Από το πως θα πάρετε μερικά κλικ από τις διαφημίσεις σας, έως την μετατροπή του σε μηχανή παραγωγή χρήματος. Δεν είναι ούτε εύκολο ούτε απλό. Θα χρειαστεί να ρίξετε αρκετό διάβασμα και κατόπιν αρκετές ώρες για να κάνετε τις γνώσεις σας πράξεις. Υπομονή και επιμονή θέλει, οι άλλοι δεν είναι πιο έξυπνοι από σας, δούλεψαν περισσότερο.Είναι ένα πολύ περίπλοκο θέμα. Το wordpress και ο Bloger δεν έδωσαν μόνο την δυνατότητα έκφρασης σε όλους τους χρήστες του διαδικτύου, με την παροχή δωρεάν ιστοσελίδας, αλλά άλλαξαν και τον διαφημιστικό χάρτη. Σε τέτοιο βαθμό, που έχει επηρεαστεί και το τηλεοπτικό κόστος της διαφήμισης.
Σε αυτήν την σειρά των άρθρων λοιπόν, θα εξετάσουμε όλες τις παραμέτρους που πρέπει να λάβει υπόψιν του κάποιος για να στήσει την τέλεια (διαφημιστικά) σελίδα. Σωστή επιλογή διαφημίσεων που να ανταποκρίνονται στο προφίλ των επισκεπτών. Σωστή τοποθέτηση για μεγιστοποίηση της προβολής. Αποδοτικότητα. Αισθητική της σελίδας. Πότε χρησιμοποιούμε cpc, cpa και πότε συνδυασμό των δύο. Αυτά και άλλα παρόμοια θέματα θα αναλυθούν και ελπίζω να βοηθήσω, να αφαιρέσετε από την τσέπη των διαφημιζόμενων χρήματα και να τα βάλετε στις δικές σας.
Υποθέτω ότι έχετε διαβάσει το "διαφημίσεις σε blogs - υποδομή" και περνάω κατευθείαν στο κυρίως πιάτο (αν δεν το έχετε διαβάσει, καλό θα είναι να το ρίξετε μια ματιά πρώτα, για να μην μπερδευτείτε).
Η σωστή τοποθέτηση μιας διαφήμισης σε ένα blog εξαρτάται από το κριτήριο που θα θεωρήσουμε ως πιο σημαντικό. Την αποδοτικότητα της ή το αισθητικό δέσιμο της με τα υπόλοιπα στοιχεία της σελίδας.
Ας πάρουμε ως πιο σημαντικό το πρώτο κριτήριο. Η διαφήμιση θα πρέπει να φαίνεται στο κομμάτι της αρχικής σελίδας που βλέπει ο επισκέπτης όταν μπαίνει στο blog σας. Δηλαδή το πάνω μέρος (όσο χωράει στην οθόνη του υπολογιστή, χωρίς να ρολάρει με το ποντίκι προς τα κάτω), που περιλαμβάνει τον τίτλο, τα μενού, την πρώτη ανάρτηση και την αρχή από τις πλάγιες μπάρες. Υπάρχουν 4 πολύ δυνατά σημεία για να μπει διαφήμιση. Το πρώτο είναι ακριβώς πάνω από τον τίτλο του blog, στο οποίο ενδείκνυται να μπει μια οριζόντια μπάρα που θα έχει το ίδιο μήκος με τον τίτλο και θα περιλαμβάνει κυλιόμενο διαφημιστικό κείμενο ροής δεδομένων, με τα γράμματα να κινούνται από δεξιά προς τα αριστερά. Αν δεν ξέρετε πως να βάλετε gadget σε εκείνο το σημείο, κοιτάξτε εδώ. Ο blogger δεν το προβλέπει.
SEO ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤHΝ GOOGLE
(Μέθοδοι Βελτιστοποίησης Κατάταξης Ιστοσελίδων Στη Μηχανή Αναζήτησης της Google) (Για αρχάριους χρήστες)
e-Έκδοση 2010
Επιμέλεια: Ιωάννης Α. Παπαδάκης
Το βιβλίο αυτό έχει ψηφιοποιηθεί και διανέμεται ελεύθερα στο διαδίκτυο με την άδεια του συγγραφέα.
Επιτρέπεται να το διανέμετε ελεύθερα, στην παρούσα του μορφή και μόνο.
∆εν επιτρέπεται να το τροποποιήσετε ή να το αλλοιώσετε με οιονδήποτε τρόπο.
∆εν επιτρέπεται να το χρησιμοποιήσετε για διαφημιστικούς ή εμπορικούς λόγους.
Όταν δημοσιεύετε ή χρησιμοποιείτε οποιοδήποτε απόσπασμα (μέρος) του βιβλίου υποχρεούστε να αναφέρετε την πηγή.
Όσο πιο Ψηλά Τόσο πιο Καλά;
Αν το βρίσκεται χρήσιμο έως εδώ, μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ, είναι δωρεάν, και να το διαβάσετε ολόκληρο ή να το φυλάξετε για σας. Το βιβλίο είναι σε μορφή pdf.
Ανακαλύψτε πως μπορείτε να εντοπίσετε τα top blogs σε κάθε κατηγορία. Πολύ καλό εργαλείο για να δημιουργήσετε ποιοτικά backlinks για το blogs σας. Η διαδικασία είναι γνωστή (κάνετε κάποιο σχόλιο και προσθέτετε και το url σας). Η κατάσταση όμως δυσκολεύει πολύ επειδή πάρα πολλοί μπλόγκερς χρησιμοποιούν το "no follow tag", στα σχόλια τους. Έτσι χρειάζεται να ξοδέψει κανείς πολύ χρόνο για να βρει no follow σελίδες και να πάρει καλά backlinks. Το συγκεκριμένο free software έρχεται για να σας λύσει τα χέρια, καθώς βρίσκει με μία κίνηση όλα τα no follow blogs. Και όταν αρχίσετε και αφήνετε σχόλια σε διάφορα blogs, δεν χρειάζεται να τα σημειώνετε, γιατί ο "blog hunter" αναγνωρίζει σε ποια από αυτά έχετε είδη σχολιάσει.
Απαραίτητο λοιπόν εργαλείο για όσους θέλουν να χτίσουν ποιοτικά backlinks. Τον "blog hunter" θα το βρείτε εδώ. http://xtreme-blog-hunter.software.informer.com/
· Κείμενο μέσα στον τίτλο
· Όνομα domain
· Κατάλογοι διεύθυνσης ιστοσελίδων (URL) και ονόματα αρχείων
· HTML tags: κεφαλίδες και κείμενο έντονης γραφής
· Συχνότητα όρων
· Εγγύτητα λέξεων κλειδιών
· Γειτνίαση λέξεων κλειδιών
· Ακολουθία λέξεων κλειδιών
· Κείμενο μέσα σε NOFRAMES tags
· Ιδιότητες εικόνων
1. Λέξεις κλειδιά σε tag κεφαλίδων
2. Λέξεις κλειδιά σε υπερσυνδέσμους προς μια ιστοσελίδα
3. Λέξεις κλειδιά που εμφανίζονται στο κείμενο
4. Δημοτικότητα μιας ιστοσελίδας όπως μετράται από τον αλγόριθμο PageRank της Google
Επιπρόσθετα, μπορεί να υπάρχουν και άλλα μέτρα τα οποία να επηρεάζουντην κατάταξη των ιστοσελίδων.
Σχετικοί Σύνδεσμοι από το www.misterpayment.eu
Διαφημίσεις σε blogs - υποδομή Διαφημίσεις σε blogs - τοποθέτηση Free software to submit your blog to thousands sites (search engines, award sites...) SEO ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤHΝ GOOGLE (Για αρχάριους χρήστες) Free software for blog hunting (blog hunter) Κατάταξη μιας ιστοσελίδας Σωστές πρακτικές για την περιήγηση στον ιστότοπο σας The Zen of Blogging Free software - content checker Διαφημίσεις σε blogs - επιλογή Πόσο αξίζει το blog μου; - Τα 10 ακριβότερα blogs στον κόσμο Πως να βγάλω λεφτά από το blog μου; Το χειρότερο λάθος στο οποίο πέφτουν οι περισσότεροι blogers
Facebook, ο γίγαντας με τα πήλινα πόδια
E-mail listing χρησιμοποιώντας φόρμα επικοινωνίας στο blog
Πως βγάζω λεφτά από ψηφιακά προϊόντα με δικαιώματα μεταπώλησης
Χρήματα από προϊόντα με προσωπικά δικαιώματα
Έξυπνοι τρόποι για να αυξήσετε τις επισκέψεις στο blog σας
Ποιος επισκέπτεται την αρχική σας σελίδα;
Χρήματα από Blog: Sponsored Reviews
Πως να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο για blog (Video)
10 τρόποι για να βγάλω λεφτά από την ιστοσελίδα μου
Πως να εφαρμόσετε την αρχή του Pareto σε μια ιστοσελίδα
Δωρεάν online εργαλεία επεξεργασίας άρθρων
Δωρεάν εργαλεία για web design
Λίστα με Article Directories
Εκεί που ο υποψήφιος διαφημιζόμενος έπρεπε να ματώσει την τσέπη του για να προβληθεί, βρήκε μπροστά του μια θάλασσα από σελίδες, στις οποίες μπορεί να διαφημιστεί με πάρα πολύ μικρό κόστος, σχεδόν δωρεάν. Ο μπλόγκερ δεν έχει την οικονομική δυνατότητα (και δεν τον νοιάζει κιόλας) να αναθέσει σε επαγγελματία το διαφημιστικό κομμάτι της σελίδας του. Κοπανάει δυο-τρεις διαφημίσεις (ότι να 'ναι και όπου να 'ναι) στη σελίδα του και περιμένει να έρθουν τα λεφτά. Δημιουργούνται έτσι στρατιές αναγνωστών ιστολογίων, οι οποίοι βλέπουν τις διαφημίσεις μηχανικά. Τους δημιουργείται υποσυνείδητα το προφίλ του διαφημιζόμενου, ο διαφημιζόμενος έχει πετύχει τον αρχικό σκοπό του (ευρεία προβολή) και πέρασε τα μηνύματα του και ο μπλόγκερ έχει μείνει να κοιτάζει τον λογαριασμό του, να μετράει μερικά λεπτά του ευρώ. Τζάμπα μάγκες!!!
Σε αυτήν την σειρά των άρθρων λοιπόν, θα εξετάσουμε όλες τις παραμέτρους που πρέπει να λάβει υπόψιν του κάποιος για να στήσει την τέλεια (διαφημιστικά) σελίδα. Σωστή επιλογή διαφημίσεων που να ανταποκρίνονται στο προφίλ των επισκεπτών. Σωστή τοποθέτηση για μεγιστοποίηση της προβολής. Αποδοτικότητα. Αισθητική της σελίδας. Πότε χρησιμοποιούμε cpc, cpa και πότε συνδυασμό των δύο. Αυτά και άλλα παρόμοια θέματα θα αναλυθούν και ελπίζω να βοηθήσω, να αφαιρέσετε από την τσέπη των διαφημιζόμενων χρήματα και να τα βάλετε στις δικές σας.
Διαφημίσεις σε blogs - Ορολογία - Τρόποι πληρωμής
Σε σχέση με τον τρόπο πληρωμής σας, υπάρχουν 3 είδη διαφημίσεων που μπορείτε να επιλέξετε για το blog σας:CPC, CPA καιCPS.
CPC (cost per click): Κόστος ανά κλικ - Κερδίζετε προμήθειες από αυτές τις διαφημίσεις απλά τοποθετώντας ένα link, ή ένα banner στο site σας, έτσι ώστε ο επισκέπτης να κάνει κλικ και να μεταφερθεί στην σελίδα προορισμού της διαφήμισης. Πληρώνεστε γι' αυτό το κλικ με συγκεκριμένο ποσό το οποίο έχει οριστεί εκ των προτέρων. Η πληρωμή είναι άμεσα με πίστωση στον λογαριασμό σας.
CPA (cost per action) : Κόστος ανά ενέργεια - Θα το βρείτε και ως cost per lead. Σε αυτές τις διαφημίσεις, κερδίζετε προμήθεια όταν ένας επισκέπτης κάνει κλικ πάνω στην διαφήμιση, μεταφερθεί στην σελίδα προορισμού και ολοκληρώσει μια φόρμα εγγραφής. Για να κερδίσετε προμήθεια, θα πρέπει ο επισκέπτης να ολοκληρώσει όλη την φόρμα εγγραφής και να εμφανιστεί σε άλλη σελίδα οτι η εγγραφή έγινε επιτυχώς. Η πληρωμή δεν είναι άμεση, αλλά καθυστερεί όσο χρονικό διάστημα χρειάζεται να επιβεβαιωθεί η εγγραφή (συνήθως μέσω e-mail). Το ποσό της πληρωμής είναι συγκεκριμένο και επαναλαμβανόμενο.
CPS (cost per sale): Κόστος ανα πώληση - Σε αυτές τις διαφημίσεις, θα πρέπει ο επισκέπτης να ολοκληρώσει μια αγορά. Η πληρωμή δεν είναι άμεση, γίνεται όταν επιβεβαιωθεί η ολοκλήρωση της πώλησης και καταβληθούν τα χρήματα από τον αγοραστή. Είναι συνήθως ποσοστό επί της αξίας πώλησης.
Αν θέλετε να δείτε εταιρίες που διακινούν διαφημίσεις και των τριών τύπων, κοιτάξτε εδώ: CPC CPA CPS.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε εδώ, εδώ και εδώΔιαφημίσεις σε blogs - υποδομή
Πολλοί μπλόγκερς δεν χρησιμοποιούν διαφημίσεις στις σελίδες τους, γιατί δεν θέλουν να εμπορευματοποιήσουν το δημιούργημα τους. Άλλοι πάλι διστάζουν γιατί δεν θέλουν να χαλάσουν την εικόνα του του μπλογκ τους. Για τους πρώτους το έχω ξαναπεί ότι κάνουν λάθος. Μια διαφήμιση σωστά τοποθετημένη και σωστά επιλεγμένη, δίνει κύρος σε μια σελίδα και την ομορφαίνει. Είναι σαν να έχει ένα ακόμα gadget από τα πολλά ωραία που κυκλοφορούν.
Στην δεύτερη κατηγορία ανήκουν και μπλογκς που πραγματικά δύσκολα μπαίνει μια διαφήμιση. Για να κάτσει καλά στο μάτι, πρέπει να υπάρχει και το ανάλογο backround. Πολλοί επιλέγουν περίεργα backrounds, με πολλά χρώματα και σχέδια και φυσιολογικά μετά δυσκολεύονται να προσαρμόσουν διαφημίσεις. Βασικός παράγοντας για να μπορεί ένα μπλογκ να είναι ευέλικτο διαφημιστικά, είναι το αρχικό του στήσιμο. Ιδανικά backrounds είναι τα μονόχρωμα. Από τα ανοιχτόχρωμα, το λευκό είναι το το πιο εύχρηστο για διαφημίσεις κειμένου, γιατί μπορούν να τοποθετηθούν έτσι ώστε να φαίνονται σαν κομμάτι των άρθρων. Σε αυτήν την περίπτωση μπορούν να χρησιμοποιηθούν πολλές διαφημίσεις σε μία μόνο ανάρτηση, χωρίς να κουράζουν τον αναγνώστη. Καλά χρώματα είναι είναι το ζαχαρί, το ανοιχτό γκρι και το μπεζ. Όχι έντονα χρώματα όπως το σομόν, το βεραμάν, το κόκκινο. Από τα σκούρα χρώματα, ιδανικά είναι όσα πλησιάζουν κοντά στο μαύρο (γκρι σκούρο, πολύ σκούρο μπλε, πολύ σκούρο κεραμυδί). Σε αυτά τα χρώματα έχουν εντυπωσιακή εμφάνιση τα image banners.
Η γραμματοσειρά που θα επιλέξετε για τις αναρτήσεις σας είναι επίσης πολύ σημαντική. Αν θέλετε να έχετε διαφημίσεις σε κάθε ανάρτηση, πρέπει να επιλέξετε γραμματοσειρά ίδια ή παρόμοια με την γραμματοσειρά που χρησιμοποιεί η adsense. Αν προτιμάτε διαφημιστικά banners στις πλάγιες μπάρες της σελίδας, θα πρέπει να επιλέξετε ένα πρότυπο με μικρούς τίτλους και διαφανές φόντο στα gadget.
Το τρίτο σημείο που πρέπει να προσέξετε είναι το πλάτος, τόσο του κυρίου σώματος της σελίδας όσο και των πλευρικών. Και οι text ads και τα banners ads έχουν συγκεκριμένες διαστάσεις (120Χ60, 780Χ90 κ.λ.π.) Θα πρέπει να προβλέψετε στο πλάτος μπλογκς σας να χωράει το διαφημιστικό πλαίσιο και να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως μετά και περισσεύουν δεξιά και αριστερά τα πλαίσια. Κοιτάξτε ΕΔΩ την δική μου τσαπατσουλιά για να καταλάβετε τι εννοώ.
Όλα αυτά βέβαια, μπορούν να διορθωθούν και αργότερα, αλλά συνήθως όταν κάνεις μαζικές αλλαγές εκ των υστέρων,κάτι δεν κάθεται καλά μετά και χαλάει η αισθητική του μπλογκ. Εκεί θα χρειαστείτε την συμβουλή επαγγελματία για να διορθώσετε την κατάσταση.
Αν μπούνε οι σωστές βάσεις από την αρχή και στηθεί ένα ευέλικτο μπλογκ, θα μπορείτε να αλλάζετε τις διαφημίσεις με μεγάλη ευκολία και χωρίς να επηρεάζεται στο ελάχιστο η συνολική εικόνα της σελίδας.
Ένα παράδειγμα καλοστημένου μπλογκ, αν και δεν έχει διαφημίσεις, είναι ΑΥΤΟ. Ένα παράδειγμα που πρέπει να αποφύγετε, είναι το δικό μου το μπλογκ. Πολύ παρδαλό background χρώμα και μεγάλες γραμματοσειρές. Μόνο τα περιθώρια διόρθωσα λίγο, Για τα υπόλοιπα, θα πρέπει να γίνει ανακατασκευή. Προσοχή λοιπόν σε αυτά τα τρία σημεία.
Την επόμενη φορά, θα ρίξουμε μια ματιά στα καλύτερα σημεία μιας σελίδας, γιατί η τοποθέτηση των διαφημίσεων στα σωστά σημεία αυξάνει την αποδοτικότητα τους. Θα σας δείξω παραδείγματα από μεγάλες ιστοσελίδες, γι΄αυτό θα χρειαστεί να κάνω μια προεργασία πιο μπροστά, οπότε ίσως καθυστερήσω λίγο.Διαφημίσεις σε blogs - τοποθέτηση
Υποθέτω ότι έχετε διαβάσει το "διαφημίσεις σε blogs - υποδομή" και περνάω κατευθείαν στο κυρίως πιάτο (αν δεν το έχετε διαβάσει, καλό θα είναι να το ρίξετε μια ματιά πρώτα, για να μην μπερδευτείτε).
Ας πάρουμε ως πιο σημαντικό το πρώτο κριτήριο. Η διαφήμιση θα πρέπει να φαίνεται στο κομμάτι της αρχικής σελίδας που βλέπει ο επισκέπτης όταν μπαίνει στο blog σας. Δηλαδή το πάνω μέρος (όσο χωράει στην οθόνη του υπολογιστή, χωρίς να ρολάρει με το ποντίκι προς τα κάτω), που περιλαμβάνει τον τίτλο, τα μενού, την πρώτη ανάρτηση και την αρχή από τις πλάγιες μπάρες. Υπάρχουν 4 πολύ δυνατά σημεία για να μπει διαφήμιση. Το πρώτο είναι ακριβώς πάνω από τον τίτλο του blog, στο οποίο ενδείκνυται να μπει μια οριζόντια μπάρα που θα έχει το ίδιο μήκος με τον τίτλο και θα περιλαμβάνει κυλιόμενο διαφημιστικό κείμενο ροής δεδομένων, με τα γράμματα να κινούνται από δεξιά προς τα αριστερά. Αν δεν ξέρετε πως να βάλετε gadget σε εκείνο το σημείο, κοιτάξτε εδώ. Ο blogger δεν το προβλέπει.
Το δεύτερο δυνατό σημείο, είναι ακριβώς κάτω από τον τίτλο του blog, στο οποίο ενδείκνυται να μπει ένα ορθογώνιο banner, ίδιου μήκους με τον τίτλο και πάχους τουλάχιστον το πάχος του τίτλου. Το banner θα περιέχει διαφήμιση εικόνας και όχι κειμένου, με θέμα πολύ κοντά στον τίτλο του blog.
Τα άλλα δύο πιασάρικα σημεία είναι αυτά που βρίσκονται στην κορυφή των δύο πλευρικών μπαρών. Στο σημείο δηλαδή, που έχω εγώ το gadget με τα ελληνικά affiliate, τις έρευνες αγοράς κ.λ.π. Εδώ χρειάζεται ένα banner εικόνας ίσου μήκους με το μήκος της μπάρας ή ένα καλογραμμένο text ad. Μην χρησιμοποιήσετε και τα 4 σημεία στην ίδια σελίδα. Ή αν το κάνετε, φροντίστε να μην έχετε και άλλα gadgets ψηλά στη σελίδα (ειδικά τους αναγνώστες ή το facebook). Οι επισκέπτες με αργή σύνδεση στο δίκτυο. ενδέχεται να έχουν πρόβλημα στη φόρτωση της σελίδας, να εκνευριστούν και να τους χάσετε πρόωρα. Παράδειγμα προς αποφυγήν είναι αυτό.
Αν πάρουμε ως πιο σημαντικό το δεύτερο κριτήριο, το αισθητικό δηλαδή κομμάτι της σελίδας, αποκλείονται οι διαφημίσεις ροής δεδομένων και τα μεγάλα banner, πάνω και κάτω από τον τίτλο. Παραμένουν όμως δυνατά τα σημεία που βρίσκονται ψηλά στις πλευρικές μπάρες, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν όπως και στην πρώτη περίπτωση. Καλή επιλογή είναι και ο χώρος κάτω από κάθε ανάρτηση, με διαφήμιση κειμένου.
Και στις δύο περιπτώσεις, μπορούν να μπουν διαφημίσεις κατά μήκος των πλάγιων μπαρών, αρκεί σε κάθε ρολάρισμα του ποντικιού να μην εμφανίζονται περισσότερες από μία. Το τελευταίο καλό σημείο και για τις δυο περιπτώσεις, είναι στις υποσελίδες των αναρτήσεων, στο κάτω μέρος. Εδώ θα φροντίσετε να αφήσετε μια απόσταση τουλάχιστον 15 πόντους (με το μάτι) από το τέλος του κειμένου της ανάρτησης, για να αναγκάζεται ο επισκέπτης να ρολάρει το ποντίκι του άλλη μία φορά, ώστε να φτάσει στο τέλος της σελίδας (όπου θα βρίσκεται μόνο η διαφήμιση.
Είχα υποσχεθεί ότι θα φέρω παραδείγματα από άλλες σελίδες για να γίνουν πιο κατανοητά, αλλά δυστυχώς δεν μπήκα στην διαδικασία να ψάξω, λόγω έλλειψης χρόνου. Στο μέλλον θα φροντίσω όμως, να εμπλουτίσω το κείμενο αυτό με τα απαραίτητα.
Free software to submit your blog to thousands sites (search engines, award sites...)
Μέσα στο επόμενο διάστημα θα παρελάσουν από αυτό το blog τα σημαντικότερα free software που διατίθενται στο δίκτυο και αποτελούν χρήσιμα εργαλεία για το internet marketing. ξεκινάμε με το Submiturl, ένα πρόγραμμα που σας επιτρέπει να υποβάλετε (submit your blog) την σελίδα σας σε χιλιάδες search engines, awards sites, FFA sites and ad sites, εντελώς δωρεάν. Κανονικά, αν απευθυνθείτε σε κάποια εταιρία για να κάνει αυτή τη δουλειά για σας, θα πληρώσετε τουλάχιστον 50 ευρώ και κάθε url. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει λάβει δύο από τα μεγαλύτερα βραβεία για shareware προγράμματα: Tucows 5 Cows και ZDNET's 5 Stars!
Έχει περίοδο δοκιμής 1 μήνα και αν σας αρέσει το αγοράζετε. Εννοείται ότι μέσα στον μήνα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όσες φορές θέλετε και να κάνετε την δουλειά σας τζάμπα. Είναι πολύ εύχρηστο και αξίζει μια δοκιμή.
Το software μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ: SubmitUrl.
SEO ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤHΝ GOOGLE (Για αρχάριους χρήστες)
(Μέθοδοι Βελτιστοποίησης Κατάταξης Ιστοσελίδων Στη Μηχανή Αναζήτησης της Google) (Για αρχάριους χρήστες)
e-Έκδοση 2010
Επιμέλεια: Ιωάννης Α. Παπαδάκης
Το βιβλίο αυτό έχει ψηφιοποιηθεί και διανέμεται ελεύθερα στο διαδίκτυο με την άδεια του συγγραφέα.
Επιτρέπεται να το διανέμετε ελεύθερα, στην παρούσα του μορφή και μόνο.
∆εν επιτρέπεται να το τροποποιήσετε ή να το αλλοιώσετε με οιονδήποτε τρόπο.
∆εν επιτρέπεται να το χρησιμοποιήσετε για διαφημιστικούς ή εμπορικούς λόγους.
Όταν δημοσιεύετε ή χρησιμοποιείτε οποιοδήποτε απόσπασμα (μέρος) του βιβλίου υποχρεούστε να αναφέρετε την πηγή.
Εισαγωγή
Search Engine Optimization (SEO). Θα μπορούσε να είναι κάποιος καινούριος ιός, απειλή για μία νέα παγκόσμια πανδημία, μα… δεν διαφέρει και πολύ. Όσοι είχαν το μεράκι κάποια στιγμή, να ανεβάσουν μια ιστοσελίδα στον παγκόσμιο ιστό, τον έχουν περάσει τον ιό SEO. Άλλοι πιο βαριά άλλοι πιο ελαφριά, άλλοι τον πολέμησαν και τον κατέκτησαν, άλλοι τον ξεγέλασαν και αρκετοί έφτασαν στα τάρταρα προσπαθώντας να τον ξεγελάσουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι άμα μπει στο αίμα σου δύσκολα βγαίνει και εκεί που νομίζεις πως γιατρεύτηκες, θα σε βάλει κάτω ξανά και θα ανοίξει ο ίδιος κύκλος για ακόμα μία φορά.
Τόσος λόγος, τόση ενέργεια «χαμένη» παγκοσμίως, για τη Βελτιστοποίηση της θέσης των Ιστοσελίδων στις Μηχανές Αναζήτησης. Ε, και όταν μιλάμε σήμερα για μηχανές αναζήτησης, εννοούμε της Google και κάποιες άλλες βοηθητικές, όπως της Yahoo, Msn κτλ. που τις χρησιμοποιούμε όταν από υπερφόρτωση πέσει ο σέρβερ της Google.
Εκεί λοιπόν θα εστιάσουμε (Google) στη μικρή αυτή αναφορά μας στις Μεθόδους Βελτιστοποίησης Κατάταξης των Ιστοσελίδων Στις Μηχανές Αναζήτησης (SEO), χωρίς όμως να παραβλέπουμε μεθόδους που βελτιστοποιούν την θέση και σε άλλες μηχανές αναζήτησης. Άλλωστε λίγο-πολύ ο τρόπος που εντοπίζουν και κατατάσσουν οι μηχανές αναζήτησης, τις σελίδες στον ιστό είναι παραπλήσιος. Το σωστότερο λοιπόν από μέρους μας, είναι να εργαστούμε επάνω στην πιο διαδεδομένη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως, ώστε να βελτιωθεί σε αυτή κυρίως η θέση της ιστοσελίδας μας.
Τα πάντα λοιπόν είναι θέμα ύψους; Σε ότι αφορά τις SEO η απάντηση είναι ΝΑΙ. Ο σκοπός των ενεργειών που γίνονται στα πλαίσια των SEO είναι να αποκτήσει η ιστοσελίδα μας Θέση-Κατάταξη (Ranking) όσο πιο κοντά στην κορυφή των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης για τις σχετικές λέξεις-φράσεις «κλειδιά» που θα αναζητήσουν. Λέξεις-Φράσεις «κλειδιά» ονομάζουμε τις λέξεις και φράσεις που εκφράζουν το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Σκοπός μας είναι να ανεβάσουμε τη κατάταξη της ιστοσελίδας μας στις μηχανές αναζήτησης για τις λέξεις-φράσεις «κλειδιά» αυτές. Αν για παράδειγμα εργαστούμε σε μία ιστοσελίδα με θέμα την Επανάσταση του 1821 και έπειτα από τις πρώτες ενέργειές μας, μέσα σε λίγες εβδομάδες ή μήνες οι λέξεις-φράσεις «κλειδιά»: Επανάσταση 1821, Κολοκοτρώνης, Φιλική εταιρεία κτλ. κατατάσσουν την σελίδα μας μέσα στα εκατό πρώτα αποτελέσματα (ανάμεσα σε χιλιάδες) αυτό θα πει πώς έχουμε πετύχει προς στιγμή το στόχο μας. Έπειτα συνεχίζουμε την προσπάθεια για βελτιστοποίηση της θέσεως του site σε λέξεις και φράσεις «κλειδιά» σχετικά με την Επανάσταση 1821, ώστε να καταταχθεί τελικώς μέσα στις πρώτες δύο σελίδες των μηχανών. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουμε τη μέγιστη δυνατή επισκεψημότητα στην ιστοσελίδα μας.
Πώς ∆ουλεύουν οι Μηχανές Αναζήτησης
Οι μηχανές αναζήτησης ανακαλύπτουν τις διάφορες ιστοσελίδες με διάφορους μικρούς ηλεκτρονικούς «κατασκόπους» που εξαπολύουν στον ιστό. Τους κατάσκοπους αυτούς τους συναντάμε με τις ονομασίες Spiders, Bots, Web Crawlers. Στην πραγματικότητα είναι προγράμματα που καταγράφουν το περιεχόμενο των ιστοσελίδων και το αναφέρουν στις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες με τη σειρά τους κατατάσσουν τις ιστοσελίδες για τις διάφορες λέξεις-φράσεις βάση ειδικών αλγορίθμων. Οι μηχανές αναζήτησης έχουν παραμετροποιηθεί έτσι ώστε όταν πραγματοποιείται η αναζήτηση των λέξεων-φράσεων «κλειδιά», κατατάσσουν τις σχετικές ιστοσελίδες και τις παρουσιάζουν στον χρήστη (που κάνει την αναζήτηση) βάσει της κατάστασης συνάφειας (λέξεων-φράσεων – κατάταξης ιστοσελίδων). Οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούν οι διάφορες μηχανές αναζήτησης είναι διαφορετικοί. Ο τρόπος δηλαδή που κατατάσσει η κάθε μηχανή αναζήτησης την κάθε ιστοσελίδα είναι διαφορετικός και όχι απόλυτα γνωστός σε εμάς. Επίσης πολύ συχνά οι αλγόριθμοι αυτοί διαφοροποιούνται από τις εταιρείες ώστε να κατατάσσονται οι ιστοσελίδες βάσει της πραγματικής τους αξίας και όχι κάποιων τεχνασμάτων SEO των δημιουργών που με τον καιρό «αποκωδικοποιούν» τις μηχανές αναζήτησης και τις «εξαπατούν».Αν το βρίσκεται χρήσιμο έως εδώ, μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ, είναι δωρεάν, και να το διαβάσετε ολόκληρο ή να το φυλάξετε για σας. Το βιβλίο είναι σε μορφή pdf.
Free software for blog hunting (blog hunter)
Απαραίτητο λοιπόν εργαλείο για όσους θέλουν να χτίσουν ποιοτικά backlinks. Τον "blog hunter" θα το βρείτε εδώ. http://xtreme-blog-hunter.software.informer.com/
Κατάταξη μιας ιστοσελίδας
Οι σχεδιαστές ιστοσελίδων έχουν ως στόχο την ανάδειξη των ιστοσελίδων όσο το δυνατόν ψηλότερα στη λίστα με τα φυσικά αποτελέσματα που επιστρέφονται από μια αναζήτηση. Για τον λόγο αυτό προσπαθούν με διάφορους τρόπους να προσελκύσουν αλλά και να «εξαπατήσουν» τις μηχανές αναζήτησης. Αρχικά η κατηγοριοποίηση των ιστοσελίδων από τις μηχανές αναζήτησης βασιζόταν στο περιεχόμενο και μόνο σε αυτό μιας ιστοσελίδας. Οι σχεδιαστές ιστοσελίδων απλά υπέβαλλαν την ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης κι αυτές χρησιμοποιώντας τα ειδικά προγράμματα crawlers, έψαχναν τις ιστοσελίδες, αποθήκευαν την πληροφορία που συνέλεγαν και τις κατηγοριοποιούσαν ανάλογα με το θέμα τους. Οι πρώτες μηχανές αναζήτησης βασίζονταν στα στοιχεία που τους παρείχαν οι σχεδιαστές ιστοσελίδων. Αργότερα όμως και καθώς ο αριθμός των ιστοσελίδων αυξήθηκε με γρήγορους ρυθμούς, οι μηχανές αναζήτησης άρχισαν να χρησιμοποιούν πιο «έξυπνους» αλγόριθμους οι οποίοι βασίζονται σε πληροφορία όπως είναι:
· Κείμενο μέσα στον τίτλο
· Όνομα domain
· Κατάλογοι διεύθυνσης ιστοσελίδων (URL) και ονόματα αρχείων
· HTML tags: κεφαλίδες και κείμενο έντονης γραφής
· Συχνότητα όρων
· Εγγύτητα λέξεων κλειδιών
· Γειτνίαση λέξεων κλειδιών
· Ακολουθία λέξεων κλειδιών
· Κείμενο μέσα σε NOFRAMES tags
· Ιδιότητες εικόνων
Η μηχανή αναζήτησης όμως η οποία πρωτοπόρησε στον τομέα αυτόν είναι η Google η οποία ανέπτυξε έναν αλγόριθμο ο οποίος αξιολογεί μια ιστοσελίδα με βάση τους εισερχόμενους υπερσυνδέσμους σε μια ιστοσελίδα. Ο αλγόριθμος PageRank βασίζεται στην λογική ότι αν μια ιστοσελίδα αναφέρεται σε πολλές άλλες ιστοσελίδες (εισερχόμενοι υπερσυνδέσμοι) τότε έχει και μεγάλη αξία. Οι σχεδιαστές ιστοσελίδων επιθυμώντας την καλή κατάταξη των ιστοσελίδων τους εμπλέκονται σε μια διαδικασία ανταλλαγής υπερσυνδέσμων μεταξύ διαφόρων ιστοσελίδων, έτσι ώστε να αυξήσουν την εισερχόμενη ροή τους από το Google. Καθώς οι μηχανές αναζήτησης και οι σχεδιαστές ιστοσελίδας βρίσκονται σε μια διαρκή «μάχη» για την παροχή από τη μία έγκυρων αποτελεσμάτων και βελτιστοποίηση της κατάταξης των ιστοσελίδων από την άλλη, νέοι, πιο «έξυπνων» αλγορίθμων κατάταξης. Καθώς όλες οι μεγάλες εταιρείες που προσφέρουν την υπηρεσία των μηχανών αναζήτησης δεν αποκαλύπτουν τους αλγόριθμους που χρησιμοποιούν για την βαθμολόγηση των ιστοσελίδων, οι τεχνικές βελτιστοποίησης, SEO, έχουν καταλήξει ότι τέσσερα είναι τα πιο σημαντικά μέτρα για την αξιολόγηση:
2. Λέξεις κλειδιά σε υπερσυνδέσμους προς μια ιστοσελίδα
3. Λέξεις κλειδιά που εμφανίζονται στο κείμενο
4. Δημοτικότητα μιας ιστοσελίδας όπως μετράται από τον αλγόριθμο PageRank της Google
Επιπρόσθετα, μπορεί να υπάρχουν και άλλα μέτρα τα οποία να επηρεάζουντην κατάταξη των ιστοσελίδων.
Οι πρώτες τεχνικές βελτιστοποίησης της κατάταξης μιας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης έκαναν την εμφάνιση τους το 1997 στο Usenet, λίγα χρόνια μετά από την εμφάνιση των πρώτων μηχανών αναζήτησης. Οι χειριστές των μηχανών αναζήτησης συνειδητοποίησαν ότι οι σχεδιαστές των ιστοσελίδων προσπαθούσαν να επηρεάσουν τα φυσικά αποτελέσματα μιας αναζήτησης, πολλές φορές παραπλανώντας τις μηχανές αναζήτησης και κατά συνέπεια τον τελικό χρήστη. Το 2005 δημιουργήθηκε το AirWeb ετήσιο συνέδριο το οποίο έχει ως θέμα του την ελαχιστοποίηση των επιβλαβών συνεπειών των «επιθετικών» σχεδιαστών ιστοσελίδων.
Διάφορες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν «επιθετικές» SEO τεχνικές που έχουν ως συνέπεια την τιμωρία και την απαγόρευση των ιστοσελίδων τους από τις μηχανές αναζήτησης. Πιο συγκεκριμένα, εταιρείες οι οποίες εμπορεύονται SEO τεχνικές σε διάφορες άλλες επιχειρήσεις για να βελτιώσουν την αναγνωρισιμοτητά τους, κάνουν χρήση SEO στρατηγικών αυξημένου ρίσκου που έχουν σαν αποτέλεσμα όχι μόνο να τιμωρηθούν οι εταιρείες που παρέχουν SEO υπηρεσίες αλλά και οι επιχειρήσεις που τις προσέλαβαν. Για παράδειγμα, η Wall Street Journal [3] σε ένα άρθρο της αναφέρει ότι η Google τιμώρησε την Traffic-Power.com και τους πελάτες της, αφαιρώντας τις ιστοσελίδες τους από το ευρετήριο της.
Η Google εφαρμόζει περιορισμούς στις ιστοσελίδες που κατατάσσει ώστε να αποτρέψει τους σχεδιαστές ιστοσελίδων να χρησιμοποιήσουν παραπλανητικές τεχνικές. Για παράδειγμα, απαγορεύει την ύπαρξη κρυμμένου κειμένου, την χρήση ίδιου χρώματος φόντου και προσκηνίου, τιμωρώντας τους παραβάτες με μη κατάταξη των ιστοσελίδων τους. Απεναντίας, άλλες μηχανές αναζήτησης όπως η Yahoo και η MSN εφαρμόζουν πιο ελαστική πολιτική όσον αφορά τις SEO τεχνικές, κερδίζοντας έτσι μεγάλο μερίδιο της αγοράς όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης. Όλες οι μηχανές αναζήτησης παρέχουν στους χρήστες έναν οδηγό με επιτρεπόμενες SEO ενέργειες καθώς και οδηγίες για την αποτελεσματικότερη βελτίωση της κατάταξης των ιστοσελίδων τους. Για παράδειγμα η Google παρέχει έναν οδηγό Sitemap ο οποίος πληροφορεί τους υπεύθυνους των ιστοσελίδων αν η
μηχανή αναζήτησης αντιμετωπίζει πρόβλημα στην κατάταξη της ιστοσελίδας τους καθώς και πληροφορίες που αφορούν την κίνηση που τους παρέχει το Google.
Σε αντίθεση με το παρελθόν, οι νέες ιστοσελίδες δεν πρέπει να υποβληθούν στις μηχανές αναζήτησης για να προσπελαστούν και να κατηγοριοποιηθούν. Παρόλα αυτά οι εταιρείες της Google και της Yahoo προσφέρουν την δυνατότητα δημιουργίας και υποβολής αρχεία τύπου XML για να βοηθήσουν και να επιταχύνουν την κατηγοριοποίηση μιας ιστοσελίδας. Το SiteMap Google προσφέρει την δυνατότητα αυτή κι επιπλέον η Yahoo προσφέρει το SiteExplorer για την υποβολή της διεύθυνσης της ιστοσελίδας μιας επιχείρησης ή ενός χρήστη και πληροφορίες όπως το πλήθος των ιστοσελίδων που βρίσκονται στο ευρετήριο του Yahoo. Γενικά, πιο δημοφιλής μηχανές αναζήτησης απαιτούν χρόνο της τάξης από μερικές μέρες μέχρι βδομάδες για τα προγράμματα τους να ανακαλύψουν μια νέα ιστοσελίδα, να επισκεφτούν όλους τους εσωτερικούς υπερσυνδέσμους τους και να το εισάγουν στο ευρετήριο και να το κατηγοριοποιήσουν. Διαφορετικές μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν διαφορετικά προγράμματα, crawlers, για να επισκεφτούν έναν δικτυακό χώρο και συνήθως δεν επισκέπτονται όλες τις ιστοσελίδες ενός χώρου. Σε ένα άρθρο του οι Cho et al. [4] περιέγραψαν κάποια πρότυπα για τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι crawlers ως το ποιες σελίδες θα περιληφθούν στο ευρετήριο της μηχανής αναζήτησης, Επιπλέον, δίνεται οι δυνατότητα στους σχεδιαστές των ιστοσελίδων να καθοδηγήσουν τα
προγράμματα «αράχνες» ώστε να μην συμπεριλάβουν ορισμένες σελίδες στοευρετηριό τους, μέσω του αρχείου robots.txt στο κεντρικό κατάλογο τους. Ορισμένες επιχειρήσεις κάνουν χρήση της δυνατότητας αυτής ώστε να μην εμφανίζονται στα φυσικά αποτελέσματα ιστοσελίδων με δυναμικό καιπροσανατολισμένο στους ιδιαίτερους χρήστες
Σωστές πρακτικές για την περιήγηση στον ιστότοπο σας
1) Χρησιµοποιήστε µια λογικά ιεραρχηµένη δοµή - Προσπαθήστε να διευκολύνετε όσο το δυνατόν περισσότερο τη µετάβαση των χρηστών από το γενικό στο εξειδικευµένο περιεχόµενο του ιστοτόπου σας. Προσθέστε σελίδες περιήγησης στα σηµεία όπου είναιαπαραίτητες και συνδυάστε τις µε τους εσωτερικούς συνδέσµους του ιστοτόπου σας.
Αποφύγετε:
• τη δηµιουργία περίπλοκων δικτύων συνδέσµων περιήγησης, συνδέοντας για παράδειγµα κάθε σελίδα του ιστοτόπου σας µε όλες τις υπόλοιπες σελίδες
• την υπερβολική διάσπαση του περιεχοµένου σας σε µικρότερα τµήµατα (σε σηµείο ώστε να απαιτούνται τουλάχιστον είκοσι κλικ για την προβολή του περιεχοµένου δευτερεύουσων σελίδων)
2) Επιλέξτε τη χρήση κειµένου για την περιήγηση - Ελέγχοντας την περιήγηση από σελίδα σε σελίδα µέσω συνδέσµων κειµένου διευκολύνετε την ανίχνευση και την κατανόηση του ιστοτόπου σας από τις µηχανές αναζήτησης. Επίσης, πολλοί χρήστες προτιµούν αυτή τη µέθοδο περιήγησης, ιδιαίτερα σε υπολογιστές που δεν υποστηρίζουν Flash ή JavaScript.
Αποφύγετε:
• τη χρήση µεθόδων περιήγησης που βασίζονται αποκλειστικά σε αναπτυσσόµενα µενού, εικόνες ή κινούµενες εικόνες (παρά το γεγονός ότι αρκετές µηχανές αναζήτησης µπορούν να εντοπίσουν αυτούς τους συνδέσµους, η πρόσβαση στον ιστότοπό σας βελτιώνεται σηµαντικά εάν ο χρήστης µπορεί να δει όλες τις σελίδες µέσω κανονικών συνδέσµων κειµένου.
3) Χρησιµοποιήστε ίχνη πλοήγησης - Τα ίχνη πλοήγησης είναι µια σειρά εσωτερικώνσυνδέσµων στο κάτω ή το επάνω µέρος της σελίδας οι οποίοι επιτρέπουν στους επισκέπτες να µετακινούνται εύκολα στην προηγούµενη ή την επόµενη κεντρική σελίδα. Στα περισσότερα ίχνη πλοήγησης εµφανίζεται πρώτη η πιο γενική - συνήθως η κεντρική - σελίδα στην αριστερή πλευρά, ενώ στη δεξιά πλευρά παρουσιάζονται σε λίστα τα σηµαντικότερα τµήµατα του ιστοτόπου.
4) Εισαγωγή χάρτη ιστοτόπου HTML και χρήση αρχείου χάρτη ιστοτόπου σε µορφή XML - Ένας απλός χάρτης ιστοτόπου που περιέχει συνδέσµους για όλες ή τις σηµαντικότερες σελίδες του ιστοτόπου (εάν ο αριθµός των σελίδων είναι πολύ µεγάλος) είναι ιδιαίτερα χρήσιµος για τους επισκέπτες σας. Η δηµιουργία ενός αρχείου χάρτη ιστοτόπου σε µορφή XML εξασφαλίζει τον εντοπισµό των σελίδων του ιστοτόπου σας από τις µηχανές αναζήτησης.
Αποφύγετε:
• τη χρήση µη ενηµερωµένου χάρτη ιστοτόπου HTML µε προβληµατικούς συνδέσµους
• τη δηµιουργία χάρτη ιστοτόπου HTML που απλώς εµφανίζει σε λίστα τις σελίδες χωρίς καµία οργάνωση, για παράδειγµα χωρίς ταξινόµηση ανά θέµα.
5) Σκεφτείτε τι θα συµβεί εάν ο χρήστης αφαιρέσει ένα τµήµα της διεύθυνσης τοποθεσίας - Ορισµένοι χρήστες µπορεί να προσπαθήσουν να επισκεφτούν τη σελίδα σας εισάγοντας ένα τµήµα της διεύθυνσης τοποθεσίας, εποµένως πρέπει να έχετε προβλέψει αυτό το ενδεχόµενο. Για παράδειγµα, αντί να χρησιµοποιήσει τους συνδέσµους µε ίχνη πλοήγησης στη σελίδα, ο χρήστης µπορεί να παραλείψει ένα τµήµα της διεύθυνσης τοποθεσίας ελπίζοντας να βρει ένα γενικότερο περιεχόµενο. Εποµένως, µπορεί να επισκεφτεί τη διεύθυνση http://www.tosapounitisgiagias.gr/news/2008/xeiropoiita-sapounia-kritis.htm και, στη συνέχεια, να καταχωρίσει τη διεύθυνση http://www.tosapounitisgiagias.gr/news/2008/ στη γραµµή διεύθυνσης του προγράµµατος περιήγησης, θεωρώντας ότι µε αυτόν τον τρόπο θα εµφανιστούν όλες οι ειδήσεις για το 2008. Σε αυτή την περίπτωση θα εµφανιστεί περιεχόµενο από τον ιστότοπό σας ή ο χρήστης θα λάβει σφάλµα µε κωδικό 404 ("δεν βρέθηκε η σελίδα"); Και τι θα συµβεί εάν ο χρήστης µετακινηθεί στο προηγούµενο επίπεδο του καταλόγου, επιλέγοντας τη διεύθυνση http://www.tosapounitisgiagias.gr/news/;
6) Χρησιµοποιήστε µια χρήσιµη σελίδα 404 - Οι χρήστες ενδέχεται να βρεθούν σε µια σελίδα που δεν υπάρχει στον ιστότοπό σας, είτε επιλέγοντας έναν προβληµατικό σύνδεσµο είτε πληκτρολογώντας µια λανθασµένη διεύθυνση τοποθεσίας. ∆ηµιουργώντας µια προσαρµοσµένη σελίδα 404, η οποία θα καθοδηγεί τους χρήστες σε άλλη σελίδα του ιστοτόπου σας που λειτουργεί κανονικά, µπορείτε να διευκολύνετε σε µεγάλο βαθµό τους επισκέπτες σας. Η σελίδα 404 που θα δηµιουργήσετε µπορεί να περιλαµβάνει ένα σύνδεσµο µε τον οποίο ο χρήστης θα επιστρέφει στην κεντρική σελίδα, καθώς και συνδέσµους για το δηµοφιλέστερο ή οποιοδήποτε σχετικό περιεχόµενο του ιστοτόπου σας. Το Google παρέχει ένα γραφικό στοιχείο 404 το οποίο µπορείτε να ενσωµατώσετε στη σελίδα 404 που θα δηµιουργήσετε, προσθέτοντας ακόµη περισσότερες χρήσιµες λειτουργίες. Επίσης, µπορείτε να χρησιµοποιήσετε τα Εργαλεία για Webmasters Google προκειµένου να βρείτε τις προελεύσεις των διευθύνσεων τοποθεσίας που προκαλούν την εµφάνιση του µηνύµατος σφάλµατος "δεν βρέθηκε".
Αποφύγετε:
• την ευρετηρίαση των σελίδων 404 σε µηχανές αναζήτησης (βεβαιωθείτε ότι ο server ιστού έχει διαµορφωθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να επιστρέφεται ο κωδικός κατάστασης 404 HTTP όταν ζητούνται από χρήστες σελίδες που δεν υπάρχουν)
• τη χρήση αόριστων µηνυµάτων, όπως "∆εν βρέθηκε", "404" ή ακόµη την κατάργηση της σελίδας 404
• τη χρήση σελίδων 404 των οποίων η σχεδίαση δεν συµβαδίζει µε την υπόλοιπη
εµφάνιση του ιστοτόπου σας.
Αποφύγετε:
• τη δηµιουργία περίπλοκων δικτύων συνδέσµων περιήγησης, συνδέοντας για παράδειγµα κάθε σελίδα του ιστοτόπου σας µε όλες τις υπόλοιπες σελίδες
• την υπερβολική διάσπαση του περιεχοµένου σας σε µικρότερα τµήµατα (σε σηµείο ώστε να απαιτούνται τουλάχιστον είκοσι κλικ για την προβολή του περιεχοµένου δευτερεύουσων σελίδων)
2) Επιλέξτε τη χρήση κειµένου για την περιήγηση - Ελέγχοντας την περιήγηση από σελίδα σε σελίδα µέσω συνδέσµων κειµένου διευκολύνετε την ανίχνευση και την κατανόηση του ιστοτόπου σας από τις µηχανές αναζήτησης. Επίσης, πολλοί χρήστες προτιµούν αυτή τη µέθοδο περιήγησης, ιδιαίτερα σε υπολογιστές που δεν υποστηρίζουν Flash ή JavaScript.
Αποφύγετε:
• τη χρήση µεθόδων περιήγησης που βασίζονται αποκλειστικά σε αναπτυσσόµενα µενού, εικόνες ή κινούµενες εικόνες (παρά το γεγονός ότι αρκετές µηχανές αναζήτησης µπορούν να εντοπίσουν αυτούς τους συνδέσµους, η πρόσβαση στον ιστότοπό σας βελτιώνεται σηµαντικά εάν ο χρήστης µπορεί να δει όλες τις σελίδες µέσω κανονικών συνδέσµων κειµένου.
3) Χρησιµοποιήστε ίχνη πλοήγησης - Τα ίχνη πλοήγησης είναι µια σειρά εσωτερικώνσυνδέσµων στο κάτω ή το επάνω µέρος της σελίδας οι οποίοι επιτρέπουν στους επισκέπτες να µετακινούνται εύκολα στην προηγούµενη ή την επόµενη κεντρική σελίδα. Στα περισσότερα ίχνη πλοήγησης εµφανίζεται πρώτη η πιο γενική - συνήθως η κεντρική - σελίδα στην αριστερή πλευρά, ενώ στη δεξιά πλευρά παρουσιάζονται σε λίστα τα σηµαντικότερα τµήµατα του ιστοτόπου.
4) Εισαγωγή χάρτη ιστοτόπου HTML και χρήση αρχείου χάρτη ιστοτόπου σε µορφή XML - Ένας απλός χάρτης ιστοτόπου που περιέχει συνδέσµους για όλες ή τις σηµαντικότερες σελίδες του ιστοτόπου (εάν ο αριθµός των σελίδων είναι πολύ µεγάλος) είναι ιδιαίτερα χρήσιµος για τους επισκέπτες σας. Η δηµιουργία ενός αρχείου χάρτη ιστοτόπου σε µορφή XML εξασφαλίζει τον εντοπισµό των σελίδων του ιστοτόπου σας από τις µηχανές αναζήτησης.
Αποφύγετε:
• τη χρήση µη ενηµερωµένου χάρτη ιστοτόπου HTML µε προβληµατικούς συνδέσµους
• τη δηµιουργία χάρτη ιστοτόπου HTML που απλώς εµφανίζει σε λίστα τις σελίδες χωρίς καµία οργάνωση, για παράδειγµα χωρίς ταξινόµηση ανά θέµα.
5) Σκεφτείτε τι θα συµβεί εάν ο χρήστης αφαιρέσει ένα τµήµα της διεύθυνσης τοποθεσίας - Ορισµένοι χρήστες µπορεί να προσπαθήσουν να επισκεφτούν τη σελίδα σας εισάγοντας ένα τµήµα της διεύθυνσης τοποθεσίας, εποµένως πρέπει να έχετε προβλέψει αυτό το ενδεχόµενο. Για παράδειγµα, αντί να χρησιµοποιήσει τους συνδέσµους µε ίχνη πλοήγησης στη σελίδα, ο χρήστης µπορεί να παραλείψει ένα τµήµα της διεύθυνσης τοποθεσίας ελπίζοντας να βρει ένα γενικότερο περιεχόµενο. Εποµένως, µπορεί να επισκεφτεί τη διεύθυνση http://www.tosapounitisgiagias.gr/news/2008/xeiropoiita-sapounia-kritis.htm και, στη συνέχεια, να καταχωρίσει τη διεύθυνση http://www.tosapounitisgiagias.gr/news/2008/ στη γραµµή διεύθυνσης του προγράµµατος περιήγησης, θεωρώντας ότι µε αυτόν τον τρόπο θα εµφανιστούν όλες οι ειδήσεις για το 2008. Σε αυτή την περίπτωση θα εµφανιστεί περιεχόµενο από τον ιστότοπό σας ή ο χρήστης θα λάβει σφάλµα µε κωδικό 404 ("δεν βρέθηκε η σελίδα"); Και τι θα συµβεί εάν ο χρήστης µετακινηθεί στο προηγούµενο επίπεδο του καταλόγου, επιλέγοντας τη διεύθυνση http://www.tosapounitisgiagias.gr/news/;
6) Χρησιµοποιήστε µια χρήσιµη σελίδα 404 - Οι χρήστες ενδέχεται να βρεθούν σε µια σελίδα που δεν υπάρχει στον ιστότοπό σας, είτε επιλέγοντας έναν προβληµατικό σύνδεσµο είτε πληκτρολογώντας µια λανθασµένη διεύθυνση τοποθεσίας. ∆ηµιουργώντας µια προσαρµοσµένη σελίδα 404, η οποία θα καθοδηγεί τους χρήστες σε άλλη σελίδα του ιστοτόπου σας που λειτουργεί κανονικά, µπορείτε να διευκολύνετε σε µεγάλο βαθµό τους επισκέπτες σας. Η σελίδα 404 που θα δηµιουργήσετε µπορεί να περιλαµβάνει ένα σύνδεσµο µε τον οποίο ο χρήστης θα επιστρέφει στην κεντρική σελίδα, καθώς και συνδέσµους για το δηµοφιλέστερο ή οποιοδήποτε σχετικό περιεχόµενο του ιστοτόπου σας. Το Google παρέχει ένα γραφικό στοιχείο 404 το οποίο µπορείτε να ενσωµατώσετε στη σελίδα 404 που θα δηµιουργήσετε, προσθέτοντας ακόµη περισσότερες χρήσιµες λειτουργίες. Επίσης, µπορείτε να χρησιµοποιήσετε τα Εργαλεία για Webmasters Google προκειµένου να βρείτε τις προελεύσεις των διευθύνσεων τοποθεσίας που προκαλούν την εµφάνιση του µηνύµατος σφάλµατος "δεν βρέθηκε".
Αποφύγετε:
• την ευρετηρίαση των σελίδων 404 σε µηχανές αναζήτησης (βεβαιωθείτε ότι ο server ιστού έχει διαµορφωθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να επιστρέφεται ο κωδικός κατάστασης 404 HTTP όταν ζητούνται από χρήστες σελίδες που δεν υπάρχουν)
• τη χρήση αόριστων µηνυµάτων, όπως "∆εν βρέθηκε", "404" ή ακόµη την κατάργηση της σελίδας 404
• τη χρήση σελίδων 404 των οποίων η σχεδίαση δεν συµβαδίζει µε την υπόλοιπη
εµφάνιση του ιστοτόπου σας.
ΠΗΓΗ http://www.misterpayment.eu/p/blogging.html
How To Make Money Online - Make Money Blogging [FOR REAL]
Δειτε περισσότερα για το blogging στην εξειδικευμένη μας σελίδα για αυτο το θέμα
Σχετικοί Σύνδεσμοι από το www.misterpayment.eu
Διαφημίσεις σε blogs
Διαφημίσεις σε blogs - υποδομή Διαφημίσεις σε blogs - τοποθέτηση Free software to submit your blog to thousands sites (search engines, award sites...) SEO ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤHΝ GOOGLE (Για αρχάριους χρήστες) Free software for blog hunting (blog hunter) Κατάταξη μιας ιστοσελίδας Σωστές πρακτικές για την περιήγηση στον ιστότοπο σας The Zen of Blogging Free software - content checker Διαφημίσεις σε blogs - επιλογή Πόσο αξίζει το blog μου; - Τα 10 ακριβότερα blogs στον κόσμο Πως να βγάλω λεφτά από το blog μου; Το χειρότερο λάθος στο οποίο πέφτουν οι περισσότεροι blogers
Facebook, ο γίγαντας με τα πήλινα πόδια
E-mail listing χρησιμοποιώντας φόρμα επικοινωνίας στο blog
Πως βγάζω λεφτά από ψηφιακά προϊόντα με δικαιώματα μεταπώλησης
Χρήματα από προϊόντα με προσωπικά δικαιώματα
Έξυπνοι τρόποι για να αυξήσετε τις επισκέψεις στο blog σας
Ποιος επισκέπτεται την αρχική σας σελίδα;
Χρήματα από Blog: Sponsored Reviews
Πως να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο για blog (Video)
10 τρόποι για να βγάλω λεφτά από την ιστοσελίδα μου
Πως να εφαρμόσετε την αρχή του Pareto σε μια ιστοσελίδα
Δωρεάν online εργαλεία επεξεργασίας άρθρων
Δωρεάν εργαλεία για web design
Λίστα με Article Directories
Όροι Χρήσης όλων των άρθρων
Προσοχή !!! Πολλοί απατεώνες υπόσχονται υπερκέρδη για Υπερκέρδη στο διαδίκτυο αλλά σε όλα ισχύει ή παλιά παροιμία " Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι " . Κάντε τις Δικές σας έρευνες αγοράς , μιλήστε με εμπόρους , καταναλωτές , ειδικούς πριν επενδύσετε χρόνο και χρήμα !!!
Προσοχή !!! διαβάστε και συμφωνήστε με τους Όρους Χρήσης του Ιστοτόπου , οι πληροφορίες που δημοσιεύονται αφορούν συνδέσμους βιβλίων και Ισοτόπων που υπάρχουν στο διαδίκτυο εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι, παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στους αρμόδιους , και τους συγγραφείς των βιβλίων και των άρθρων. Και ειδικά σε σοβαρά θέματα πάρτε άμεσα οδηγίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ Ή ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ , εμείς σαν blog δεν φέρουμε καμιά ευθύνη παρά μονό για την αναδημοσίευση του κάθε άρθρου.
Σε κάθε περίπτωση προτού αποφασίσετε να δοκιμάσετε οποιαδήποτε προτεινόμενη μέθοδο , είναι σώφρον να επικοινωνήσετε πρώτα με ειδικό για το θέμα ( π.χ Λογιστή , Οικονομολόγο , Δικηγόρο , Εφοριακό κ.τ.λ ) οποίος θα σας συμβουλέψει κατάλληλα.
Προσοχή !!! μην χρησιμοποιήσετε Πληροφορίες πριν πάρετε πρώτα όλα τα απαραίτητα μετρά προστασία του απορρήτου σας και των χρημάτων σας , να επικοινωνείτε κατευθείαν με τους συγγραφείς των άρθρων έτσι όπως αναφέρονται στην πηγή !!!.
Προσοχή !!! διαβάστε και συμφωνήστε με τους Όρους Χρήσης του Ιστοτόπου , οι πληροφορίες που δημοσιεύονται αφορούν συνδέσμους βιβλίων και Ισοτόπων που υπάρχουν στο διαδίκτυο εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι, παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στους αρμόδιους , και τους συγγραφείς των βιβλίων και των άρθρων. Και ειδικά σε σοβαρά θέματα πάρτε άμεσα οδηγίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ Ή ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ , εμείς σαν blog δεν φέρουμε καμιά ευθύνη παρά μονό για την αναδημοσίευση του κάθε άρθρου.
Σε κάθε περίπτωση προτού αποφασίσετε να δοκιμάσετε οποιαδήποτε προτεινόμενη μέθοδο , είναι σώφρον να επικοινωνήσετε πρώτα με ειδικό για το θέμα ( π.χ Λογιστή , Οικονομολόγο , Δικηγόρο , Εφοριακό κ.τ.λ ) οποίος θα σας συμβουλέψει κατάλληλα.
Προσοχή !!! μην χρησιμοποιήσετε Πληροφορίες πριν πάρετε πρώτα όλα τα απαραίτητα μετρά προστασία του απορρήτου σας και των χρημάτων σας , να επικοινωνείτε κατευθείαν με τους συγγραφείς των άρθρων έτσι όπως αναφέρονται στην πηγή !!!.
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα