μπορείς να τοποθετήσεις μια διαφήμιση με τα χρώματα και τον τύπο της αρεσκείας σου στην καρτέλα “Οι διαφημίσεις μου”. Σε άλλη περίπτωση θα σου δοθεί ο κώδικας adsense, τον οποίο μπορείς να κάνεις copy – paste στον πηγαίο κώδικα της ιστοσελίδας σου ή μέσα σε άρθρα στα σημεία που θέλεις.
Πόσες διαφημίσεις μπορώ να βάλω στην ιστοσελίδα μου;
Επιτρέπεται να τοποθετήσεις έως τρεις διαφημίσεις περιεχομένου, 3 Link Units και 2 search boxes σε κάθε σελίδα. Αν έχεις ιστοσελίδα επιτρέπεται να χρησιμοποιείς διαφορετικά πλαίσια διαφήμισης σε κάθε σελίδα, αλλά θα πρέπει να εμφανίζονται στον αριθμό τους maximum 3. Ενώ στην περίπτωση των blogs θα πρέπει να επιλεγούν 3 συγκεκριμένα πλαίσια διαφήμισης.
Πως γίνεται η εγγραφή στην adsense;
Συμπληρώνεις τη φόρμα εγγραφής με τα πραγματικά σου στοιχεία και δηλώνεις την ιστοσελίδα ή το ιστολόγιό σου. Περιμένεις την έγκριση από την Google στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο. Αμέσως μετά ενεργοποιείς τις διαφημίσεις. Όταν αρχίσεις να λαμβάνεις έσοδα από click και φτάσεις περίπου στα 10 ευρώ, η Google θα σου αποστείλει ταχυδρομικά ένα προσωπικό κωδικό pin και θα σου ζητήσει να επιλέξεις μια μέθοδο πληρωμής. Η Google θα προσπαθήσει να πραγματοποιήσει μια μικρή μεταφορά χρημάτων στο λογαριασμό που επέλεξες, για να διαπιστώσει εάν μπορεί να ξεκινήσει η συνεργασία μαζί σου. 
Γιατί να χρησιμοποιήσω την adsense; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα;
  • Καταρχάς επειδή είναι δωρεάν και εγγυημένα μπορείς να βγάλεις λεφτά από τις διαφημίσεις.
  • Η Google είναι μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς εταιρίες στον κόσμο και οι πληρωμές γίνονται εγγυημένα και σύντομα. Επίσης δεν απαιτεί τιμολόγια, αποδείξεις ή δελτία παροχής υπηρεσιών για να σε πληρώσει. Γίνονται τα click, συγκεντρώνεις το απαιτούμενο ποσό των 70 ευρώ και πληρώνεσαι στον τραπεζικό λογαριασμό σου ή μέσω επιταγής.
  • Όσο μεγαλύτερη επισκεψιμότητα έχει η ιστοσελίδα σου, τόσο περισσότερα θα είναι τα κέρδη.
  • Η Google adsense πληρώνει περισσότερο από κάθε άλλη ανταγωνιστική εταιρία. Αυτό γιατί οι προβαλλόμενες διαφημίσεις είναι αποτέλεσμα δημοπρασίας, μέσω της υπηρεσίας adwords. Η εταιρία που πληρώνει περισσότερο, είναι αυτή που θα προβληθεί περισσότερο.
  • Οι διαφημίσεις της adsense απευθύνονται σε όλες τις γλώσσες του κόσμου, άρα σε όλους τους χρήστες του διαδικτύου. Αν ένας Άγγλος πχ επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου, ανεξάρτητα αν η σελίδα σας είναι γραμμένη στα Ελληνικά, οι διαφημίσεις της adsense θα προβάλλονται σε αυτόν στα Αγγλικά και το περιεχόμενο θα είναι στοχευμένο αποκλειστικά για αυτόν. Αυτό καθιστά την adsense επιτυχημένη και αποτελεσματική.
  • Η διαδικασία προσθήκης της adsense στην ιστοσελίδα ή στο blog σου είναι πάρα πολύ απλή και σύντομη. Δε χρειάζεται να έχεις προγραμματιστικές γνώσεις και ικανότητες.
  • Οι διαφημίσεις που προβάλλει η adsense εναλλάσσονται  κάθε φορά που ανανεώνεται (refresh) η σελίδα. Το πλήθος των διαφημίσεων είναι μεγάλο και ποικίλο.
  • Το περιεχόμενο των προβαλλόμενων διαφημίσεων της Google θα ταιριάζει με τη θεματολογία της ιστοσελίδας σου. Αυτό την καθιστά ελκυστική και κερδοφόρα.
  • Οι διαφημίσεις που προσφέρει η adsense διατίθενται σε διάφορα μεγέθη, ώστε να υπάρχει δυνατότητα να επιλέξεις αυτό τον τύπο που ταιριάζει καλύτερα στη σελίδα σου.
  • Η adsense απευθύνεται σε όλους τους bloggers ή webmasters. Αντίθετα με άλλες ανταγωνιστικές εταιρίες που για να πάρεις έγκριση απαιτείται να έχεις ιστοσελίδα υψηλών προδιαγραφών. Η adsense προσφέρεται σε όλους. Ακόμα και σε καινούρια blogs που δεν έχουν καθόλου επισκεψιμότητα.
  • Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις διαφημίσεις της adsense παράλληλα με άλλες διαφημίσεις άλλων εταιριών. Η Google θέτει ως όρο να μην παραλληλίζονται τα χρώματα, τα σχήματα και να βρίσκονται σε μια μικρή απόσταση, ώστε να μη συγχέονται μεταξύ τους.
  • Η adsense σου παρέχει πλήρη στοιχεία και στατιστικά online για να παρακολουθείς τα κέρδη σου. Παρακολουθώντας αυτά τα δεδομένα μαθαίνεις τι “πουλάει”, ποιο είναι το καλύτερο σημείο τοποθέτησης μιας διαφήμισης και με αυτό τον τρόπο βελτιώνεις τα κέρδη σου.
Adwords advertising
Δημιούργησε μια επιτυχημένη διαφήμιση στο adwords και αύξησε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις από την ιστοσελίδα σου!
Τι είναι το Adwords;
Το AdWords είναι μια υπηρεσία της Google επί πληρωμή και αποτελεί μια πολύ καλή επιχειρηματική λύση διαφήμισης στο διαδίκτυο. Το AdWords χρησιμοποιείται παγκοσμίως σε μεγάλη κλίμακα και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αφού κάθε μέρα το ανακαλύπτουν και το χρησιμοποιούν αμέτρητες εταιρίες και όχι μόνο, σε όλο τον κόσμο. Αποτελεί μια φτηνή λύση διαφήμισης και σου επιτρέπει να ελέγχεις απόλυτα τα χρήματα που διαθέτεις για διαφημιστικούς λόγους. Τις χρεώσεις για τις διαφημίσεις τις καθορίζεις εσύ. Μπορείς να επιλέξεις εάν θα χρεωθείς για κάθε click στη διαφήμισή σου ή για κάθε εμφάνιση και πόσο.
Γιατί να επιλέξω να διαφημιστώ μέσω Adwords;
  • Καταρχάς έχεις τον πλήρη έλεγχο του κόστους. Μπορείς να διαθέσεις το ελάχιστο 10 ευρώ, έως όσο σου επιτρέπει η οικονομική σου δυνατότητα. Υπάρχει η δυνατότητα να βάλεις περιορισμό του ημερήσιου κόστους, καθώς και να απενεργοποιήσεις ανά πάσα στιγμή τη διαφημιστική καμπάνια. Έτσι σου δίνεται η δυνατότητα να διαμορφώσεις τον δικό σου προϋπολογισμό.
  • Μπορείς να στοχεύσεις σε οποιαδήποτε χώρα θέλεις για να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σου, ποιες ώρες ή μέρες ή σε ποιες ηλικίες ή ακόμα και σε ποιες γλώσσες.
  • Η εμφάνιση των διαφημίσεων γίνεται στοχευμένα. Ανάλογα με τις λέξεις κλειδιά που καθορίζεις εμφανίζονται οι διαφημίσεις. Δηλαδή εάν θέλεις να προωθήσεις εξαρτήματα υπολογιστών, επιλέγεις λέξεις κλειδιά συναφείς με τους υπολογιστές. Έτσι όταν κάποιος χρήστης θα αναζητήσει κάτι σχετικό με εξαρτήματα υπολογιστών, θα εμφανιστεί η διαφήμισή σου. Στην πορεία μπορείς να διαμορφώσεις τις λέξεις κλειδιά και να προσθέσεις όσες θέλεις.
  • Χρησιμοποιώντας το AdWords, η διαφημιστική σου καμπάνια θα εμφανιστεί σε χιλιάδες ιστοσελίδες, blogs και αναζητήσεις της Google. Αν δε πραγματοποιηθεί κάποιο click δε χρεώνεσαι τίποτα και η διαφήμισή σου έχει γίνει ορατή σε χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου. Με απλά λόγια, η διαφήμιση προβάλλεται δωρεάν και σε περίπτωση επίδειξης ενδιαφέροντος χρεώνεσαι ένα μικρό ποσό που καθορίζεις εσύ.
  • Μπορείς ταυτόχρονα να ενεργοποιήσεις διαφορετικές διαφημίσεις, οι οποίες θα οδηγούν σε συγκεκριμένο τομέα της ιστοσελίδας σου. Αν για παράδειγμα προωθείς 2 διαφορετικά προϊόντα, τότε μπορείς να φτιάξεις 2 διαφορετικές διαφημίσεις, όπου κάθε μια θα οδηγεί στο συγκεκριμένο προϊόν.
  • Μπορείς να παρακολουθήσεις οποιαδήποτε στιγμή τα αναλυτικά στατιστικά και τα στοιχεία από τη διαφημιστική σου καμπάνια, ώστε να επιβλέπεις την απόδοσή της και να αξιολογείς την αποτελεσματικότητά της.
Έχει επιτυχία το Adwords;
Μέσω του AdWords μπορείς να προωθήσεις επιτυχημένα οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία στο χώρο του διαδικτύου. Η προβολή των διαφημίσεων γίνεται στοχευμένα, οπότε ουσιαστικά προβάλεις τη διαφημιστική σου καμπάνια σε αυτούς που αναζητούν το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Βασικό πλεονέκτημα είναι ότι αποφεύγεις να ξοδέψεις χρήματα για να διαφημιστείς σε ανθρώπους που πιθανότατα να μη τους ενδιαφέρει το αντικείμενό σου. Οπότε προσεγγίζεις με επιλεκτικό τρόπο τους πελάτες σου. Το κόστος διαφήμισης βρίσκεται απόλυτα υπό τον έλεγχό σου και είναι ελάχιστο σε σχέση με την τηλεόραση ή το ραδιόφωνο. Πολλές εταιρίες έχουν δηλώσει ότι έχουν πραγματοποιήσει τους επαγγελματικούς τις στόχους μέσω της υπηρεσίας του AdWords.
Που προβάλλονται οι διαφημίσεις του Adwords;
Οι διαφημίσεις του AdWords προβάλλονται είτε στην κεντρική σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης (search) της Google, είτε σε ιστοσελίδες και blogs που χρησιμοποιούν την υπηρεσία adsense, είτε ενσωματωμένες σε video στο YouTube. Η διαφημιζόμενος έχει τη δυνατότητα επιλογής του τρόπου προώθησης.
Τι είναι οι λέξεις κλειδιά;
Λέξεις κλειδιά είναι οι λέξεις ή οι φράσεις που επιθυμείς να παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σου , μέσω εμφάνισης της διαφήμισής σου, όταν πληκτρολογηθούν στην αναζήτηση της Google.
Για να εμφανιστεί μια διαφήμιση πρέπει να ορίσεις ποιες λέξεις κλειδιά θα την ενεργοποιούν. Επίσης μπορείς να ορίσεις για κάθε λέξι κλειδί διαφορετικό κόστος ή ένα ποσό ανεξάρτητα από την κάθε λέξι κλειδί.
Πως λειτουργεί η δημοπρασία στο Adwords;
Κάθε διαφημιζόμενος επιλέγει ένα ποσό χρέωσης ανά click για κάθε λέξι κλειδί. Ο διαφημιζόμενος ο οποίος διαθέτει το μεγαλύτερο ποσό, θα εμφανιστεί πρώτος. Ακολούθως θα εμφανιστούν και οι υπόλοιποι ανάλογα με το ποσό που διαθέτουν. Η δημοπρασία στο AdWords διαμορφώνεται και εναλλάσσεται συνέχεια, αφού ο κάθε διαφημιζόμενος μπορεί να αλλάξει το ποσό όσες φορές το επιθυμεί. Το AdWords δίνει επίσης τη δυνατότητα να γίνεται αυτόματα η προσφορά στη δημοπρασία με το μέγιστο δυνατό ποσό, έτσι ώστε να εξασφαλίσεις σίγουρα και χωρίς κόπο μια θέση στην πρώτη γραμμή της πρώτης σελίδας αποτελεσμάτων, αλλά σίγουρα ξοδεύοντας πολύ περισσότερα χρήματα σε σχέση με το χειροκίνητο τρόπο.
Πως θα εμφανιστεί η διαφήμισή μου στην πρώτη σελίδα;
Επιλέγοντας ένα ποσό κόστους στις λέξεις κλειδιά, το AdWords αρχικά θα πραγματοποιήσει μια προσομοίωση προσφοράς και θα σε πληροφορήσει για την πιθανή θέση της διαφήμισής σου, σε σχέση με τους ανταγωνιστές σου. Για να εμφανιστεί η διαφήμισή σου στην πρώτη σελίδα, θα πρέπει να έχει μέση θέση κάτω από 8. Μετά από μια μέρα, αφού υπάρξουν αποτελέσματα, θα έχεις μια ξεκάθαρη εικόνα για τη θέση της διαφήμισης. Μπορείς να αυξάνεις το κόστος σιγά σιγά μέχρι να βρεθείς στην πρώτη θέση, όπου θα έχεις και τα καλύτερα αποτελέσματα. Αν το ποσό που διαθέτεις είναι χαμηλό, σε σχέση με τους ανταγωνιστές, τότε το AdWords θα σε πληροφορήσει ότι η διαφήμισή σου δεν εμφανίζεται. Αυτό επειδή μπορεί να υπάρχουν δεκάδες άλλοι με καλύτερες προσφορές. Άρα θα πρέπει να εμφανιστούν όλοι οι άλλοι πρώτα και μετά εσύ.
Γιατί δεν προβάλλεται η διαφήμισή μου;
Αρχικά θα πρέπει να ελέγξεις αν δεν έχει μηδενιστεί το υπόλοιπο του λογαριασμού σου. Μετά θα πρέπει να ελέγξεις αν το ποσό που διαθέτεις στις λέξεις κλειδιά θα μπορούσε να τοποθετήσει τη διαφήμισή σου σε μια καλή μέση θέση. Υπάρχει περίπτωση, οι λέξεις κλειδιά που επέλεξες να χρησιμοποιούνται σπάνια, οπότε θα πρέπει να προσθέσεις περισσότερες ή να τις προσαρμόσεις καλύτερα. Μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια είναι αυτή όπου αντιστοιχούν τα περισσότερα κλικ ανά εμφανίσεις. Στην περίπτωση που η διαφήμισή σου εμφανιστεί χιλιάδες φορές χωρίς κανένα κλικ, τότε θα χάσει την αξία της και θα υποβαθμιστεί από το AdWords, θεωρώντας ότι δεν αποδίδει και ούτε πρόκειται να αποδώσει. Αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι να δημιουργήσεις μια καλύτερη διαφημιστική καμπάνια.
Τι είναι η προεπισκόπηση και διάγνωση διαφημίσεων;
Είναι ένα εργαλείο του AdWords που σου επιτρέπει να γράψεις μια λέξη κλειδί στην αναζήτηση της Google και μέσα από μια προεπισκόπηση να αναζητήσεις τη διαφήμισή σου, έτσι ώστε να διαπιστώσεις εάν εμφανίζεται και σε ποια θέση. Το AdWords προτείνει αυτό το εργαλείο για αναζήτηση μιας διαφήμισης, διότι δεν επηρεάζει την αναλογία click / εμφανίσεων.
Τι είδους διαφημίσεων μπορώ να προωθήσω στο Adwords;
Οι διαφημίσεις μπορεί να είναι σε μορφή κειμένου, εικόνας, ή video. Στις διαφημίσεις κειμένου επιλέγεις ένα τίτλο, μια σύντομη περιγραφή και τη διεύθυνση url. Στις διαφημίσεις εικόνας μπορείς να τοποθετήσεις μια εικόνα που έχεις δημιουργήσει εσύ, ή μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ενσωματωμένο εργαλείο δημιουργίας διαφημίσεων προβολής που σου παρέχει δωρεάν το AdWords. Τα μεγέθη των εικόνων που μπορείς να επιλέξεις είναι τα παρακάτω:
  • Leaderboard 728 x 90
  • Leaderboard 970 x 90
  • Banner 468 x 60
  • Τετράγωνο250 x 250
  • Τετράγωνο 200 x 200 
  • Ορθογώνιο 336 x 280
  • Ορθογώνιο 300 x 250
  • Skyscraper 120 x 600
  • Skyscraper 160 x 600
  • Skyscraper 300 x 600
Για να προωθήσεις μια διαφήμιση video μπορείς να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο δημιουργίας διαφημίσεων προβολής του AdWords, όπου επιλέγεις το πρότυπο και δημιουργείς το διαφημιστικό σου video. Επίσης μπορείς να τοποθετήσεις τη διαφήμισή σου σε ροή video, διάρκειας 15 ή 30 δευτερολέπτων, η οποία θα εμφανίζεται σε video άλλων χρηστών. Μια άλλη  δυνατότητα που παρέχει το AdWords είναι η ενσωμάτωση μιας στατικής εικόνας διαφήμισης σε video άλλων χρηστών.
Κουπόνι Adwords
Μια πρώτη γνωριμία με το Adwords γίνεται συνήθως με ένα κουπόνι δωρεάν διαφήμισης αξίας 75 ευρώ. Η διαδικασία για να κερδίσεις τα χρήματα από το κουπόνι του Adwords είναι πολύ απλή: Αρχικά πληρώνεις ένα ποσό μεγαλύτερο από 25 ευρώ στο Adwords για να ξεκινήσεις να διαφημίζεσαι. Όταν εξαντληθούν τα 25 ευρώ, τότε αυτόματα μπαίνουν στο λογαριασμό σου άλλα 75 ευρώ. Στην ουσία πληρώνεις 25 ευρώ και έχεις στη διάθεσή σου 100 ευρώ για να διαφημιστείς.


Στρατηγική Adsense για αύξηση κερδών

Adsense strategy
Ο πιο απλός τρόπος για να αυξήσεις τα κέρδη από τις διαφημίσεις της Adsense με μια στρατηγική βασισμένη στο Adwords.
Η ακόλουθη στρατηγική βασίζεται αποκλειστικά στη λογική με την οποία λειτουργεί το Adwords.
Ως γνωστόν το Adwords τροφοδοτεί τις διαφημίσεις της Adsense με την απλή διαδικασία του πλειστηριασμού ή Bid. Αυτό συνεπάγεται, στο ότι ο Advertiser που πληρώνει το μεγαλύτερο ποσό ανά click βρίσκεται πρώτος στα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά και στις διαφημίσεις των συνεργατών της Google, δηλαδή σε όσους προβάλλουν διαφημίσεις Adsense στην ιστοσελίδα τους. Η λογική αυτή δημιουργεί προφανώς μια ιεραρχία στις προβαλλόμενες διαφημίσεις και αυξάνει την αξία των keywords.
Ο ανταγωνισμός των Advertisers του Adwords είναι συνήθως έντονος στα πρώτα 3 ή 4 αποτελέσματα, όπου το κόστος ανά click ακολουθεί μια φθίνουσα πορεία, αλλά με μικρή διαφορά της αξίας του. Το μεγάλο χάσμα της CPC αξίας εντοπίζεται συνήθως στο πέμπτο αποτέλεσμα και κάτω, όπου η διαφορά της σε σχέση με τα πρώτα τέσσερα αποτελέσματα είναι αρκετά σημαντική.
Οι περισσότερες ιστοσελίδες εμφανίζουν αρκετά πλαίσια με διαφημίσεις Adsense, με τη λογική ότι όσο μεγαλώνει ο αριθμός των διαφημίσεων και αυξάνεται ο διαφημιστικός χώρος, τόσο αυξάνεται και η πιθανότητα ενός click. Αυτή η λογική είναι σωστή, διότι ο μεγάλος διαφημιστικός χώρος μπορεί να τραβήξει πιο εύκολα την προσοχή ενός επισκέπτη, αλλά είναι και η αιτία για τα πολύ χαμηλά κέρδη ανά click. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό με το ακόλουθο παράδειγμα:
Παράδειγμα: Έστω ότι σε μια σελίδα υπάρχουν τρια πλαίσια διαφήμισης Adsense και τη δεδομένη στιγμή εμφανίζουν μόνο διαφήμιση κειμένου. Το πλαίσιο που τοποθετήθηκε στο υψηλότερο σημείο θα περιέχει τους τέσσερις διαφημιζόμενους που πληρώνουν τα περισσότερα λεφτά ανά click, ενώ τα υπόλοιπα θα εμφανίζουν διαφημίσεις με εξαιρετικά χαμηλά CPC. Αν υποθέσουμε ότι σε μια ιστοσελίδα έχει τοποθετηθεί ένα πλαίσιο διαφήμισης σε υψηλό σημείο και τα υπόλοιπα δυο στο κάτω μέρος, τότε το πιο πιθανό ενδεχόμενο είναι ο επισκέπτης να clickάρει στο κατώτερο σημείο, γιατί εκεί υπάρχουν περισσότερες διαφημίσεις, με αποτέλεσμα να υπάρχει πολύ χαμηλό CPC κέρδος.
Στρατηγική!
Αν στην ιστοσελίδα μας είναι τοποθετημένα τρία πλαίσια διαφήμισης Adsense, τότε το πρώτο που μπορούμε να κάνουμε είναι να παρατηρήσουμε τα στοιχεία που μας δίνει η Adsense από τον πίνακα ελέγχου. Αν επαληθευτεί η παραδοχή των χαμηλών κερδών ανά click από ένα πλαίσιο διαφήμισης, τότε ίσως να χρειαστεί να το αφαιρέσουμε. Με την τακτική αυτή μπορεί να μειωθούν τα click, αλλά να αυξηθεί ο μέσος όρος των κερδών ανά click. Ακολουθώντας αυτή τη στρατηγική, εντοπίζουμε το διαφημιστικό πλαίσιο με τα περισσότερα click και αυτό με τα λιγότερα. Δοκιμάζουμε να αφαιρέσουμε το πλαίσιο που δέχεται τα λιγότερα click, έτσι ώστε να αυξηθεί το κέρδος ανά click από το κυρίαρχο. Μελετάμε προσεκτικά τα νέα δεδομένα που προκύπτουν και πειραματιζόμαστε με τις άλλες δυο θέσεις. Το αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής διαφέρει από ιστοσελίδα σε ιστοσελίδα, ανάλογα με το template, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερα συνολικά έσοδα.


Πως θα αυξήσεις το CPC στις διαφημίσεις Adsense

Google Adsense Logo with dollar icon
Τρόποι που λειτουργούν αποτελεσματικά στην αύξηση του κόστους ανά κλικ, άρα και στα κέρδη μας από τις διαφημίσεις της Google Adsense. Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το CPC;
Σε πολλά forums ελληνικά και ξένα διαβάζουμε κατά καιρούς παράπονα και ερωτήματα από χρήστες με πολύ χαμηλό CPC, αξίας ούτε 10 cents, ενώ παράλληλα άλλους να ισχυρίζονται ότι κατάφεραν να κερδίσουν μέχρι $50 ανά κλικ, πράγμα λίγο απίστευτο, αλλά δεν το αποκλείουμε όπως θα δούμε και παρακάτω αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζεται το Cost Per Click της Adsense.
Ο βασικότερος συντελεστής από τον οποίο εξαρτάται άμεσα το κόστος ανά κλικ είναι οι διαφημιζόμενοι του Adwords. Αυτοί ορίζουν μέσω δημοπρασίας το κόστος της διαφήμισής τους ανά κλικ και τις λέξεις- κλειδιά που την ενεργοποιούν. Αυτή είναι η βασική αρχή λειτουργίας της Adsense και προφανώς δεν μπορούμε με καμία ενέργεια να την επηρεάσουμε. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τρόποι και ενέργειες με τους οποίους επεμβαίνουμε στην ιστοσελίδα μας και μας φέρνουν πιο κοντά στην εμφάνιση των πιο ακριβοπληρωμένων διαφημίσεων της Google.
Παράγοντες που αυξάνουν ή μειώνουν το CPC:
Χώρα προέλευσης των επισκεπτών. Το iP των επισκεπτών παίζει το σημαντικότερο ρόλο στην αξία των προβαλλόμενων διαφημίσεων. Είναι γεγονός ότι τα πιο υψηλά CPC προέρχονται από Καναδά, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Αυστραλία, Αγγλία και από ορισμένες άλλες χώρες της Ευρώπης, ενώ τα χαμηλότερα από Ανατολικές χώρες, όπως Ινδία, Πακιστάν, Κίνα, Ρωσία κλπ. Η Ελλάδα κατατάσσεται λίγο πιο κάτω από το μέση, με μέτριας αξίας CPC. Είναι προφανές λοιπόν ότι το Αγγλικό περιεχόμενο αυξάνει κατά πολύ τα περιθώρια κέρδους, ενώ η δημιουργία μιας ιστοσελίδας με Αγγλικό περιεχόμενο, στοχευμένη στην επισκεψιμότητα των παραπάνω χωρών είναι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσουμε τα υψηλότερα CPC.
Niche. Το κυρίως θέμα μιας ιστοσελίδας αποτελεί το μαγνήτη των διαφημίσεων, με τέτοιο τρόπο ώστε να προβάλλονται σχετικές διαφημίσεις. Διαλέγοντας ένα Niche με μεγάλο αριθμό διαφημιζόμενων μας δίνει περισσότερες πιθανότητες για μεγαλύτερα CPC λόγω του υψηλότερου ανταγωνισμού. Μια αμφιλεγόμενη τεχνική που εφαρμόζεται από μεγάλο αριθμό συνεργατών της Adsense, είναι η χειραγώγηση των προβαλλόμενων διαφημίσεων. Αυτό μπορεί να γίνει κάνοντας έρευνα για τους μεγαλύτερους διαφημιστές και των Keywords τους και στη συνέχεια γράφοντας άρθρα ή δημιουργώντας σελίδες με τα ίδια Keywords. Βέβαια αυτές τις πληροφορίες δε θα τις δώσει εύκολα κάποιος, ενώ αν κάποιος το ψάξει καλά μπορεί να βρει Online υπηρεσίες που δίνουν τέτοια πρόσβαση, αλλά κατόπιν αμοιβής.
Τοποθεσία διαφημίσεων. Η τοποθέτηση των διαφημίσεων της Adsense επηρεάζει την αξία τους ανά κλικ, με τέτοιο τρόπο ώστε να ακολουθούν φθίνουσα πορεία. Δηλαδή τα διαφημιστικά πλαίσια που βρίσκονται υψηλότερα στη σελίδα μας θα δίνουν τα μεγαλύτερα CPC, ενώ τα όσα ακολουθούν θα εμφανίζουν διαφημιζόμενους που πληρώνουν λιγότερα χρήματα. Αυτό σημαίνει ότι η τοποθέτηση του πρώτου διαφημιστικού πλαισίου θα πρέπει να είναι η καλύτερη δυνατή ώστε να δέχεται τα περισσότερα κλικ.
Αριθμός διαφημίσεων. Ακολουθώντας την στρατηγική Adsense για αύξηση κερδών που έχουμε περιγράψει σε προηγούμενο άρθρο μπορούμε να περιορίσουμε την προβολή χαμηλών CPC, έχοντας έτσι περισσότερες πιθανότητες για τα μεγάλα CPC.
Κείμενο ή εικόνα; Σίγουρα δεν αμφισβητεί κανείς ότι οι διαφημίσεις με εικόνες ή εμπλουτισμένα μέσα δίνουν τα μεγαλύτερα CPC που σε κάποιες περιπτώσεις έχουν μέχρι και δεκαπλάσια αξία σε σχέση με αυτές του κειμένου. Αν και η Google προτείνει την επιλογή συνδυασμένης εμφάνισης, η αλήθεια είναι ότι το Template μιας ιστοσελίδας καθορίζει ποια ενότητα ταιριάζει καλύτερα. Από τη στιγμή που μπορούμε να διαμορφώσουμε το Template μιας σελίδας, θεωρείται ιδανικό να τις τοποθετήσουμε με τέτοιο τρόπο ώστε να φαίνονται φυσικά συνδυασμένες με το περιεχόμενο, είτε πρόκειται για κείμενο, είτε για εικόνα.
Pagerank. Έχουμε διαβάσει αρκετά άρθρα στα οποία ο αρθρογράφος ισχυρίζεται ότι το Pagerank έχει σχέση με το CPC. Μετά από έρευνα του clickmoney.gr μπορούμε να πούμε ότι αυτό αποτελεί ένα μύθο. Το Pagerank από μόνο του δεν δικαιολογεί καμία αύξηση στο CPC. Στην έρευνα που πραγματοποιήσαμε παρατηρήσαμε ότι σε ένα πειραματικό νεοδημιούργητο blog χωρίς κανένα Pagerank (δεν πρόλαβε να βαθμολογηθεί, δηλαδή δεν είχε ούτε "0"), παρουσιάστηκαν μερικά αρκετά υψηλά CPC αξίας έως και 2,00€ ανά κλικ, τα οποία δεν είχαμε δει σε blogs με Pagerank 2 και κάτω. Σε άλλο παράδειγμα μιας ιστοσελίδας με PR 1 παρατηρήσαμε κλικ αξίας 2,18€. Η θεωρία του PR και του CPC δε θα δικαιολογούσε τέτοιας αξίας κλικ, άρα συμπεραίνουμε ότι δεν έχει άμεση σχέση.
Φίλτρα αποκλεισμού. Εισάγοντας φίλτρα αποκλεισμού προβαλλόμενων διαφημίσεων από συγκεκριμένες ιστοσελίδες αποτρέπουν τους επισκέπτες μας να κατευθυνθούν στους ανταγωνιστές μας, αλλά με βαρύ τίμημα: τα χαμηλότερα CPC.

11 τρόποι για να βάλεις διαφημίσεις στο Blog

Blog Template
11 απλοί τρόποι για να βάλεις διαφημίσεις Adsense σε οποιοδήποτε σημείο του Blog σου, όπως ακριβώς και στα Sites.
Μέσα από αυτό το άρθρο θα λύσουμε ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Bloggers, δηλαδή πως τοποθετούνται οι διαφημίσεις της Adsense σε οποιοδήποτε σημείο, ακόμα και μέσα στα άρθρα, με την προσθήκη ελάχιστων γραμμών κώδικα HTML. Αλλάζοντας τη θέση των διαφημίσεων στο Blog μας μπορούμε να έχουμε πιο ικανοποιητικά αποτελέσματα στα κέρδη μας και σαφώς μια καλύτερη εικόνα του Template. Οι ακόλουθοι τρόποι λειτουργούν σε όλα τα Blogspot, εκτός από αυτά που έχει "πειραχτεί" σε μεγάλο βαθμό ο πηγαίος κώδικας.
Πριν ξεκινήσουμε να προσθέσουμε τον javascript κώδικα που μας δίνει η Google Adsense, θα πρέπει να τον τροποποιήσουμε με το παρακάτω εργαλείο, έτσι ώστε να μπορεί να ενσωματωθεί στο xml Template του Blogger. Οπότε από το λογαριασμό του Adsense δημιουργούμε μια νέα διαφήμιση και αντιγράφουμε τον javascript κώδικα που μας δίνει η Google. Έπειτα τον κάνουμε επικόλληση και πατάμε το κουμπί Convert.
Πως τοποθετούμε τη διαφήμιση Adsense κάτω από τον τίτλο των άρθρων του Blog;
Blogger - Adsense - Under Post Title
1ος τρόπος.
1. Πάμε στον Blogger και επιλέγουμε "Πρότυπο" -> "Επεξεργασία HTML".
2. Κάνουμε Expand τη γραμμή <b:widget id='Blog1'..... για να εμφανιστεί ο κώδικας.
3. Κάνουμε Expand τη γραμμή <b:includable id='post' για να εμφανιστεί και ο υπόλοιπος κώδικας.
4. Βρίσκουμε την εντολή <div class='post-header-line-1'> και ακριβώς από κάτω κάνουμε επικόλληση τον τροποποιημένο κώδικα της Adsense.
5. Κάνοντας αποθήκευση, η διαφήμιση θα εμφανίζεται κάτω από τον τίτλο των άρθρων σε όλες τις σελίδες!
2ος τρόπος.
Αν θέλουμε να εμφανίζεται η διαφήμιση κάτω από τον τίτλο των άρθρων, αλλά μόνο μέσα στις σελίδες των άρθρων, τότε κάνουμε το εξής:
Ακολουθούμε τα ίδια βήματα όπως παραπάνω, με τη διαφορά ότι στο 4ο βήμα μετά την εντολή <div class='post-header-line-1'> προσθέτουμε τα εξής:
<b:if cond='data:blog.pageType == &quot;item&quot;'>

          Εδώ βάζουμε τον τροποποιημένο κώδικα Adsense.

    
 </b:if>

Πως τοποθετούμε τη διαφήμιση Adsense στο Footer των άρθρων στο Blog ;
Blogger - Adsense - Post Footer
1ος Τρόπος.
1. Βρίσκουμε με τον ίδιο τρόπο την εντολή <div class='post-footer-line post-footer-line-3'/>
2. Ακριβώς από κάτω κάνουμε επικόλληση τον τροποποιημένο κώδικα της Adsense.
3. Η διαφήμιση Adsense θα εμφανίζεται στο Footer όλων των άρθρων.
2ος Τρόπος.
Αν  θέλουμε να εμφανίζεται η διαφήμιση στο Footer των άρθρων, αλλά μόνο μέσα στις σελίδες των άρθρων, γράφουμε την εξής εντολή:
<b:if cond='data:blog.pageType == &quot;item&quot;'>

           Εδώ βάζουμε τον τροποποιημένο κώδικα Adsense.

   
   </b:if>

3ος Τρόπος.
Αν  θέλουμε να εμφανίζεται η διαφήμιση στο Footer των άρθρων, αλλά μόνο μέσα στις σελίδες των άρθρων ακριβώς πάνω από τα Social Bookmarks, τότε γράφουμε την ίδια εντολή ακριβώς κάτω από αυτό το σημείο: <div class='post-footer-line post-footer-line-1'> Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουμε ότι οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται ανάμεσα στο άρθρο και στα Σχόλια.
Πως τοποθετούμε τη διαφήμιση Adsense μέσα στα άρθρα δεξιά από το κείμενο του Blog;
Blogger - Adsense - Post Body
1ος Τρόπος.
1. Βρίσκουμε την εντολή <div class='post-body entry-content'> και ακριβώς από κάτω κάνουμε επικόλληση τον τροποποιημένο κώδικα της Adsense ως εξής:
<div style='float:right'>

           Εδώ βάζουμε τον τροποποιημένο κώδικα Adsense.

   
   </div>


2ος Τρόπος.
Αν θέλουμε να εμφανίζεται η διαφήμιση μόνο μέσα στα άρθρα, αλλά πάλι δεξιά του κειμένου, τότε γράφουμε στο ίδιο σημείο τα εξής:
<b:if cond='data:blog.pageType == &quot;item&quot;'>

          <div style='float:right'>

           Εδώ βάζουμε τον τροποποιημένο κώδικα Adsense.

   
   </div>

           </b:if>


Πως τοποθετούμε τη διαφήμιση Adsense στο Sidebar του Blog;
Blogger - Adsense - Sidebar
Για να τοποθετήσουμε ένα πλαίσιο διαφήμισης στο Sidebar δε χρειάζεται να τροποποιήσουμε τον κώδικα της Adsense. Ακολουθούμε τα παρακάτω απλά βήματα:
1. Αντιγράφουμε τον javascript κώδικα που μας παρέχει η Google Adsense.
2. Από το Main Menu του Blogger πάμε στην καρτέλα "Διάταξη".
3. Επιλέγουμε "προσθήκη Gadget".
4. Προσθέτουμε το HTML/Javascript.
5. Κάνουμε επικόλληση τον κώδικα της Adsense και αποθηκεύουμε.
6. Μετακινούμε το Gadget σε όποιο σημείο του Sidebar θέλουμε.
Πως τοποθετούμε τη διαφήμιση Adsense κάτω από την επικεφαλίδα του Blog;
Blogger - Adsense - Under The Header
1ος Τρόπος.
Ο πιο απλός τρόπος να τοποθετήσουμε τη διαφήμιση κάτω από την επικεφαλίδα είναι ο εξής:
1. Αντιγράφουμε τον javascript κώδικα που μας παρέχει η Google Adsense.
2. Από το Main Menu του Blogger πάμε στην καρτέλα "Διάταξη".
3. Επιλέγουμε "προσθήκη Gadget".
4. Προσθέτουμε το HTML/Javascript.
5. Κάνουμε επικόλληση τον κώδικα της Adsense και αποθηκεύουμε.
6. Μετακινούμε το Gadget ακριβώς κάτω από την επικεφαλίδα ή πάνω από το άρθρο.
2ος Τρόπος.
Σε περίπτωση που η μετακίνηση του Gadget δε φέρει το αποτέλεσμα που επιδιώκουμε, μπορούμε να επέμβουμε και πάλι στον HTML κώδικα.
1. Βρίσκουμε την εντολή <div id='main-wrapper'> και ακριβώς από πάνω κάνουμε επικόλληση τον τροποποιημένο κώδικα της Adsense.
Πως τοποθετούμε τη διαφήμιση Adsense ενδιάμεσα από τα άρθρα του Blog;
Blogger - Adsense - Between Posts
1. Αντιγράφουμε τον javascript κώδικα που μας παρέχει η Google Adsense.
2. Από το Main Menu του Blogger πάμε στην καρτέλα "Διάταξη".
3. Επιλέγουμε "προσθήκη Gadget".
4. Προσθέτουμε το HTML/Javascript.
5. Κάνουμε επικόλληση τον κώδικα της Adsense και αποθηκεύουμε.
6. Μετακινούμε το Gadget ακριβώς κάτω από το άρθρο.


ΠΗΓΗ http://www.clickmoney.gr/google-ads





Τα 14 πρέπει και μη, των Google Adsense

Πολλοί bloggers που εμφανίζουν Google Adsense στα blog τους, και οι οποίοι ονομάζονται publishers συνιθίζουν να κάνουν κάποια λάθη, με αποτέλεσμα να δεχτούν ban τα Adsense account τους.
Το Google Adsense είναι ένα απο τα πιο δημοφιλή web advertising προγράμματα, και που αποτελεί ένα καλό εισόδημα για κάποια websites. Υπάρχουν όμως (και μάλιστα λεπτομερέστατα) terms of service (TOS) που επιτρέπουν η απαγορεύουν κάποιες ενέργειες.
Σε μια βόλτα που έκανα σε Blogs και forums, εντόπισα αρκετές περιπτώσεις απο κακή χρήση των Adsense ads. Αποφάσισα λοιπόν, για όσους από σας ενδιαφέρεστε, να σας παραθέσω μια λίστα ορισμένων Google Adsense tips, που πιθανόν κάποιοι να γνωρίζετε ήδη, και κάποιοι, που θα τα μάθετε τώρα. Αυτά τα adsense tips επεξεργάστηκαν απο μένα, και πάρθηκαν απο τις παρακάτω πηγές:  Program PoliciesTerms and Conditions και FAQ και σας τα δίνω εδώ, όσο πιο απλά γίνεται, για να τα καταλάβει ο καθ' ένας.

1. Ποτέ μην clickάρεις ο ίδιος τα δικά σου adsense ads ή να κάνεις με οποιονδήποτε άλλο τρόπο να clickάρονται αυτόματα, για κανέναν λόγο.
Σίγουρα θα γνωρίζεις πολύ καλά, κι αν όχι, μάθε το, πως αυτός, είναι ένας σίγουρος τρόπος να σου κλείσουν μια για πάντα και πολύ πιο σύντομα απο όσο φαντάζεσαι το Adsense account σου. Ποτέ μα ποτέ, μην ζητάς απο συναδέλφους, φίλους, επισκέπτες σου, να κάνουν click στις διαφημίσεις της σελίδας σου. Πρόσεχε πολύ, μην τυχόν τα παιδιά σου η άτομα του περιβάλοντός σου, προσπαθούν να σου αυξήσουν το εισόδημα, κάνοντας click τα ads σου, και στην ουσία δίχως να το θέλουν, θα είναι σαν να προσπαθούν να σταματήσουν να έχεις έσοδα. Επίσης, ούτε να το σκεφτείς να χρησιμοποιήσεις κάποια Scripts που να clickάρουν τις διαφημίσεις σου αυτόματα, τα λεγόμενα "automated clicking tools", η οιαδήποτε άλλα software. Αυτοί στην Google Adsense, είναι πολύ πιο έξυπνοι απο όσο νομίζεις, για να εντοπίζουν παράνομα clicks. Τσεκάριζε τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στην σελίδα σου εάν είναι απαραίτητο, με το Google Preview tool .

2. Μην αλάξεις ποτέ τον Adsense κώδικα.

Υπάρχουν πάρα πολλές ιδέες για adsense optimization και customizations στο διαδίκτυο, για να αλάξετε το χρώμα, το background η το border των διαφημίσεων, ώστε να ταιριάζουν εμφανισιακά με τις ανάγκες σας. Κάντε ότι σας αρέσει "Έξω απο τον κώδικα", ποτέ όμως μην "σκαλίσετε" μέσα στο ad ή τον search κώδικα. Το καταλαβαίνουν αμέσως μόλις το επιχειρήσετε. Ο search κώδικας, έχει περισσότερους περιορισμούς σε χρώματα και τοποθεσία εμφάνισης, παρ' όλα αυτά, πρέπει να μείνετε πιστοί στους κανόνες. Ο κώδικας μπορεί αλλιώς να σταματήσει να λειτουργεί, και θα θεωρηθεί πως αντιβαίνει τα TOS.

3. Μην εμφανίζετε πάνω απο 3 ad μονάδες και 3 ad links, ή 2 adsense search boxes σε ένα web page. 
Αλλιώς, τα ads δεν θα εμφανίζονται σε αυτές τις μονάδες, ακόμη κι αν προσθέσετε περισοτερες μονάδες διαφημίσεων. Αυτός είναι περιορισμός που επιβάλλει η Google Adsense, και είναι προτιμότερο να τον ακολουθήσετε πιστά.

4. Μην χρησιμοποιείτε ανταγωνιστικές διαφημιστικές καμπάνιες στην ίδια σελίδα
Η Google επέτρεψε διαφημίσεις κειμένου απο υπηρεσίες όπως το Yahoo ads, Chitika κ.λ.π. Εμφανίζοντας τέτοια ads δεν επηρεάζει τα δικά σας Adsense ads.

5. Μην αναφέρετε εμπιστευτικές πληροφορίες.

Απαγορεύεται να αναφέρετε πληροφορίες γύρω απο το account σας, όπως πληροφορίες για CTR, CPM ή όποια άλλη πληροφορία. Σε τελευταίο Update των TOS, επιτρέπεται να αναφέρετε το "Συνολικό ποσόν" που κερδίσατε. Όχι όμως άλλες λεπτομέρειες.

6. Βάζετε ως επικεφαλίδα μόνο “sponsored links” η “advertisements”.

Οποιαδήποτε άλλα labels απαγορεύονται. Έχω συναντήσει αρκετές σελίδες με διαφορετικούς τίτλους. Μην κάνετε την σελίδα σας στόχο μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

7. Ποτέ μην φτιάχνετε Νέα Σελίδα για clicked ads.
Τα Adsense ads σας, πρέπει να εμφανίζονται στην ίδια σελίδα, όχι σε κάποια σελίδα "ειδικά" φτιαγμένη, μόνο γι αυτά. Δεν επιθυμεί η Google να ανοίγει νέο παράθυρο η μια νέα σελίδα όταν πατιέται κάποια διαφήμιση.


8. Ένα Account αρκεί για πολλαπλές σελίδες. 
Δεν χρειάζεται να φτιάξετε 5 accounts για 5 διαφορετικά websites. Ένα account αρκεί. Εάν έχετε τον φόβο του τι θα γίνει, αν ένα account σας κλειδωθεί επειδή παράβηκε τους όρους ( TOS), πιστέψτε με, θα σας κλείσουν αυτόματα και όλα τα υπόλοιπα accounts σας μόλις τα ανακαλύψουν, και τα ανακαλύπτουν πολύ γρήγορα, να είστε απόλυτα βέβαιοι γι αυτό. Μπορείτε να κρατάτε στοιχεία για τα clicks σας χρησιμοποιώντας "Κανάλια" (channels) και με real time στατιστικές μάλιστα. Θα ανακαλύψουν αυτόματα την νέα σας σελίδα, και θα εμφανίσουν ανάλογες διαφημίσεις, που να ταιριάζουν με το περιεχόμενό της.

9. Εμφανίστε διαφημίσεις, μόνο σε σελίδες με περιεχόμενο. 
Οι διαφημιζόμενοι (Advertisers) πληρώνουν μόνο για διαφημίσεις που σχετίζονται με το περιεχόμενο μιας σελίδας. Το περιεχόμενο μιας σελίδας, καθοδηγεί και ποιές διαφημίσεις θα εμφανιστούν. Επίσης μπορείτε να διαχειριστείτε μερικά clicks απο error, login, registration, “thank you” ή welcome σελίδες, ενώ ανενεργές σελίδες η pop ups, θα σας βγάλουν επίσης εκτός προγράματος, διότι απαγορεύονται.

10. Μην κρύβετε περιεχόμενο των διαφημίσεων.
Αλλαγές σε χρώματα ή Borders, συχνά γίνονται για να ταιριάζουν οι διαφημίσεις οπτικά με τα χρώματα της σελίδας σας. Σε κάποιες σελίδες όμως, το url μιας διαφήμισης ήταν ίδιο χρώμα με το background, ώστε να πατάνε οι επισκέπτες κατά λάθος επάνω. Το να αφομοιώσετε οπτικά μια διαφήμιση με το σύνολο της σελίδας σας, δεν είναι κακή ιδέα. Κρύβοντας όμως σημαντικά στοιχεία απο την διαφήμιση, παραβαίνετε τους όρους και θα χάσετε το Account σας. Επίσης μην εμποδίζετε το να διακρίνεται μια διαφήμιση, κρύβοντάς την ανάμεσα σε εικόνες, pop ups, tables κ.λ.π.

11. Μην στέλνετε μέσω email τις διαφημίσεις σας.
Τα σε Html formatted emails δείχνουν όμορφα και επιτρέπουν να βάλετε κώδικες απο διαφημίσεις με javascript. Δεν επιτρέπεται όμως να το κάνετε βάση των TOS. Μην προσπαθήσετε ούτε να επιθυμήσετε ποτέ να πατηθεί κάποια διαφήμισή σας μέσω κάποιου email που στείλατε, ούτε ακόμα και για μόνο μια φορά. Το παρακολουθούν, πιστέψτε με!

12. Κρατάτε στοιχεία απο το περιεχόμενό σας.
Οπότε, δεν επιτρέπονται Adsense στις περισσότερες σελίδες δίχως content (περιεχόμενο). Υπάρχουν όμως και σελίδες με content στις οποίες απαγορεύονται τα Adsense. Μηντα βάλετε λοιπόν ποτέ σε σελίδες με MP3, Video, News Groups, και Image αποτελέσματα. Εξαιρέστε επίσης κάθε πορνογραφική σελίδα, κάθε σελίδα που "πηγάζει μίσος", βία, ή οποιοδήποτε άλλο παράνομο περιεχόμενο.

13. Μην κάνετε καμία αλλαγή στις διαφημίσεις σας, κατόπιν που θα γίνει click η αναζήτηση
 σ' αυτές.
Βεβαιωθείτε πως δεν δεν θα κάνετε και με κανέναν τρόπο, αλλαγές στην εμφάνιση, και προορισμό των διαφημίσεων, κατόπιν που κάποιος θα τις κλικάρει η θα κάνει αναζήτηση γι αυτές. Μην χρησιμοποιήσετε frame, ελαχιστοποίηση, να καταργήσετε, να κατευθύνετε ή να εμποδίσετε την πλήρη και ολοκληρωμένη απεικόνιση της κάθε διαφήμισης, και για κανέναν λόγο.

14. Αποφύγετε υπερβολική διαφήμιση και χρήση keyword
Μολονότι ο ορισμός "υπερβολική" είναι γενικευμένος, στο Google AdSense, με τη σωστή τοποθέτηση των διαφημίσεων, σωστή εστίαση στο περιεχόμενο και η υψηλή επισκεψιμότητα της σελίδας σας, θα σας αποφέρουν πολλά περισσότερα έσοδα από ότι άλλα προγράμματα, οπότε μια υπερβολική διαφήμιση δεν είναι απαραίτητη, ούτε προσθέτει κάτι παραπάνω. Οι λέξεις-κλειδιά, έχουν στόχο να επικεντρώνονται καλύτερα οι διαφημίσεις, αλλά το "να το παρακάνετε" δεν βοηθάει σε κάτι.


Κάθε φορά που θα έχετε αμφιβολία η χρειάζεστε κάποια βοήθεια, η καλύτερη λύση είναι να ρωτάτε το adsense help που το αποτελούν ενημερωμένοι και εκπαιδευμένοι υπάλληλοι της Google Adsense. Όντως είναι πολύ εξυπηρετικοί.. και λογικά, εδώ μιλάμε για χρήματα βλέπετε!
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα