Pay Per Click ή PPC Advertising είναι ένα πολύ πετυχημένο μοντέλο διαφήμισης στο internet, το οποίο χρησιμοποιείται από Affiliates για να οδηγούν άμεσα επισκέπτες σε ιστοσελίδες
διαφημιζόμενων, κερδίζοντας χρήματα online. Η PPC διαφήμιση λαμβάνει χώρα κυρίως σε εμφανιζόμενες διαφημίσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης της Google και της Bing. Η Pay Per Click διαφήμιση είναι ουσιαστικά μια έξυπνη μέθοδος προώθησης που χρησιμοποιείται στο Affiliate Marketing και λειτουργεί με την ίδια σχέση: Advertiser - Network - Affiliate. Ο Advertiser συνεργάζεται με κάποιο Affiliate Network, το οποίο προμηθεύει τους Affiliates με τις διαφημίσεις των Advertisers.
Πως λειτουργεί η PPC διαφήμιση; Ο Affiliate έχοντας επιλέξει να προωθήσει μια διαφημιστική καμπάνια, κάνει bid σε στοχευμένα keywords (λέξεις - κλειδιά) τα οποία θα ενεργοποιήσουν τη διαφήμιση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Δηλαδή στην ουσία αγοράζει λέξεις - κλειδιά και πληρώνει π.χ. το Adwords για κάθε click που θα γίνει από κάποιον που σερφάρει και χρησιμοποιεί αυτές τις λέξεις ή φράσεις στην αναζήτηση. Εάν ο ενδιαφερόμενος προχωρήσει σε κάποια συγκεκριμένη ενέργεια, όπως πώληση ή εγγραφή, τότε ο Affiliate θα κερδίσει χρήματα.
PPC Tutorial For Beginners | Introduction To Pay Per Click
Η Pay Per Click διαφήμιση είναι πραγματικά ένας έξυπνος τρόπος για να βγάλεις λεφτά από το internet και δεν απαιτεί να έχεις κάποια ιστοσελίδα για να προωθήσεις προϊόντα ή υπηρεσίες Αρκεί να είσαι Affiliate σε κάποιο Network που θα σου παρέχει τις κατάλληλες διαφημιστικές καμπάνιες, με την έννοια ότι ο Advertiser θα επιτρέπει προώθηση μέσω PPC διαφήμισης.
Η PPC διαφήμιση είναι μια μικρή επένδυση, αλλά με χαμηλό ρίσκο, αφού ο Affiliate καθορίζει επακριβώς το ποσό που θα δαπανήσει σε μια διαφημιστική καμπάνια για κάθε μέρα ή για το συνολικό χρονικό διάστημα που θα την προβάλλει. Επίσης καθορίζει το χρηματικό ποσό που θα αντιστοιχεί στο κόστος του κάθε click. Το Google Adwords έχει ως κατώτατο όριο τα 10 ευρώ, οπότε για μια δοκιμαστική προσπάθεια είναι εξαιρετικά χαμηλό το κόστος. Περισσότερα για το Adwords βρίσκονται στο άρθρο Adwords.
Η Pay Per Click διαφήμιση είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη σε χώρες του εξωτερικού και αποτελεί το πρωταρχικό μέσο προώθησης στο Affiliate Marketing. Στην Ελλάδα η PPC διαφήμιση χρησιμοποιείται από ελάχιστο αριθμό Affiliates και συμβαδίζει περίπου με τα χαμηλά ποσοστά των χρηστών που πραγματοποιούν online αγορές, σε σχέση πάντα με αυτά των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών. Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα υπάρχει άφθονο περιθώριο για να βγάλει κάποιος Affiliate λεφτά από το internet. Η μικρή συμμετοχή των Ελλήνων στο PPC συνεπάγεται σε πολύ μικρό κόστος των keywords για κάθε click. Βέβαια κάθε Affiliate μπορεί να στοχεύσει σε όποια χώρα επιθυμεί σε όλο τον κόσμο, οπότε ο καθένας μπορεί να εξερευνήσει οποιαδήποτε online αγορά!
Ένα απλό παράδειγμα Pay Per Click διαφήμισης είναι το εξής: Έστω ότι ο Affiliate έχει επιλέξει μέσω του Adwords να προωθήσει μια καμπάνια ενός online game, το οποίο ανήκει στην κατηγορία CPL (Cost Per Lead) και πληρώνει 1 ευρώ για κάθε επιτυχημένη εγγραφή χρήστη που θα παίξει το παιχνίδι. Ας υποθέσουμε ότι ο Affiliate επιλέξει λέξεις κλειδιά με το όνομα του παιχνιδιού και φράσεις όπως "Free online games", "Free Browser games", πληρώνοντας π.χ. 15 cents για κάθε click. Με απλά μαθηματικά μπορούμε να υπολογίσουμε ότι η καμπάνια θα είναι επιτυχής αν επιτευχθούν πάνω από 15 εγγραφές για κάθε 100 click. Αν δηλαδή από τα 100 άτομα που θα κάνουν click στη διαφήμιση πραγματοποιηθούν 40 εγγραφές, τότε ο Affiliate θα έχει πληρώσει στο Adwords 15 ευρώ και το κέρδος από το Network θα είναι 40 ευρώ, άρα το συνολικό όφελος φτάνει τα 25 ευρώ!
What is PPC? - Pay-Per-Click Explained!
Σε κάθε περίπτωση, για να πετύχει μια PPC διαφήμιση, θα πρέπει να γίνει ιδιαίτερα προσεκτική επιλογή στις λέξεις κλειδιά. Τα keywords πρέπει να είναι τέτοια, ώστε να στοχεύουν στην ενέργεια που θέλει να πετύχει ο Affiliate και όχι να αφορούν γενικές και αφηρημένες κατηγορίες. Έχοντας υπόψη ότι υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες επισκεπτών που σερφάρουν στο διαδίκτυο, μπορούμε να κάνουμε ένα διαχωρισμό τριών κατηγοριών.
1. Επισκέπτες που σερφάρουν απλά για να δουν ένα προϊόν.
Γενικές και αφηρημένες λέξεις - κλειδιά μπορεί να οδηγήσουν σε επισκέπτες που δύσκολα θα προχωρήσουν σε κάποια ενέργεια εγγραφής ή αγοράς ενός προϊόντος. Αυτοί οι επισκέπτες βρίσκονται στο πρώτο στάδιο και είτε σερφάρουν για να πάρουν μια ιδέα, είτε από περιέργεια, είτε για δεκάδες άλλους λόγους και συνήθως χρησιμοποιούν γενικές λέξεις - κλειδιά και όχι κάτι συγκεκριμένο που να εκφράζει έντονο ενδιαφέρον. Αν για παράδειγμα κάποιος επισκέπτης θέλει απλά να δει για γυναικείες τσάντες, θα χρησιμοποιήσει λέξεις όπως "τσάντες", "γυναικείες τσάντες", "γυναικείες τσάντες πλάτης", "γυναικείες τσάντες μάρκες" και παρόμοιες αναζητήσεις με λέξεις από συγκεκριμένες μάρκες. Ο Affiliate που θα πληρώσει τέτοια keywords για να προωθήσει μια καμπάνια Cost Per Sale μιας μάρκας, το πιο πιθανό είναι να χάσει τα λεφτά του.
2. Επισκέπτες που κάνουν έρευνα αγοράς.
Οι Επισκέπτες που κάνουν έρευνα αγοράς είναι στο δεύτερο στάδιο και σίγουρα βρίσκονται πιο κοντά σε μια πώληση, καθώς χρησιμοποιούν πιο σύνθετες αναζητήσεις, αφού γνωρίζουν πιο προϊόν τους ενδιαφέρει και ψάχνουν την κατάλληλη για αυτούς τιμή ή προσφορά και κατόπιν σύγκρισης θα προχωρήσουν σε μια online αγορά. Το conversion rate αυτής της επισκεψιμότητας είναι σαφώς πιο υψηλό και θα αποδώσει χρήματα στους Affiliates. Σε αυτή την περίπτωση τα keywords μπορεί να είναι "γυναικείες τσάντες προσφορές", "γυναικείες τσάντες εκπτώσεις" κ.λπ.
3. Επισκέπτες που θέλουν να αγοράσουν ένα προϊόν.
Οι επισκέπτες που θέλουν να πραγματοποιήσουν μια αγορά ανήκουν στο τρίτο στάδιο και είναι σαφώς ο στόχος κάθε επιτυχημένης PPC διαφήμισης, αλλά και η πιο σύνθετη διαδικασία. Τα keywords εδώ είναι πιο σύνθετα και στοχεύουν σε ένα συγκεκριμένο προϊόν. Βέβαια οι παράγοντες που θα παίξουν ρόλο στην απόφαση μιας online αγοράς δεν περιορίζονται μόνο στα κατάλληλα keywords, αλλά στην ιστοσελίδα του διαφημιζόμενου, στις τιμές, στον τρόπο πληρωμής, στο design και στη δομή της ιστοσελίδας. Φυσικά όλα αυτά θα πρέπει να είναι εις γνώση του Affiliate προτού προωθήσει την καμπάνια.
Πάροχοι PPC διαφήμισης
Οι επικρατέστεροι πάροχοι Pay Per Click διαφήμισης είναι το Google Adwords, το Yahoo Search Marketing και το Microsoft adCenter, εκ των οποίων τα δύο τελευταία ένωσαν τις δυνάμεις τους ενάντια στην Google. Βέβαια το Adwords είναι ο κορυφαίος πάροχος PPC διαφήμισης και αυτό διότι η μηχανή αναζήτησης της Google καλύπτει πάνω από το 80% των χρηστών του internet παγκοσμίως. Για τους καινούριους χρήστες του Adwords η Google προσφέρει δωρεάν κουπόνι αξίας 75 ευρώ, δίνοντας έτσι μια πολύ καλή ευκαιρία σε πολλούς Affiliates να ξεκινήσουν και να εξοικειωθούν στην CPC online διαφήμιση στο internet.
Google Adsense
Adsense είναι η αντίπερα όχθη του adwords: είναι μία υπηρεσία της google που εμφανίζει τις διαφημίσεις adwords. Για παράδειγμα κατά την αναζήτηση στην google, οι διαφημίσεις που εμφανίζονται είναι αποτέλεσμα του google adsense ("πασάρονται" από αυτό).Για να το κάνουμε πλήρως κατανοητό, σκεφτείτε το εξής:
♦ στο adwords πάνε αυτοί που θέλουν να διαφημιστούν και δημιουργούν τις διαφημίσεις τους,
♦ στο adsense πάνε αυτοί που προσφέρουν χώρο στην ιστοσελίδα τους και ουσιαστικά εμφανίζονται οι διαφημίσεις του adwords στις ιστοσελίδες τους (που γράφτηκαν στην ουσία στο πρόγραμμα).
Το adsense δηλαδή είναι το δίκτυο - το "πρόγραμμα" που εμφανίζει τις διαφημίσεις adwords (ακόμα και στην αναζήτηση της google).
Adwords είναι μία υπηρεσία - ένα project της google που στόχο έχει την προώθηση ιστοσελίδων με διαφημίσεις επί πληρωμή.
Στο google adwords μπορεί να γραφτεί κάποιος που θέλει να προωθήσει την ιστοσελίδα του και να δημιουργήσει διαφημιστικές καμπάνιες, είτε με κείμενο, είτε με εικόνα, είτε με βίντεο ή animation.
Μπορεί να θέσει τι ποσό θέλει να ξοδέψει, πόσο να πληρώνει για το κάθε κλικ, να θέσει διάφορα όρια σχετικά με τα χρήματα που θέλει να ξοδέψει και να παρακολουθεί τα πάντα.
Τέλος, μπορεί να θέσει τις λέξεις κλειδιά στις διαφημιστικές του καμπάνιες.
Με το που είναι έτοιμος και ενεργοποιήσει τις καμπάνιες του, το adwords θα εμφανίζει τη διαφήμισή του σε άρθρα σχετικά με τις λέξεις κλειδιά που έθεσε, σε αναζητήσεις πάλι σχετικές, κλπ.
Έτσι, όταν ο κόσμος θα πατάει στη διαφημιστική του καμπάνια, θα μπαίνει στην ιστοσελίδα του διαφημιζομένου και ο διαφημιζόμενος θα χρεώνεται το ποσό που όρισε ότι θέλει να ξοδεύει για το κάθε κλικ.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του google adwords είναι ότι ο κόσμος είναι σχετικός με το αντικείμενο της ιστοσελίδας που διαφημίζεται, μιας και εμφανίζονται μόνο σχετικές διαφημίσεις με το περιεχόμενο που βλέπει ο επισκέπτης.
Για παράδειγμα αν κάποιος ψάχνει για ποδήλατα, θα του εμφανιστούν μόνο διαφημίσεις σχετικές με ποδήλατα, που οδηγούν σε αντίστοιχα sites διαφημιστών που έχουν σχέση με ποδήλατα.
Αυτό απλά σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι είναι πιο πιθανόν να κάνουνε μία πώληση, μιας και έρχεται κόσμος που ενδιαφέρεται για ποδήλατα.
Μπορείτε να επισκεφθείτε το adwords εδώ.
Μπορεί να θέσει τι ποσό θέλει να ξοδέψει, πόσο να πληρώνει για το κάθε κλικ, να θέσει διάφορα όρια σχετικά με τα χρήματα που θέλει να ξοδέψει και να παρακολουθεί τα πάντα.
Τέλος, μπορεί να θέσει τις λέξεις κλειδιά στις διαφημιστικές του καμπάνιες.
Με το που είναι έτοιμος και ενεργοποιήσει τις καμπάνιες του, το adwords θα εμφανίζει τη διαφήμισή του σε άρθρα σχετικά με τις λέξεις κλειδιά που έθεσε, σε αναζητήσεις πάλι σχετικές, κλπ.
Έτσι, όταν ο κόσμος θα πατάει στη διαφημιστική του καμπάνια, θα μπαίνει στην ιστοσελίδα του διαφημιζομένου και ο διαφημιζόμενος θα χρεώνεται το ποσό που όρισε ότι θέλει να ξοδεύει για το κάθε κλικ.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του google adwords είναι ότι ο κόσμος είναι σχετικός με το αντικείμενο της ιστοσελίδας που διαφημίζεται, μιας και εμφανίζονται μόνο σχετικές διαφημίσεις με το περιεχόμενο που βλέπει ο επισκέπτης.
Για παράδειγμα αν κάποιος ψάχνει για ποδήλατα, θα του εμφανιστούν μόνο διαφημίσεις σχετικές με ποδήλατα, που οδηγούν σε αντίστοιχα sites διαφημιστών που έχουν σχέση με ποδήλατα.
Αυτό απλά σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι είναι πιο πιθανόν να κάνουνε μία πώληση, μιας και έρχεται κόσμος που ενδιαφέρεται για ποδήλατα.
Μπορείτε να επισκεφθείτε το adwords εδώ.
ΠΗΓΗ ti-einai.gr/adwords/
ΠΗΓΗ http://www.clickmoney.gr/affiliate-marketing/affiliate-blog
Όροι Χρήσης όλων των άρθρων
Προσοχή !!! Πολλοί απατεώνες υπόσχονται υπερκέρδη για Υπερκέρδη στο διαδίκτυο αλλά σε όλα ισχύει ή παλιά παροιμία " Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι " . Κάντε τις Δικές σας έρευνες αγοράς , μιλήστε με εμπόρους , καταναλωτές , ειδικούς πριν επενδύσετε χρόνο και χρήμα !!!
Προσοχή !!! διαβάστε και συμφωνήστε με τους Όρους Χρήσης του Ιστοτόπου , οι πληροφορίες που δημοσιεύονται αφορούν συνδέσμους βιβλίων και Ισοτόπων που υπάρχουν στο διαδίκτυο εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι, παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στους αρμόδιους , και τους συγγραφείς των βιβλίων και των άρθρων. Και ειδικά σε σοβαρά θέματα πάρτε άμεσα οδηγίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ Ή ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ , εμείς σαν blog δεν φέρουμε καμιά ευθύνη παρά μονό για την αναδημοσίευση του κάθε άρθρου.
Σε κάθε περίπτωση προτού αποφασίσετε να δοκιμάσετε οποιαδήποτε προτεινόμενη μέθοδο , είναι σώφρον να επικοινωνήσετε πρώτα με ειδικό για το θέμα ( π.χ Λογιστή , Οικονομολόγο , Δικηγόρο , Εφοριακό κ.τ.λ ) οποίος θα σας συμβουλέψει κατάλληλα.
Προσοχή !!! μην χρησιμοποιήσετε Πληροφορίες πριν πάρετε πρώτα όλα τα απαραίτητα μετρά προστασία του απορρήτου σας και των χρημάτων σας , να επικοινωνείτε κατευθείαν με τους συγγραφείς των άρθρων έτσι όπως αναφέρονται στην πηγή !!!.
Προσοχή !!! διαβάστε και συμφωνήστε με τους Όρους Χρήσης του Ιστοτόπου , οι πληροφορίες που δημοσιεύονται αφορούν συνδέσμους βιβλίων και Ισοτόπων που υπάρχουν στο διαδίκτυο εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι, παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στους αρμόδιους , και τους συγγραφείς των βιβλίων και των άρθρων. Και ειδικά σε σοβαρά θέματα πάρτε άμεσα οδηγίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ Ή ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ , εμείς σαν blog δεν φέρουμε καμιά ευθύνη παρά μονό για την αναδημοσίευση του κάθε άρθρου.
Σε κάθε περίπτωση προτού αποφασίσετε να δοκιμάσετε οποιαδήποτε προτεινόμενη μέθοδο , είναι σώφρον να επικοινωνήσετε πρώτα με ειδικό για το θέμα ( π.χ Λογιστή , Οικονομολόγο , Δικηγόρο , Εφοριακό κ.τ.λ ) οποίος θα σας συμβουλέψει κατάλληλα.
Προσοχή !!! μην χρησιμοποιήσετε Πληροφορίες πριν πάρετε πρώτα όλα τα απαραίτητα μετρά προστασία του απορρήτου σας και των χρημάτων σας , να επικοινωνείτε κατευθείαν με τους συγγραφείς των άρθρων έτσι όπως αναφέρονται στην πηγή !!!.
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα