Slide show

Γιατί τα περισσότερα e-shop αποτυγχάνουν όλοι οι λόγοι




1) Υπερκορεσμένη αγορά με e-shops με ρουχα και κινιτα
2) Σκρουτζοποίηση αγοράς και υπερβολική συμπίεση τιμών + το χρήμα που θελει το skroytz για μπείτε + το χρήμα που θέλει κάθε μήνα το sktoytz ντ@βατζιλίκι pay to click  πέρα για πέρα άδικο και όχι pay to buy σε σημείο που τελικά ο μόνος κερδισμένος είναι το Σκρουτζ
3) Κρατική Φορολογία και ΤΕΒΕ, ΤΕ, ΕΕ, λογιστη, Ταμειακή, POS, Τράπεζες, Μεταφορικές,  πρίν ακόμα ανοιξετε και το Κράτος Συναίτερος
4) Κοστος δημιουργείας και Συντήρησης του e-shop

1) Υπερκορεσμένη αγορά με e-shops με ρουχα και κινιτα
2) Σκρουτζοποίηση αγοράς και υπερβολική συμπίεση τιμών + το χρήμα που θελει το skroytz για μπείτε + το χρήμα που θέλει κάθε μήνα το sktoytz ντ@βατζιλίκι pay to click  πέρα για πέρα άδικο και όχι pay to buy σε σημείο που τελικά ο μόνος κερδισμένος είναι το Σκρουτζ
3) Κρατική Φορολογία και ΤΕΒΕ, ΤΕ, ΕΕ, λογιστη, Ταμειακή, POS, Τράπεζες, Μεταφορικές,  πρίν ακόμα ανοιξετε και το Κράτος Συναίτερος
4) Κοστος δημιουργείας και Συντήρησης του e-shop
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου