Marketing Research Online Έρευνες Αγοράς
Η συμμετοχή σε online έρευνες αγορών δεν μπορεί να εξασφαλίσει σε κάποιον σημαντικά χρηματικά ποσά, αλλά είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να πεις την γνώμη σου και να επηρεάσεις τις τάσεις της αγοράς. Να ξέρετε ότι οι έρευνες αυτές λαμβάνονται πολύ σοβαρά υπόψη από τις εταιρίες που παράγουν και διακινούν αγαθά. Όσο για τα χρήματα, ένα χαρτζιλίκι σε βάθος ενός έτους θα βγει!
Inquision- Έρευνες αγοράς
Δεν υπάρχει affilate program και προσκαλείτε τους φίλους σας με την καλή σας την καρδιά.
Inqusion
Toluna - Πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, έρευνες αγοράς
Η Toluna είναι μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης εντελώς πρωτότυπη. Στην Toluna μπορείτε να εκφράσετε online τη φωνή σας. Κάντε τη γνώμη σας να ακουστεί μέσα από ψηφοφορίες και απόψεις απευθείας στην Toluna! Πείτε στους άλλους τι πιστεύετε, και μάθετε αν ο κόσμος σκέφτετει το ίδιο με εσάς συμπεριλαμβάνοντας τις ψηφοφορίες και τις απόψεις σας στο προσωπικό σας blog. Εκτός από την πλήρη ελευθερία έκφρασης για σχεδόν κάθε θέμα που επιλέγετε (όχι βλασφημίες, βίαια ή παράνομα θέματα!) μπορείτε επίσης να διαμορφώσετε τον κόσμο στον οποίο ζείτε επηρεάζοντας ορισμένους από τους κορυφαίους κατασκευαστές μέσω των online ερευνών της. Κάθε υπηρεσία που προσφέρει η ιστοσελίδα της είναι δωρεάν, και για πολλές ενέργειες και δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχετε ανταμείβεστε με πόντους. Μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους που κερδίζετε σε δωροεπιταγές, επιλογές εκπτώσεων και κληρώσεις δώρων στο ενότητα επάθλων. Θα μπορούσε να τοποθετηθεί και στην κατηγορία των εταιριών που κάνουν έρευνες αγοράς, αλλά επειδή είναι κάτι πολύ περισσότερο, την βάζω στην κατηγορία "πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Το ωραιότερο κομμάτι νομίζω ότι είναι αυτό στο οποίο καταθέτεις εσύ την ερώτηση και μετά βλέπεις από τις απαντήσεις πως σκέφτονται οι άλλοι για αυτό που απασχολεί εσάς. Η εγγραφή είναι απλή και δωρεάν φυσικά και μπαίνουν στο λογαριασμό σας κάποιοι πόντοι ως δώρο εγγραφής.
Είναι αυτό που λέμε "κάτι καλό" και όσοι δεν το ξέρετε αξίζει να κάνετε μια βόλτα.
TOLUNA Έρευνες αγοράς - Researchtoday
Η Resaerchtoday είναι ένα panel online ερευνών αγοράς. Μαζί με την Inqusion συνθέτουν την δυάδα των επιλογών για τη συμμετοχή σε έρευνες αγοράς στην Ελλάδα. Η διαδικασία είναι η γνωστή: Πηγαίνετε στην σελίδα τους, συμπληρώνετε μια απλή φόρμα για να γίνετε μέλη και μέσω email ενημερώνεστε όταν είναι διαθέσιμη κάποια έρευνα αγοράς. Όσο πιο πλήρες είναι το προφίλ σας, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες σας να κληθείτε για να λάβετε μέρος σε μια έρευνα. Μην περιμένετε και δω σπουδαία πράγματα. Δεν θα βρέχει κάθε μέρα έρευνες, με το σταγονόμετρο είναι και εδώ. Για να πάμε και στο οικονομικό όμως. Δεν πληρώνεστε με μετρητά, αλλά με δωροεπιταγές.
Το ποσό που μπορείτε να κερδίσετε από κάθε έρευνα που συμμετέχετε, κυμαίνεται από 1 έως 5 ευρώ ανάλογα με το χρόνο που απαιτείται να αφιερώσετε. Για παράδειγμα, για μία έρευνα αγοράς διάρκειας 10 μόλις λεπτών, θα μπορείτε να κερδίσετε 1-2 ευρώ! Κάθε φορά που το υπόλοιπο των πόντων-χρημάτων σας είναι μεγαλύτερο των 10 ευρώ, μπορείτε να εξαργυρώνετε το ποσό που έχετε συγκεντρώσει, διαλέγοντας μια δωροεπιταγή από μία πληθώρα συμβεβλημένων καταστημάτων! Επιπλέον, εκτός από τους πόντους-χρήματα, θα μπορείτε να κερδίζετε και δώρα μέσα από κληρώσεις που θα διοργανώνονται από τη researchtoday.gr για τα μέλη του online panel της.
Ούτε εδώ υπάρχει affilate program και προσκαλείτε τους φίλους σας με την καλή σας την καρδιά.
Έρευνες αγοράς - Focus Online
Άλλη μία εταιρία που διεξάγει έρευνες αγοράς στο δίκτυο. Είναι γνωστό το όνομα από τις πολιτικές δημοσκοπήσεις που ακούμε συχνά στην τηλεόραση. Ανήκει στην εταιρία Focus Bari (είναι ο διαδικτυακός τομέας της), εταιρία αμιγώς ελληνική, με εμπειρία στον χώρο των δημοσκοπήσεων από το 1988.
Και εδώ οι κλήσεις γίνονται μέσω e-mail. Μην περιμένετε σπουδαία πράγματα, που και που από καμία. Η κάθε συμμετοχή σε έρευνα αντιστοιχεί σε πόντους. Κάθε φορά που συμμετέχετε σε μια έρευνα, μπορείτε να επιλέξετε αν επιθυμείτε την συλλογή πόντων ή την συμμετοχή σε κλήρωση. Κάθε φορά που θα λαμβάνετε πρόσκληση για να συμμετάσχετε σε μια έρευνα, θα ενημερώνεστε και για τους πόντους που αντιστοιχούν σε αυτή, ή το δώρο που θα κληρωθεί. Μόλις συμπληρώσετε 500 πόντους, μπορείτε να τους εξαργυρώσετε με μια δωροεπιταγή από τις συνεργαζόμενες μη την focus επιχειρήσεις. Όπως καταλάβατε, μετρητά γιοκ.
FOCUS ONLINE.GRΈρευνες αγοράς - "Πολύτιμες Γνώμες"
Μία ακόμη εταιρία που διεξάγει online έρευνες αγοράς. Οι Πολύτιμες Γνώμες ανήκούν στην Research Now. Η εταιρεία Research Now Ltd έχει έδρα το Λονδίνο. Οι Πολύτιμες Γνώμες τηρούν κατά γράμμα τις αυστηρές οδηγίες όπως αυτές έχουν οριστεί από τους παγκόσμιους πρωτοπόρους, στην έρευνα αγοράς, συλλόγους. Οι υπάλληλοι της Research Now (ιδιοκτήτρια του πάνελ Πολύτιμες Γνώμες) είναι μέλη των φορέων του καθοδηγούν την βιομηχανία μάρκετινγκ όπως ЕSОМАR, MRA και MRS.
Οι Πολύτιμες Γνώμες είναι μια υπηρεσία που σας πληρώνει για τις απόψεις που εκφράζετε για διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες. Οι απόψεις σας είναι σημαντικές για τις εταιρείες οι οποίες θέλουν να καταλάβουν αυτό που σκέφτονται οι πελάτες τους και είναι έτοιμες να σας ανταμείψουν για το χρόνο που θα καταναλώσετε.
Πως λειτουργεί όλο αυτό;
3 εύκολα βήματα:
Βήμα 1: Καταχωρήστε τα στοιχεία σας.
Συμπληρώστε μερικές λεπτομέρειες περί του εαυτού σας για να ξεκινήσετε να λαμβάνετε δημοσκοπήσεις.
Βήμα 2: Ολοκληρώστε τη δημοσκόπηση.
Απλά συμπληρώστε τη δημοσκόπηση και υποβάλλετε της απαντήσεις σας.
Βήμα 3: Επιλέξτε την αμοιβή σας.
Μόλις ο λογαριασμός σας φτάσει τα 10.00 € θα μπορείτε να εξαργυρώσετε την αμοιβή της επιλογής σας.
Ισχύει και εδώ ότι και στις προηγούμενες, δηλαδή υπάρχουν διαθέσιμες έρευνες με το σταγονόμετρο κάθε μήνα. Δεν πληρώνεστε με μετρητά, αλλά με δωροεπιταγές από καταστήματα. Προσκαλείτε τους φίλους σας μόνο με την καλή σας την καρδιά.
Polytimesgnomes.grΈρευνες αγοράς - eMRB
Είναι το online πάνελ της γνωστής μας, από τις πολιτικές δημοσκοπήσεις MRB. Σας παραθέτω το εισαγωγικό της κείμενο, από την σελίδα υποδοχής της eMRB.
**** Από το 1969 μέχρι σήμερα η MRB Hellas A.E. έχει συμβάλλει σημαντικά στην εξέλιξη της Έρευνας Αγοράς στην Ελλάδα κατέχοντας πάντα μία από τις ηγετικές θέσεις στον κλάδο. Tην τελευταία τετραετία ηγείται του κλάδου τόσο σε επίπεδο Μεγέθους (Κύκλος Εργασιών - Στελέχη) όσο και στην επένδυση σε επίπεδο Γνώσης και Καινοτομίας, προσεγγίζοντας την Ελληνική Κοινωνία και την Αγορά με έναν ιδιαίτερα διεισδυτικό τρόπο, προσφέροντας εφαρμόσιμες και αποτελεσματικές λύσεις που συμβάλουν στην δημιουργία επιτυχημένων Προϊόντων και Υπηρεσιών.
Η εμπειρία μας εκτείνεται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Εξωτερικό. Εφαρμόζουμε πάντα καινοτόμες μεθόδους και μας αρέσει να πρωτοπορούμε, στηριζόμενοι στην γνώση που έχουμε αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια. Σεβόμαστε τους πελάτες μας, τους ερωτώμενους, τους ανθρώπους που αποτελούν το δυναμικό της MRB Hellas A.E. αλλά και τους κανόνες δεοντολογίας που διέπουν την έρευνα αγοράς.
Η εταιρεία μας αποτελείται από έμπειρους επιστήμονες/σύμβουλους, οι οποίοι βρίσκονται σε συνεχή εγρήγορση σχετικά με όλα τα θέματα που απασχολούν την κοινωνία γύρω μας.
Μας ενδιαφέρει να μας μιλήσετε για τον τρόπο που ζείτε, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε στην καθημερινότητα σας και για τα θέματα που σας απασχολούν.
Μας ενδιαφέρει να μας πείτε για το τι και πως αγοράζετε, για το που σας αρέσει να διασκεδάζετε ή να πηγαίνετε διακοπές, για τα αγαπημένα σας web-sites , έντυπα, προγράμματα στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο, για τις αγαπημένες σας διαφημίσεις.
Σήμερα τα βήματα της κοινωνίας και της τεχνολογίας συναντιούνται στο διαδίκτυο και δημιουργούν νέους και πιο δημιουργικούς τρόπους επικοινωνίας μεταξύ μας.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο αναπτύξαμε την ερευνητική υπηρεσία eMRB, η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιούμε τις έρευνας μας με τον πλέον σύγχρονο τρόπο, δηλαδή μέσω του διαδικτύου. Οι ηλεκτρονικές (online) έρευνες της MRB Hellas Α.Ε. μέσω της υπηρεσίας eMRB καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα θεμάτων. Οι συμμετέχοντες στις online έρευνες μας είναι μέλη του Πάνελ της MRB Hellas Α.Ε.
Εσείς είστε η κινητήρια Δύναμη. Χωρίς Εσάς δεν υπάρχουν απόψεις και προτιμήσεις. Για αυτό θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε πολύ και να σας ακούσουμε μέσα από το Πάνελ μας.
Όπως θα καταλάβατε, μετρητά δεν υπάρχουν ούτε εδώ, μόνο δωροεπιταγές από γνωστά καταστήματα. Κάθε έρευνα δεν δίνει τους ίδιους πόντους. Ανάλογα με τον χρόνο που απαιτείται οι πόντοι διαφέρουν. Για παράδειγμα ένα ερωτηματολόγιο 10 λεπτών μπορεί να σας δώσει 30 πόντους, ενώ ένα ερωτηματολόγιο 20 λεπτών μπορεί να σας δώσει 50 ή και παραπάνω. Επίσης, επιπλέον των πόντων, θα κληρώνονται και συγκεκριμένα δώρα σε κάθε έρευνα. Τους πόντους σας θα μπορείτε πάντα να τους ελέγχετε μέσα από τον προσωπικό σας λογαριασμό. Για την εξαργύρωση τους απαιτείται να έχετε συμπληρώσει ένα μίνιμουμ αριθμό πόντων. Μόλις συμπληρώσετε τους πρώτους 150 πόντους θα λάβετε ενημερωτικό γραπτό μήνυμα, στο οποίο θα σας αναφέρονται τα καταστήματα στα οποία μπορείτε να εξαργυρώσετε το αντίτιμο των πόντων σας. Όσο συμπληρώνετε περισσότερους πόντους τόσο απελευθερώνετε και περισσότερα καταστήματα στα οποία μπορείτε να εξαργυρώσετε.
Έρευνες αγοράς - Spidermatrix
Άλλη μια εταιρία που δραστηριοποιείται στις online έρευνες αγοράς, στην χώρα μας. Με την εγγραφή σας, αποκτάτε την ιδιότητα του μέλους και γίνεστε spider (αράχνη). Σε όσες περισσότερες έρευνες παίρνετε μέρος, τόσο μεγαλώνουν τα ποδαράκια σας και το τριχωτό σώμα σας, μέχρι να γίνετε "μαύρη χήρα" ή ¨ταραντούλα" και να αρχίσετε να ρουφάτε το αίμα των άλλων ζωντανών οργανισμών!!!
Αστειεύομαι, πράγματι μεγαλώνετε, αλλά παραμένετε άκακα ζωάκια. Για να περάσουμε και στην ουσία του πράγματος, ακολουθεί με copy-paste από την σελίδα τους, ένα κειμενάκι με τις πρώτες πληροφορίες που χρειάζεστε:
"Λοιπόν, για να μπορείς να πάρεις μέρος σε surveys, πρέπει να κάνεις εγγραφή στο site μας, και να γίνεις spider (αράχνη δηλαδή).
Μιας και γίνεις spider, θα μπορείς να συμμετέχεις σε surveys (γκάλοπς) τα οποία γίνονται εδώ, μέσω του site μας. Εμείς ρωτάμε, και εσύ μας λες την γνώμη σου. Δεν είναι απλό;
Κάθε φορά που συμμετέχεις σε survey, κερδίζεις μόρια (spiderPoints), από ένα point για τα εβδομαδιαία γκάλοπ (Quickies) μέχρι και 20 ή παραπάνω για τα γκάλοπ που θα σου στείλουμε προσωπική πρόσκληση για να συμμετέχεις (και τα οποία θα είναι στα Ελληνικά). Ακόμα, μπορείς να κερδίσεις points αν προτείνεις σε άλλους γνωστούς και φίλους να γίνουν κι αυτοί spiders.
Μαζεύοντας points, 'μεγαλώνεις' και γίνεσαι πιο υψηλό είδος αράχνης, το οποίο όχι μόνο σου παρέχει special δικαιώματα, αλλά και σου προσφέρει υψηλότερη ανταμοιβή για κάθε survey (με πρόσκληση).
Όποια στιγμή αποφασίσεις, μπορείς να εξαργυρώσεις τα points σου για δώρα από το gift shop, vouchers από το amazon ή άλλα sites, ακόμα και για μετρητά μέσω του PayPal (ηλεκτρονική τράπεζα).
Ακόμα, κοίταξε και στο Fun tab, απο καιρό σε καιρό θα βρεις διαγωνισμούς, προσφορές, δώρα, και το μοναδικό στον τύπο του message board, SpiderVoice..."
Καλή επιτυχία και καλά κέρδη!
SPIDERMATRIX
Έρευνες αγοράς: JTN Panel
Τόσο καιρό έχω έχω το διαφημιστικό banner της εταιρίας στο blog μου και δυο καλές κουβέντες δεν έχω πει ακόμα. Αν έχω μετρήσει σωστά είναι η όγδοη εταιρία που δραστηριοποιείται στις online έρευνες αγοράς στην Ελλάδα. Η JTN Panel είναι το νεότερο μέλος.
Λίγα λόγια για την JTN Panel
Η εταιρία δραστηριοποιείται στην ανατολική Ευρώπη και έχει έδρα την Βουλγαρία. Είναι μέλος της ESOMAR (είναι κάτι σαν πιστοποίηση) και διαθέτει πλατφόρμα στα ελληνικά. Δραστηριοποιείται στον χώρο από το 2007. Στην ελληνική αγορά είναι φρέσκια και δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για την πυκνότητα των διαθέσιμων ερευνών. Σίγουρα πάντως ισχύει ότι και για τις υπόλοιπες. Δεν είναι σοβαρός τρόπος για να βγάλετε χρήματα. Αν δεν το δείτε σαν διασκέδαση και σαν συμμετοχή στον σχηματισμό μιας γενικής άποψης, τότε καλύτερα να μην ασχοληθείτε.
Η διαδικασία εγγραφής είναι η γνωστή (προσωπικά στοιχεία, συνήθειες, γούστα κ.λ.π.). Κάθε έρευνα πληρώνει JTN πόντους (1 πόντος ισούται με 0,25€). Μόλις συμπληρώσετε 100 πόντους μπορείτε να τους εξαργυρώσετε. Επίσης κερδίζετε 1 πόντο για κάθε φίλο που θα προτείνετε και θα συμπληρώσει έστω ένα ερωτηματολόγιο. Τον όρο "φίλο" τον ορίζουν αυστηρά (κάποιον που να γνωρίζετε προσωπικά). Εδώ έχουν κάνει και την πατάτα τους. Δεν μπορεί να διανέμεις διαφημιστικά banners και να έχεις την απαίτηση να κάνουν κλικ σε αυτά μόνο γνωστοί. Στις ιστοσελίδες υπάρχουν και περαστικοί!!
Η αγορά αναπτύσσεται και αυτό είναι καλό για όλους. Το μόνο που απομένει είναι να δημιουργηθεί και η πρώτη συνδρομητική ιστοσελίδα στην Ελλάδα που θα συνεργάζεται με όλες τις εταιρίες ερευνών και θα παρέχει στα μέλη της την δυνατότητα να συμπληρώνουν τις έρευνες από ένα μόνο πάνελ.
Έρευνες αγοράς: Mobrog
Μία ακόμα εταιρία online ερευνών αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα. Αυτή με το περίεργο όνομα MOBROG.
Οι ίδιοι υποστηρίζουν τα εξής:
"""Η MOBROG είναι προσφορά της επιχείρησης ερευνών αγοράς Dr. Grieger & Cieμ. από τη Γερμανία. Διενεργούμε παγκόσμια δημοσκοπήσεις μέσω διαδικτύου και μέσω της εφαρμογής μας για έξυπνα τηλέφωνα.
Το online πάνελ μας είναι συνδεδεμένο σε ένα παγκόσμιο δίκτυο, έτσι ώστε να μπορούμε να διενεργούμε δημοσκοπήσεις ευρείας κλίμακας με αντίστοιχα υψηλή ποιότητα.
Οι συμμετέχοντες στις δημοσκοπήσεις μας λαμβάνουν ως ευχαριστώ και ως δείγμα της εκτίμησης μας για το χρόνο τους, αμοιβή που μπορεί να πληρωθεί μέσω PayPal.
Προκειμένου να εξασφαλίζουμε συνεχώς υψηλή ποιότητα, οι έρευνες μας διέπονται από το Διεθνή Κώδικα «ICC/ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice» και οι υπηρεσίες μας πληρούν τις απαιτήσεις των οδηγιών των MRS, CASRO, MRA & ARF για τις διεθνείς έρευνες αγοράς."""
Εγώ λέω ότι η σελίδα τους είναι ελλιπής σε σχεδιασμό και ενημέρωση. Στην αρχή το μυαλό μου πήγε σε απάτη, αλλά δεν είναι. Απλά επειδή χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα σε 46 χώρες, προτίμησαν κάτι λιτό. Έχουν βάλει και διαφήμιση Adsense. Οι πληροφορίες που μας δίνει, είναι ότι πληρώνει από 1 έως 3 ευρώ για κάθε δημοσκόπηση που παίρνουμε μέρος και οι πληρωμές γίνονται μέσω paypal.
Πάντως κλήση για έρευνα δεν έχω λάβει ακόμα.
MOBROG και ο θεός να βάλει το χέρι του!!!!!
Έρευνες αγοράς: MySurvey
Μία ακόμα online εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο αυτό, έρχεται να προστεθεί στην ήδη μακριά λίστα που έχουμε. Πρόκειται για εταιρία πασίγνωστη σε όλο τον κόσμο και σε όσους ασχολούνται με τις έρευνες αγοράς. Οι ίδιοι υποστηρίζουν τα εξής:
"Η MySurvey είναι ένα πάνελ καταναλωτών που αποτελείται από άτομα που έχουν δεχθεί οικειοθελώς να συμμετέχουν σε έρευνες αγοράς. Η MySurvey είναι ένας διαδικτυακός τόπος όπου τα μέλη του πάνελ μπορούν να συμμετέχουν σε ηλεκτρονικές έρευνες, να ενημερώνουν τα στοιχεία τους και να εξαργυρώνουν τους πόντους τους MySurvey για δώρα και φιλανθρωπικές δωρεές. Η MySurvey ανήκει και λειτουργεί από την εταιρεία έρευνας αγοράς Lightspeed Research η οποία λειτουργεί και διεκπεραιώνει έρευνες σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου.
Στη MySurvey, η γνώμη των καταναλωτών μετράει σε μεγάλο βαθμό! Μερικές καινοτομίες εμπνευσμένες από έρευνες κοινής γνώμης είναι οι αερόσακοι, το σύστημα που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των φρένων, οι πιστωτικές κάρτες με ανταμοιβή χρημάτων και τα καπάκια ασφαλείας για παιδιά. Τέτοια αποτελέσματα συνήθως δημοσιεύονται σε εκδόσεις όπως οι Financial Times, Wall Street Journal, το περιοδικό Time και άλλες διεθνείς εκδόσεις.
Στη MySurvey, η γνώμη των καταναλωτών μετράει σε μεγάλο βαθμό! Μερικές καινοτομίες εμπνευσμένες από έρευνες κοινής γνώμης είναι οι αερόσακοι, το σύστημα που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των φρένων, οι πιστωτικές κάρτες με ανταμοιβή χρημάτων και τα καπάκια ασφαλείας για παιδιά. Τέτοια αποτελέσματα συνήθως δημοσιεύονται σε εκδόσεις όπως οι Financial Times, Wall Street Journal, το περιοδικό Time και άλλες διεθνείς εκδόσεις.
Με την έντονη υποστήριξη των μελών του πάνελ μας, έχουμε αναπτύξει το μεγαλύτερο πάνελ καταναλωτών στον κόσμο και είμαστε οι κορυφαίοι σε παγκόσμιο επίπεδο παροχοί πληροφοριών σχετικών με έρευνα αγοράς σε μεγάλες εταιρείες σε όλο τον κόσμο, ένα πάνελ στο οποίο μπορείτε να γίνετε μέλος!
Η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι σημαντική για εμάς και θα φροντίσουμε για τη διασφάλισή της. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων της MySurvey, κάντε κλικ εδώ.
Η Lightspeed Research ανήκει επίσης στην ESOMAR που έχει δεσμευτεί να υποστηρίζει αξίες επαγγελματισμού, ερευνητικής τελειότητας και επιχειρηματικής αποτελεσματικότητας."
Εγώ να προσθέσω ότι με κάθε έρευνα μαζεύετε πόντους, τους οποίους τους εξαργυρώνετε μέσα από μια μεγάλη λίστα δωροεπιταγών από καταστήματα (Βασιλόπουλος, Κωτσόβολος κ.τ.λ.), που υπάρχουν στην πλατφόρμα. Επίσης υπάρχουν συχνά κληρώσεις στις οποίους κερδίζετε πάλι πόντους.
Υπάρχει πρόγραμμα συνεργασίας (affiliate program), μέσω του οποίου κερδίζετε πόντους καλώντας τους φίλους σας.
Τέλος να επισημάνω ότι το πρόγραμμα τρέχει και στην Linkwise.
MySurveyΗ προστασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι σημαντική για εμάς και θα φροντίσουμε για τη διασφάλισή της. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων της MySurvey, κάντε κλικ εδώ.
Η Lightspeed Research ανήκει επίσης στην ESOMAR που έχει δεσμευτεί να υποστηρίζει αξίες επαγγελματισμού, ερευνητικής τελειότητας και επιχειρηματικής αποτελεσματικότητας."
Εγώ να προσθέσω ότι με κάθε έρευνα μαζεύετε πόντους, τους οποίους τους εξαργυρώνετε μέσα από μια μεγάλη λίστα δωροεπιταγών από καταστήματα (Βασιλόπουλος, Κωτσόβολος κ.τ.λ.), που υπάρχουν στην πλατφόρμα. Επίσης υπάρχουν συχνά κληρώσεις στις οποίους κερδίζετε πάλι πόντους.
Υπάρχει πρόγραμμα συνεργασίας (affiliate program), μέσω του οποίου κερδίζετε πόντους καλώντας τους φίλους σας.
Τέλος να επισημάνω ότι το πρόγραμμα τρέχει και στην Linkwise.
ΠΗΓΗ http://www.misterpayment.eu/p/paid-to-sign-up.html
Double Dip Strategy - How To Do Market Research And Make Money With Survey Monkey
***** Please post your comments aned your experiance *****
Όροι Χρήσης όλων των άρθρων
Προσοχή !!! Πολλοί απατεώνες υπόσχονται υπερκέρδη για Υπερκέρδη στο διαδίκτυο αλλά σε όλα ισχύει ή παλιά παροιμία " Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι " . Κάντε τις Δικές σας έρευνες αγοράς , μιλήστε με εμπόρους , καταναλωτές , ειδικούς πριν επενδύσετε χρόνο και χρήμα !!!
Προσοχή !!! διαβάστε και συμφωνήστε με τους Όρους Χρήσης του Ιστοτόπου , οι πληροφορίες που δημοσιεύονται αφορούν συνδέσμους βιβλίων και Ισοτόπων που υπάρχουν στο διαδίκτυο εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι, παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στους αρμόδιους , και τους συγγραφείς των βιβλίων και των άρθρων. Και ειδικά σε σοβαρά θέματα πάρτε άμεσα οδηγίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ Ή ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ , εμείς σαν blog δεν φέρουμε καμιά ευθύνη παρά μονό για την αναδημοσίευση του κάθε άρθρου.
Σε κάθε περίπτωση προτού αποφασίσετε να δοκιμάσετε οποιαδήποτε προτεινόμενη μέθοδο , είναι σώφρον να επικοινωνήσετε πρώτα με ειδικό για το θέμα ( π.χ Λογιστή , Οικονομολόγο , Δικηγόρο , Εφοριακό κ.τ.λ ) οποίος θα σας συμβουλέψει κατάλληλα.
Προσοχή !!! μην χρησιμοποιήσετε Πληροφορίες πριν πάρετε πρώτα όλα τα απαραίτητα μετρά προστασία του απορρήτου σας και των χρημάτων σας , να επικοινωνείτε κατευθείαν με τους συγγραφείς των άρθρων έτσι όπως αναφέρονται στην πηγή !!!.
Προσοχή !!! διαβάστε και συμφωνήστε με τους Όρους Χρήσης του Ιστοτόπου , οι πληροφορίες που δημοσιεύονται αφορούν συνδέσμους βιβλίων και Ισοτόπων που υπάρχουν στο διαδίκτυο εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι, παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στους αρμόδιους , και τους συγγραφείς των βιβλίων και των άρθρων. Και ειδικά σε σοβαρά θέματα πάρτε άμεσα οδηγίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ Ή ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ , εμείς σαν blog δεν φέρουμε καμιά ευθύνη παρά μονό για την αναδημοσίευση του κάθε άρθρου.
Σε κάθε περίπτωση προτού αποφασίσετε να δοκιμάσετε οποιαδήποτε προτεινόμενη μέθοδο , είναι σώφρον να επικοινωνήσετε πρώτα με ειδικό για το θέμα ( π.χ Λογιστή , Οικονομολόγο , Δικηγόρο , Εφοριακό κ.τ.λ ) οποίος θα σας συμβουλέψει κατάλληλα.
Προσοχή !!! μην χρησιμοποιήσετε Πληροφορίες πριν πάρετε πρώτα όλα τα απαραίτητα μετρά προστασία του απορρήτου σας και των χρημάτων σας , να επικοινωνείτε κατευθείαν με τους συγγραφείς των άρθρων έτσι όπως αναφέρονται στην πηγή !!!.
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα