Το Greek Entrepreneurs σας παρουσιάζει άλλον έναν αναλυτικό οδηγό βήμα βήμα για το πώς πουλάμε eBooks στο Amazon KDP.
Η διαδικασία είναι απλή, υπάρχουν όμως μερικές λεπτομέρειες που θα πρέπει να προσέξετε αν θέλετε να βγάζετε λεφτά κάθε μήνα και να το εξελίξετε σε μία σταθερή μορφή παθητικού εισοδήματος, επομένως παρακολουθήστε όλη τη διάρκεια του βίντεο, καθώς ενδιάμεσα στα βήματα υπάρχουν αυτές οι χρήσιμες πληροφορίες.
Χρησιμοποιήστε το Canva ή παρ'ομοια προγράμματα για να φτιάχνετε τα εξώφυλλα των βιβλίων σας:
Μέσω της Amazon μπορούμε να βγάλουμε λεφτά με διάφορους τρόπους.
Στο σημερινό βίντεο σας δείχνω μία τεχνική με την οποία μπορούμε να βγάλουμε παθητικό εισόδημα από το Amazon KDP με έναν απίστευτα εύκολο τρόπο.
Πως να πουλήσεις το βιβλίο σου στο Amazon Kindle βήμα προς βήμα
ΞΕΚΙΝΑ ΤΩΡΑ
Εάν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βιβλίο στο Amazon, έδω εχω το πλήρες, βήμα προς βήμα σχέδιο, για να το κάνουμε γρήγορα - και σωστά!
Υπάρχουν πολλά λάθη που μπορείτε να κάνετε στη διαδικασία αυτο-δημοσίευσης, ειδικά επειδή το Amazon μπορεί να είναι λίγο μπερδεμένο.
Σε αυτό το βίντεο, αναλύουμε την αυτόματη δημοσίευση στο Amazon με τρόπο που είναι εύκολο να κατανοηθεί, ώστε να μπορείτε να το κάνετε σωστά.
Η Amazon είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στις παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις, όχι μόνο βιβλίων, αλλά και αμέτρητων άλλων προϊόντων, που ούτε καν στη φαντασία μας δεν υφίστανται!!! Οι ατελείωτες λίστες και κατηγορίες προϊόντων της, είναι άκρως εντυπωσιακές. Η μηχανή αναζήτησής της συναγωνίζεται επάξια τα μεγαθήρια της Google, Bing, Yahoo κ.ά. Πολλοί κορυφαίοι marketers του διαδικτύου, δεν είναι λίγες οι φορές που προτιμούν να κάνουν τις έρευνες αγοράς μέσα από την Amazon και μόνο.
Οι συγγραφείς, θεωρούν μέγιστο παράγοντα κύρους την ύπαρξη των βιβλίων τους στις σελίδες τού -κατά κοινή ομολογία- “απόλυτου” ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου της εταιρίας αυτής, που κυριαρχεί την τελευταία 20ετία στο παγκόσμιο διαδικτυακό εμπόριο.
Αυτό που πιθανόν να μη γνωρίζει -ή παραβλέπει- ένας σύγχρονος αυτοεκδότης/συγγραφέας, είναι το γεγονός, ότι, πέραν των βιβλίων του, μπορεί να εμπορεύεται ΚΑΙ βιβλία άλλων λογοτεχνών (ανεξαρτήτως εθνικότητας και γλώσσας γραφής).
Ακόμα κι αν δεν έχεις γράψει ποτέ στη ζωή σου μία λέξη, αν δεν έχεις ολοκληρώσει ούτε ένα 20σέλιδο σύγγραμμα, και, γενικά, ακόμα κι αν δεν έχεις καμία σχέση με τη συγγραφή, μπορείς να κερδίζεις ουκ ολίγα χρήματα (αναλόγως της προσπάθειάς σου) εμπορευόμενος βιβλία άλλων ανθρώπων.
Και, ακόμα πιο εύκολα, μπορείς να κατασκευάσεις ένα απλό website, αποκλειστικά για προιόντα της Amazon, όλων των ειδών και κατηγοριών, προσφέροντας τα στο παγκόσμιο κοινό, χωρίς να χρειαστεί να επενδύσεις ούτε “πεντάρα τσακιστή”.
Οι Έλληνες συγγραφείς, λόγω του ότι η εταιρία αυτή δεν αναγνωρίζει την Ελληνική γλώσσα στα ηλεκτρονικά βιβλία που δημοσιεύει, δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία στην προόθηση βιβλίων σε αυτή την πλατσόρμα
Και, αυτό, αν δεν θεωρηθεί “μοιραία απώλεια εισοδήματος” (λόγω της μακροχρόνιας και συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης στη χώρα μας) σίγουρα είναι ένα “χαμένο” κέρδος, πιθανότατα εύκολο, για κάποιο που διαθέτει στοιχειώδη γνώση του διαδικτύου σήμερα.
Και ξεκινάμε με ψηφιακά προϊόντα, να μην ξέρετε ακριβώς πώς να προσεγγίσουν ebooks πώλησης. Σε αυτό το post, θα σας καθοδηγήσει πώς να δημιουργήσετε ένα ebook, να συνδεθείτε με χρήσιμες πληροφορίες για την απλοποίηση της διαδικασίας, και να ξεκινήσετε κάτω από το δρόμο για να προσφέρει πρώτα το προϊόν ebook σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας.
Τα βήματα για την πώληση ενός ebook:
- Επιλέξτε ένα θέμα για το ebook σας
- Γράψτε το ebook σας
- Διαμορφώστε το ebook σας
- Βρείτε ενα τιτλο που πουλάει
- Διαμορφώστε τήν περιγραφή του
- Σχεδιάστε το εξοφυλλό του
- Καταχωρήστε το ebook σας στο Amazon KDP
- Προώθηση Ebook σας
Αρχίζωντας
Πριν ξεκινήσετε το γράψιμο, φροντίστε να ελέγξετε ποια είδη των e-books - αν υπάρχουν - οι ανταγωνιστές σας είναι προσφορά. Για το ebook σας να είναι πραγματικά επιτυχής, πρέπει να προσφέρει κάτι στους πελάτες σας δεν έχουν ήδη από τον ανταγωνισμό. Κάνετε κάποια έρευνα γύρω από τα θέματα που έχετε υπόψη σας το ebook σας σχετικά με, τότε θα εξετάσουμε το πώς μπορεί να διαφοροποιήσει το ebook σας με νέο περιεχόμενο ή μια μοναδική οπτική γωνία.
Πώς να επιλέξετε ένα θέμα για το ebook σας
Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης ebook είναι να αποφασίσετε τι ebook θα είναι ,
Γενικά, αυτό που πουλάει ειναι οταν ενα ebooks διδάξει έναν αναγνώστη πώς να κάνει κάτι. Αν δεν είστε συγγραφέας ή ποιητής, θα θέλετε να εξετάσει πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τις ικανότητές σας και τις προσωπικές εμπειρίες για να παρέχει προσβληθεί αξία για τους αναγνώστες σας και πώς αυτή η τιμή μπορεί να σχετίζονται πίσω στην κύρια προσφορές προϊόντων του καταστήματός σας.
Και εδώ θα πτέπει να βρείτε ενα θέμα για το οποίο έχετε γνώσεις ή νοικιάσετε ενα αρθρογράφο/συγγραφέα να το κάνει για εσάς π.χ απο το www.favecrafts.com
Κάντε μιά αναζήτηση για αυτό που θα γράψετε, Η Αναζήτηση μέσα στην Amazon μας βοηθάει να κατανοήσουν τις προτιμήσεις των αναγνωστών και τις ανάγκες των πελατών - που θα σας βοηθήσουν να αρχίσετε να πολάτε ebooks που θα πραγματικά να διαβάσούν
Πώς να γράψετε ένα ebook που πουλάει
Μόλις βρείτε το τέλειο θέμα για το ebook σας, χρησιμοποιούν αυτές τις συμβουλές για να σας καθοδηγήσουν μέσα από τη διαδικασία της γραφής και να δημιουργήσει ένα ebook που πουλάει
Συνήθως οι άνθρωποι αγοράζουν συχνά ebooks επειδή θέλουν να μάθουν κάτι. Έτσι, μια προσέγγιση βήμα προς βήμα με το θέμα σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δομήσει το ebook σας. Περπατήστε τον αναγνώστη μέσα από διαδικασίες, χρησιμοποιούν πολλά παραδείγματα, και υφαίνουν στην προσωπική σας εμπειρία κάθε φορά που αισθάνεται κατάλληλο. Αν διευκρινίσει σε κάθε βήμα της διαδικασίας λεπτομερώς, όχι μόνο το περιεχόμενο ebooks σας θα είναι χρήσιμο για τους αναγνώστες σας, αλλά θα σχεδόν γράψει η ίδια.
Σκεφτείτε ένα συναρπαστικό τίτλο
Ο τίτλος θα παίξει μεγάλο ρόλο στο εάν ή όχι ένας αγοραστής ενδιαφέρεται για την αγορά ebook σας - έτσι είναι σημαντικό ότι παίρνετε το χρόνο να γράψει έναν τίτλο που είναι τόσο ενδιαφέρον και ελκυστικός για το στόχο σας.
Πώς να» συντονιστεί καλύτερα με τους αναγνώστες μας.
Άλλοι τρόποι για να κάνετε τον τίτλο το ebook σας πιο συναρπαστικό:
Προκαλώ: «Τι χάνετε και γιατί είναι σημαντικό»
Χρησιμοποιήστε Viral φράσεις π.χ Ultimate guide, How to ... και άλλα που θα βρείτε από την αναζήτηση
Χρησιμοποιήστε απλές λέξεις
Το βιβλίο θα πρέπει να είναι αρκετά εύκολο να καταλάβουμε. Εσείς θα αγοράζατε ποτέ ενα βιβλίο που δεν καταλαβένετε τι λέει ?
Μην Επαναλαμβάνετε την ίδια φράση ξανά και ξανά, μή γίνεσται πάρα πολύ φλύαρος,
Ένας γενικός κανόνας της γραφής για την εκπαίδευση είναι: η πιο απλά μπορείτε να δηλώσετε τα σημεία σας, το καλύτερο. Αν δεν είστε ένας ποιητής ή καταξιωμένος μυθιστοριογράφος (και αν είστε, είναι υπέροχο) απίθανο οι πελάτες που θα πρέπει να αγοράζουν το ebook σας για να μάθετε πώς πολλά μεγάλα λόγια ξέρετε. Πολύ πιθανόν, από όπου και αν αγοράζουν με βάση το θετικό αποτέλεσμα υποσχέθηκε στον τίτλο σας. Και θα ήθελα να κατανοήσουν και να επιτευχθεί το αποτέλεσμα αυτό με τον ταχύτερο και αποτελεσματικότερο δυνατό τρόπο. (για παράδειγμα, η χρήση των «υπό την προϋπόθεση ότι» αντί του «αν».)
Για να βεβαιωθείτε ότι το γράψιμό σας είναι κατανοητή, αποφεύγουν τη χρήση της αργκό, ακρωνύμια, και κάθε βιομηχανία μιλούν ότι θα μπορούσε να είναι άγνωστα στο κοινό σας. Αν εξακολουθείτε να μην είστε σίγουροι αν το γράψιμό σας είναι αρκετά απλή, δείτε το https://hemingwayapp.com/. Αυτό το εύχρηστο εργαλείο θα κάνει έλεγχο και αυτόματα υπογραμμίζουν λέξεις που είναι πάρα πολύ μεγάλο, φράσεις που είναι πάρα πολύ μεγάλο, παθητική φωνή, και περιττά επιρρήματα.
Χρησιμοποιήστε τις σελίδες intro σας για να προσελκύσετε το εδιαφέρον
Οι περισσότεροι ebooks προσφέρουν το πρώτο 10-20 σελίδες ως προεπισκόπησης για να διαβάσετε online δωρεάν. Αυτό δίνει στους δυνητικούς πελάτες μια γεύση για το περιεχόμενο του e-book και να τους βοηθά να αποφασίσουν αν κάτι είναι της θα μπορούσαν να ενδιαφέρονται να αγοράσουν για να μάθετε περισσότερα.
Επειδή η προεπισκόπηση μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο στο εάν ή όχι ένας αγοραστής επιλέγει να αγοράσει το ebook σας, είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε αυτές τις σελίδες με σύνεση. Κατά την πρώτη 10-20 σελίδες, να ορίσει ακριβώς τι πρόκειται να καλύψει τις παρακάτω σελίδες και γιατί οι αναγνώστες θα πρέπει να ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα. Συνδέστε τους αναγνώστες σας νωρίς με μια μεγάλη πρόταση αξίας και το κλείσιμο της πώλησης στην πρώτη σας ebook θα πρέπει να είναι μια εύκολη νίκη.
¨
Πριν ξεκινήσετε το γράψιμο, φροντίστε να ελέγξετε ποια είδη των e-books - αν υπάρχουν - οι ανταγωνιστές σας είναι προσφορά. Για το ebook σας να είναι πραγματικά επιτυχής, πρέπει να προσφέρει κάτι στους πελάτες σας δεν έχουν ήδη από τον ανταγωνισμό. Κάνετε κάποια έρευνα γύρω από τα θέματα που έχετε υπόψη σας το ebook σας σχετικά με, τότε θα εξετάσουμε το πώς μπορεί να διαφοροποιήσει το ebook σας με νέο περιεχόμενο ή μια μοναδική οπτική γωνία.
Πώς να επιλέξετε ένα θέμα για το ebook σας
Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης ebook είναι να αποφασίσετε τι ebook θα είναι ,
Γενικά, αυτό που πουλάει ειναι οταν ενα ebooks διδάξει έναν αναγνώστη πώς να κάνει κάτι. Αν δεν είστε συγγραφέας ή ποιητής, θα θέλετε να εξετάσει πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τις ικανότητές σας και τις προσωπικές εμπειρίες για να παρέχει προσβληθεί αξία για τους αναγνώστες σας και πώς αυτή η τιμή μπορεί να σχετίζονται πίσω στην κύρια προσφορές προϊόντων του καταστήματός σας.
Και εδώ θα πτέπει να βρείτε ενα θέμα για το οποίο έχετε γνώσεις ή νοικιάσετε ενα αρθρογράφο/συγγραφέα να το κάνει για εσάς π.χ απο το www.favecrafts.com
Κάντε μιά αναζήτηση για αυτό που θα γράψετε, Η Αναζήτηση μέσα στην Amazon μας βοηθάει να κατανοήσουν τις προτιμήσεις των αναγνωστών και τις ανάγκες των πελατών - που θα σας βοηθήσουν να αρχίσετε να πολάτε ebooks που θα πραγματικά να διαβάσούν
Πώς να γράψετε ένα ebook που πουλάει
Μόλις βρείτε το τέλειο θέμα για το ebook σας, χρησιμοποιούν αυτές τις συμβουλές για να σας καθοδηγήσουν μέσα από τη διαδικασία της γραφής και να δημιουργήσει ένα ebook που πουλάει
Συνήθως οι άνθρωποι αγοράζουν συχνά ebooks επειδή θέλουν να μάθουν κάτι. Έτσι, μια προσέγγιση βήμα προς βήμα με το θέμα σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δομήσει το ebook σας. Περπατήστε τον αναγνώστη μέσα από διαδικασίες, χρησιμοποιούν πολλά παραδείγματα, και υφαίνουν στην προσωπική σας εμπειρία κάθε φορά που αισθάνεται κατάλληλο. Αν διευκρινίσει σε κάθε βήμα της διαδικασίας λεπτομερώς, όχι μόνο το περιεχόμενο ebooks σας θα είναι χρήσιμο για τους αναγνώστες σας, αλλά θα σχεδόν γράψει η ίδια.
Σκεφτείτε ένα συναρπαστικό τίτλο
Ο τίτλος θα παίξει μεγάλο ρόλο στο εάν ή όχι ένας αγοραστής ενδιαφέρεται για την αγορά ebook σας - έτσι είναι σημαντικό ότι παίρνετε το χρόνο να γράψει έναν τίτλο που είναι τόσο ενδιαφέρον και ελκυστικός για το στόχο σας.
Πώς να» συντονιστεί καλύτερα με τους αναγνώστες μας.
Άλλοι τρόποι για να κάνετε τον τίτλο το ebook σας πιο συναρπαστικό:
Προκαλώ: «Τι χάνετε και γιατί είναι σημαντικό»
Χρησιμοποιήστε Viral φράσεις π.χ Ultimate guide, How to ... και άλλα που θα βρείτε από την αναζήτηση
Χρησιμοποιήστε απλές λέξεις
Το βιβλίο θα πρέπει να είναι αρκετά εύκολο να καταλάβουμε. Εσείς θα αγοράζατε ποτέ ενα βιβλίο που δεν καταλαβένετε τι λέει ?
Μην Επαναλαμβάνετε την ίδια φράση ξανά και ξανά, μή γίνεσται πάρα πολύ φλύαρος,
Ένας γενικός κανόνας της γραφής για την εκπαίδευση είναι: η πιο απλά μπορείτε να δηλώσετε τα σημεία σας, το καλύτερο. Αν δεν είστε ένας ποιητής ή καταξιωμένος μυθιστοριογράφος (και αν είστε, είναι υπέροχο) απίθανο οι πελάτες που θα πρέπει να αγοράζουν το ebook σας για να μάθετε πώς πολλά μεγάλα λόγια ξέρετε. Πολύ πιθανόν, από όπου και αν αγοράζουν με βάση το θετικό αποτέλεσμα υποσχέθηκε στον τίτλο σας. Και θα ήθελα να κατανοήσουν και να επιτευχθεί το αποτέλεσμα αυτό με τον ταχύτερο και αποτελεσματικότερο δυνατό τρόπο. (για παράδειγμα, η χρήση των «υπό την προϋπόθεση ότι» αντί του «αν».)
Για να βεβαιωθείτε ότι το γράψιμό σας είναι κατανοητή, αποφεύγουν τη χρήση της αργκό, ακρωνύμια, και κάθε βιομηχανία μιλούν ότι θα μπορούσε να είναι άγνωστα στο κοινό σας. Αν εξακολουθείτε να μην είστε σίγουροι αν το γράψιμό σας είναι αρκετά απλή, δείτε το https://hemingwayapp.com/. Αυτό το εύχρηστο εργαλείο θα κάνει έλεγχο και αυτόματα υπογραμμίζουν λέξεις που είναι πάρα πολύ μεγάλο, φράσεις που είναι πάρα πολύ μεγάλο, παθητική φωνή, και περιττά επιρρήματα.
Χρησιμοποιήστε τις σελίδες intro σας για να προσελκύσετε το εδιαφέρον
Οι περισσότεροι ebooks προσφέρουν το πρώτο 10-20 σελίδες ως προεπισκόπησης για να διαβάσετε online δωρεάν. Αυτό δίνει στους δυνητικούς πελάτες μια γεύση για το περιεχόμενο του e-book και να τους βοηθά να αποφασίσουν αν κάτι είναι της θα μπορούσαν να ενδιαφέρονται να αγοράσουν για να μάθετε περισσότερα.
Επειδή η προεπισκόπηση μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο στο εάν ή όχι ένας αγοραστής επιλέγει να αγοράσει το ebook σας, είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε αυτές τις σελίδες με σύνεση. Κατά την πρώτη 10-20 σελίδες, να ορίσει ακριβώς τι πρόκειται να καλύψει τις παρακάτω σελίδες και γιατί οι αναγνώστες θα πρέπει να ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα. Συνδέστε τους αναγνώστες σας νωρίς με μια μεγάλη πρόταση αξίας και το κλείσιμο της πώλησης στην πρώτη σας ebook θα πρέπει να είναι μια εύκολη νίκη.
¨
Μην βιάζεσται γράφετε Αργά και ελέγχετε το αποτέλεσμα κάθε παραγράφου
Είναι εύκολο να θέλουν να βιάζεσται όταν γράφετε το πρώτο σας ebook. Αλλά μην βιαστούμε τη διαδικασία γραφής. αντι αυτου, δοκιμάστε να ρυθμίσετε ενα εφικτό ημερήσιο / εβδομαδιαίο στόχος για τον αριθμό των σελίδων ή των κεφαλαίων που πρόκειται να γράφουν, στη συνέχεια να επιμείννετε στο στόχο σας. Και χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Focus Boost Rapp ή Τεχνική Pomodoro θα σας βοηθήσει να ελαχιστοποιήσετε τους περισπασμούς, ενώ μπορείτε να γράψετε.
Αν βρείτε τον εαυτό σας αγωνίζεται με το μπλοκ του συγγραφέα, δεν καθυστερούν εκεί. Μετακίνηση στο επόμενο κεφάλαιο για να διατηρηθεί η διαδικασία κινείται, και θα επανέλθω σε αυτό το σημείο αργότερα από τη στιγμή που είχατε κάποιο χρόνο μακριά.
Αν δεν είστε σίγουροι για το πώς να οργανώσετε τις σκέψεις σας, ένα εργαλείο όπως το Airstory μπορεί να σας βοηθήσει να σπάσει το κλειδί σκέψεις σε ψηφιακή notecards ότι μπορείτε οπτικά να οργανώσετε και να τακτοποιήσετε μέχρι να είστε ικανοποιημένοι με τη δομή και έτοιμη να βουτήξει στην.
Αν ψάχνετε για περισσότερες συμβουλές σχετικά με τη σύνταξη ebook σας, Ολοκλήρωση αγοράς:
Πώς να γράψει το πρώτο σας eBook από WikiHow
Πώς να γράψετε ένα e-Book από την Amy Lynn Andrews
Γράψτε ένα eBook στο 30 Ημέρες από Sellfy
Πώς να διαμορφώσετε το ebook σας
Επόμενο: μορφοποίηση. Κατά τη δημιουργία e-books, υπάρχουν μερικά σχεδιαστικά στοιχεία που πρέπει να θυμάστε να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο φιλικές στον αναγνώστη.
Επιλέξτε μια μορφή αρχείου καλό ebook
Διαφορετικές e-αναγνώστες υποστηρίζουν διαφορετικές μορφές αρχείων. Αν θέλετε να ebooks πωλούν με επιτυχία, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί η τελική μορφή του αρχείου σας για τους πελάτες σας. Για να είναι ασφαλές, μελετήσει τις διαφορές μεταξύ μορφές αρχείων ebook προσεκτικά, και να προσφέρει το ebook σας σε διάφορες μορφές για να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας να βρείτε ένα αρχείο που λειτουργεί για τους.
Το PDF είναι μακράν η πιο κοινή μορφή αρχείου για τα ebooks. Αρχεία PDF ανοίγουν απρόσκοπτα σε μια ποικιλία διαφορετικών λειτουργικών συστημάτων, και επιτρέπουν στους αναγνώστες να εύκολα πρόσβαση, Κατεβάστε, και να εκτυπώσετε τα ebooks τους από διάφορες συσκευές τους. Και επειδή αρχεία PDF δεν απαιτούν ειδικό λογισμικό για να δημιουργήσετε, είναι μεγάλη για τους συγγραφείς ebook πάρα πολύ. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου που σας επιτρέπει να αποθηκεύσετε αρχεία PDF, και είστε καλοί να πάτε.
Επιλέξτε μια γραμματοσειρά που είναι εύκολο να διαβάσει
Δεν είναι μόνο οι λέξεις που χρησιμοποιείτε που κάνουν το ebook σας πιο εύκολη για να διαβάσετε. στυλ γραμματοσειράς παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός ebook που είναι εύκολο για τους αναγνώστες να κατανοήσουν. Σύμφωνα με AWAI, γραμματοσειρές san serif είναι το καλύτερο για την ανάγνωση σε απευθείας σύνδεση (απλές γραμματοσειρές που δεν περιλαμβάνουν «πόδια» ή ανθίζει), με Arial, Μεταφορέας, και Verdana από τα πιο ευανάγνωστο. Απροσδόκητα, ενώ η Times New Roman ήταν ιστορικά η προεπιλεγμένη γραμματοσειρά για επεξεργαστές κειμένου, στην πραγματικότητα είναι η λιγότερο προτιμώμενη font-style με απευθείας σύνδεση αναγνώστες. AWAI συνιστά επίσης τη χρήση ενός μεγέθους γραμματοσειράς της 12 ή μεγαλύτερο.
Μπορείτε να μπείτε στον πειρασμό να εκφράσουν τη δημιουργικότητά σας μέσω της γραμματοσειράς επιλογής σας, αλλά διακόσμηση ebook σας με μη βασικές γραμματοσειρές είναι πιο πιθανό να οδηγήσει σε μια περίπλοκη εμπειρία ανάγνωσης από ένα πολύτιμο διαφοροποίησης. Έτσι, είναι καλύτερο να κολλήσει με την αποδεδειγμένη γραμματοσειρές που έχουν βελτιστοποιηθεί για εύκολη ανάγνωση.
Μια κακή επιλογή γραμματοσειρών μπορεί να καταστρέψει την εμπειρία του αναγνώστη
Τελικά, ebook σας θα πρέπει να ανταποκρίνονται για να χωρέσει το μέγεθος της οθόνης του αναγνώστη σας. Αυτό σημαίνει ότι ο αναγνώστης σας θα έχει πάντα μια εμπειρία βέλτιστη ανάγνωση, ανεξάρτητα από το τι μέγεθος της οθόνης αναγνώστη σας βλέπει ebook σας.
Χρησιμοποιήστε μια συνεπή συνδυασμό χρωμάτων για το ebook σας
Όποια και αν είναι το χρώμα σχεδίου που θα επιλέξετε, θα θέλετε να βεβαιωθείτε ότι είναι συνεπείς σε όλη ebook σας. Επιλέξτε μια παλέτα 2-3 χρώματα που ζευγάρι όμορφα με το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας, και η χρήση αυτών σε κάλυψή σας, χρώματα γραμματοσειράς, κεφαλίδες και υποσέλιδα, και κάθε γραφικά που χρησιμοποιείτε σε όλο το ebook σας. Αν χρειάζεστε μια μικρή βοήθεια επιλέγοντας μια παλέτα χρωμάτων, εργαλεία, όπως paletton.com Θα σας βοηθήσει να βρείτε τα χρώματα που λειτουργούν καλά μαζί.
Είναι εύκολο να θέλουν να βιάζεσται όταν γράφετε το πρώτο σας ebook. Αλλά μην βιαστούμε τη διαδικασία γραφής. αντι αυτου, δοκιμάστε να ρυθμίσετε ενα εφικτό ημερήσιο / εβδομαδιαίο στόχος για τον αριθμό των σελίδων ή των κεφαλαίων που πρόκειται να γράφουν, στη συνέχεια να επιμείννετε στο στόχο σας. Και χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Focus Boost Rapp ή Τεχνική Pomodoro θα σας βοηθήσει να ελαχιστοποιήσετε τους περισπασμούς, ενώ μπορείτε να γράψετε.
Αν βρείτε τον εαυτό σας αγωνίζεται με το μπλοκ του συγγραφέα, δεν καθυστερούν εκεί. Μετακίνηση στο επόμενο κεφάλαιο για να διατηρηθεί η διαδικασία κινείται, και θα επανέλθω σε αυτό το σημείο αργότερα από τη στιγμή που είχατε κάποιο χρόνο μακριά.
Αν δεν είστε σίγουροι για το πώς να οργανώσετε τις σκέψεις σας, ένα εργαλείο όπως το Airstory μπορεί να σας βοηθήσει να σπάσει το κλειδί σκέψεις σε ψηφιακή notecards ότι μπορείτε οπτικά να οργανώσετε και να τακτοποιήσετε μέχρι να είστε ικανοποιημένοι με τη δομή και έτοιμη να βουτήξει στην.
Αν ψάχνετε για περισσότερες συμβουλές σχετικά με τη σύνταξη ebook σας, Ολοκλήρωση αγοράς:
Πώς να γράψει το πρώτο σας eBook από WikiHow
Πώς να γράψετε ένα e-Book από την Amy Lynn Andrews
Γράψτε ένα eBook στο 30 Ημέρες από Sellfy
Πώς να διαμορφώσετε το ebook σας
Επόμενο: μορφοποίηση. Κατά τη δημιουργία e-books, υπάρχουν μερικά σχεδιαστικά στοιχεία που πρέπει να θυμάστε να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο φιλικές στον αναγνώστη.
Επιλέξτε μια μορφή αρχείου καλό ebook
Διαφορετικές e-αναγνώστες υποστηρίζουν διαφορετικές μορφές αρχείων. Αν θέλετε να ebooks πωλούν με επιτυχία, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί η τελική μορφή του αρχείου σας για τους πελάτες σας. Για να είναι ασφαλές, μελετήσει τις διαφορές μεταξύ μορφές αρχείων ebook προσεκτικά, και να προσφέρει το ebook σας σε διάφορες μορφές για να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας να βρείτε ένα αρχείο που λειτουργεί για τους.
Format | Pros | Cons |
Common format | Poorly adapts to different screen sizes | |
DJVU | Great file compression | Lower resolution |
EPUB | Free to use | Not readable by Amazon Kindle |
AZW3 | Used for ebooks on Amazon | Doesn't work on Nook and Kobo e-readers |
MOBI | Supported by all the major e-readers | Not publicly available |
IBA | Supports interactive elements and sound | Can't be universally read on all e-readers |
Το PDF είναι μακράν η πιο κοινή μορφή αρχείου για τα ebooks. Αρχεία PDF ανοίγουν απρόσκοπτα σε μια ποικιλία διαφορετικών λειτουργικών συστημάτων, και επιτρέπουν στους αναγνώστες να εύκολα πρόσβαση, Κατεβάστε, και να εκτυπώσετε τα ebooks τους από διάφορες συσκευές τους. Και επειδή αρχεία PDF δεν απαιτούν ειδικό λογισμικό για να δημιουργήσετε, είναι μεγάλη για τους συγγραφείς ebook πάρα πολύ. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου που σας επιτρέπει να αποθηκεύσετε αρχεία PDF, και είστε καλοί να πάτε.
Επιλέξτε μια γραμματοσειρά που είναι εύκολο να διαβάσει
Δεν είναι μόνο οι λέξεις που χρησιμοποιείτε που κάνουν το ebook σας πιο εύκολη για να διαβάσετε. στυλ γραμματοσειράς παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός ebook που είναι εύκολο για τους αναγνώστες να κατανοήσουν. Σύμφωνα με AWAI, γραμματοσειρές san serif είναι το καλύτερο για την ανάγνωση σε απευθείας σύνδεση (απλές γραμματοσειρές που δεν περιλαμβάνουν «πόδια» ή ανθίζει), με Arial, Μεταφορέας, και Verdana από τα πιο ευανάγνωστο. Απροσδόκητα, ενώ η Times New Roman ήταν ιστορικά η προεπιλεγμένη γραμματοσειρά για επεξεργαστές κειμένου, στην πραγματικότητα είναι η λιγότερο προτιμώμενη font-style με απευθείας σύνδεση αναγνώστες. AWAI συνιστά επίσης τη χρήση ενός μεγέθους γραμματοσειράς της 12 ή μεγαλύτερο.
Μπορείτε να μπείτε στον πειρασμό να εκφράσουν τη δημιουργικότητά σας μέσω της γραμματοσειράς επιλογής σας, αλλά διακόσμηση ebook σας με μη βασικές γραμματοσειρές είναι πιο πιθανό να οδηγήσει σε μια περίπλοκη εμπειρία ανάγνωσης από ένα πολύτιμο διαφοροποίησης. Έτσι, είναι καλύτερο να κολλήσει με την αποδεδειγμένη γραμματοσειρές που έχουν βελτιστοποιηθεί για εύκολη ανάγνωση.
Μια κακή επιλογή γραμματοσειρών μπορεί να καταστρέψει την εμπειρία του αναγνώστη
Τελικά, ebook σας θα πρέπει να ανταποκρίνονται για να χωρέσει το μέγεθος της οθόνης του αναγνώστη σας. Αυτό σημαίνει ότι ο αναγνώστης σας θα έχει πάντα μια εμπειρία βέλτιστη ανάγνωση, ανεξάρτητα από το τι μέγεθος της οθόνης αναγνώστη σας βλέπει ebook σας.
Χρησιμοποιήστε μια συνεπή συνδυασμό χρωμάτων για το ebook σας
Όποια και αν είναι το χρώμα σχεδίου που θα επιλέξετε, θα θέλετε να βεβαιωθείτε ότι είναι συνεπείς σε όλη ebook σας. Επιλέξτε μια παλέτα 2-3 χρώματα που ζευγάρι όμορφα με το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας, και η χρήση αυτών σε κάλυψή σας, χρώματα γραμματοσειράς, κεφαλίδες και υποσέλιδα, και κάθε γραφικά που χρησιμοποιείτε σε όλο το ebook σας. Αν χρειάζεστε μια μικρή βοήθεια επιλέγοντας μια παλέτα χρωμάτων, εργαλεία, όπως paletton.com Θα σας βοηθήσει να βρείτε τα χρώματα που λειτουργούν καλά μαζί.
Διαμορφώστε το ebook σας για εύκολη σάρωση
μελέτες Eye-tracking δείξει ότι όταν οι άνθρωποι διαβάζουν σε έναν υπολογιστή ή κινητή συσκευή, αυτά τυπικά σαρώσει το περιεχόμενο σε μια σχήματος F μοτίβο.
Μπορείτε να μορφοποιήσετε το ebook σας για να φιλοξενήσει αυτή τη συμπεριφορά από αριστερά-ευθυγραμμίζοντας το κείμενο και χρησιμοποιώντας σύντομη, δάγκωμα-μεγέθους μπλοκ του κειμένου που είναι πιο εύκολο να σαρώσετε - όπως λίστες κουκίδα και σύντομες προτάσεις. Οποτε είναι δυνατόν, αποφευχθούν οι μεγάλες σκέψεις που απαιτούν περισσότερο από μια γρήγορη ματιά για να διαβάσουν και να κατανοήσουν.
Χρησιμοποιήστε τις εικόνες στο βιβλίο σας
Είναι πάντα πιο εύκολο να πουλήσει κάτι, όταν φαίνεται καλό. Έτσι κάνετε το καλύτερό σας για να προσθέσει αξία στο ψηφιακό προϊόν σας με συναρπαστικά γραφικά και εικόνες.
Αν έχετε ήδη δική σας υψηλής ποιότητας φωτογραφίας, ενσωματώσει σε ebook σας για να παρουσιάζουν τα βήματα σε μια διαδικασία ή τελικά αποτελέσματα. Αν όχι, ματιά για το απόθεμα υψηλής ποιότητας εικόνες για να επικοινωνούν τις ιδέες σας. ιστοσελίδες όπως Θάνατος στην Αποθήκη Φωτογραφίας, Unsplash, και Gratisography Προσφέρουμε όλα τα μεγάλα στοκ εικόνες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την ελεύθερη.
Σχεδιάστε ένα όμορφο κάλυψη για το ebook σας
Δεδομένου ότι το πρώτο πράγμα το ακροατήριό σας θα δείτε, ένα σχέδιο καλή κάλυψη είναι σημαντική. Όχι μόνο θα καλύπτει το σχεδιασμό βοήθειά σας πωλήσει το ebook σας, αλλά είναι επίσης μια αναπαράσταση της μάρκας σας. Δωρεάν εργαλεία όπως Canva σας επιτρέπουν να σχεδιάσετε εύκολα επαγγελματικές καλύμματα ebook χρησιμοποιώντας έτοιμα πρότυπα τους και το σχεδιασμό απόθεμα στοιχείων. Άλλα εργαλεία σχεδίασης κάλυψη ebook περιλαμβάνουν: Adazing CoverDesignStudio www.canva.com
Δεδομένου ότι το πρώτο πράγμα το ακροατήριό σας θα δείτε, ένα σχέδιο καλή κάλυψη είναι σημαντική. Όχι μόνο θα καλύπτει το σχεδιασμό βοήθειά σας πωλήσει το ebook σας, αλλά είναι επίσης μια αναπαράσταση της μάρκας σας. Δωρεάν εργαλεία όπως Canva σας επιτρέπουν να σχεδιάσετε εύκολα επαγγελματικές καλύμματα ebook χρησιμοποιώντας έτοιμα πρότυπα τους και το σχεδιασμό απόθεμα στοιχείων. Άλλα εργαλεία σχεδίασης κάλυψη ebook περιλαμβάνουν: Adazing CoverDesignStudio www.canva.com
Μην ξεχάσετε να ζητήσετε από ένα φίλο ή συνάδελφο να δώσει την κάλυψή σας μια γρήγορη ματιά για μια νέα προοπτική πριν από τον διακανονισμό σε μια τελική έκδοση. Φρέσκα μάτια μπορεί να εντοπίσει τα λάθη που μπορεί να έχετε χάσει και θα μπορούσε ακόμη και να προσφέρει μια εικόνα για να ενεργοποιήσετε την καλή σας σχέδιο κάλυψης σε μια μεγάλη ένα.
Επιμέλεια
Για να μπορέσετε να αρχίσουν να πωλούν το ebook σας, θα πρέπει να έχει κάποιος Διορθώστε αυτό για ορθογραφικά και γραμματικά λάθη. Ρίχνοντας το κείμενό σας σε ένα δωρεάν εργαλείο όπως Grammarly είναι μεγάλη για ένα πρώτο πέρασμα και μπορεί συνήθως να πιάσει πιο μεγάλα λάθη, αλλά τίποτα δεν κτυπά ένα σύνολο από ανθρώπινα μάτια αναθεώρηση της εργασίας σας (τουλάχιστον προς το παρόν). Επειδή το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να στείλετε το πρώτο σας ebook με ένα μάτσο άστοχη κόμματα και αποστρόφους.
Πώς να πωλήσει ένα e-Book on-line
E-books μπορούν να πωληθούν σε οποιοδήποτε αριθμό των online πλατφόρμες, όπως τα Amazon, iBooks, το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, Google Play, Fiverr ... ο κατάλογος συνεχίζεται.
Αν σχεδιασμό είστε να ζουν πώληση ebooks σε απευθείας σύνδεση, θα θελήσετε πιθανώς να απαριθμήσει τα βιβλία σας οπουδήποτε μπορείτε να. Σε αυτό το άρθρο, θα επικεντρωθεί σε δύο συνηθισμένοι τρόποι για να πωλήσει τα ebooks σας: Amazon Kindle και το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα (χρησιμοποιώντας Ecwid E-commerce ως παράδειγμα).
Πώληση ebooks για την Amazon
Αν είστε για πρώτη φορά συγγραφέα, κερδίζουν χρήματα από το ebook σας για την Amazon μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο. Λόγω του μεγάλου εύρους των επιλογών στην αγορά Kindle, ο μέσος όρος αυτο-συγγραφέας κάνει μόνο γύρω από $1,000 ετησίως πωλήσεις στην πλατφόρμα της Amazon. Ωστόσο, χάρη στο τεράστιο κοινό του, Amazon μπορεί να λειτουργήσει και ως μια λεωφόρο για την προώθηση της μάρκας σας.
Αν σκοπεύετε να ebooks πώλησης για να προσελκύσουν τους αγοραστές σε άλλα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, εξετάσουν την παροχή πρώτη σας ebook δωρεάν για ένα χρονικό διάστημα. Αυτό θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσει κάποια από νωρίς την προσοχή από τους αναγνώστες που διαφορετικά μπορεί να είναι διστακτικοί να πληρώσει για ένα βιβλίο από έναν άγνωστο συγγραφέα, και μπορεί να συμβάλει στην εξασφάλιση των εν λόγω all-σημαντικό πρώτο κριτικές. Μόλις το ebook σας έχει κάποια δυναμική, μπορείτε να αναστρέψετε το διακόπτη για να αρχίσει να καταβληθεί για λήψεις πελατών.
Η πώληση ebooks για την Amazon μπορεί να μεταβάλλονται αρκετά, έτσι ώστε να πάρει κάποιο χρόνο για να μελετήσει το θέμα αυτό πριν από την έναρξη την πρώτη σας ebook.
Πώληση ebooks στο κατάστημά σας
Αν το ηλεκτρονικό εμπόριο υποστηρίζει την πλατφόρμα σας πωλούν ψηφιακά προϊόντα, ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να πουλήσει το ebook σας είναι από το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα. Για παράδειγμα, Ecwid επιτρέπει στους πελάτες να προσθέσετε ψηφιακά προϊόντα στο καλάθι τους και να ολοκληρώσουν τη διαδικασία εξόδου με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που κάνουν φυσικά προϊόντα. Μόλις το ψηφιακό προϊόν παραγγελθεί και πληρωθεί για, Ecwid στέλνει ένα e-mail στον πελάτη με το σύνδεσμο λήψης. Στο Ecwid, δεν υπάρχει όριο στον αριθμό ebooks μπορείτε να πουλήσετε ή να αντίστοιχες λήψεις τους. Κάθε αρχείο μπορεί να είναι έως 25 γιγαμπάιτ.
Αν είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ebooks πώλησης με Ecwid, απλώς ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Συνδεθείτε στον πίνακα Ecwid Сontrol σας και μεταβείτε στο “Κατάλογος” σελίδα.
Κάντε κλικ σε οποιοδήποτε προϊόν για να το επεξεργαστείτε ή να δημιουργήσετε ένα νέο.
Ανοιξε το "αρχεία»καρτέλα.
Ανεβάστε τα αρχεία που θέλετε να πωλούν.
Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες? Επίσκεψη Κέντρο βοήθειας Ecwid για τις πλήρεις λεπτομέρειες και ερωτήσεις σχετικά με την πώληση ψηφιακών αγαθών μέσω Ecwid, με Ecwid, μπορείτε να πωλήσει ψηφιακά προϊόντα, όπως τα ebooks και φυσικά προϊόντα και υπηρεσίες από ένα μόνο κατάστημα. Χρησιμοποιήστε το λογαριασμό σας Ecwid να πωλούν στο κατάστημά σας, ένα κατάστημα στο Facebook, Ίνσταγκραμ, Αμαζόνα, eBay, Snapchat, Pinterest, κι αλλα, όλα διατηρώντας παράλληλα τις πωλήσεις σας συγχρονίζονται στο Ecwid ταμπλό του αυτοκινήτου σας.
Όταν είστε τελικά έτοιμοι να αρχίσουν να πωλούν το ebook σας, θα χρειαστείτε κάποια έξυπνη τακτική για να πάρει τη λέξη έξω. Εδώ είναι μερικές μεγάλες τρόπους για να ξεκινήσει την προώθηση πρώτη σας ebook:
Χρησιμοποιήστε τα social media. Προγραμματίστε διάφορες θέσεις σε όλα τα κανάλια κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης σας για να αφήσει τους οπαδούς σας γνωρίζουμε ότι το νέο ebook σας είναι διαθέσιμο για αγορά. Και αν είστε προσφέροντας δωρεάν για περιορισμένο χρονικό διάστημα, μην ξεχάσετε να αναφέρω ότι, καθώς!
Σχόλια μετά. Προσπαθήστε να βρείτε κάποια σχετική, blogs με μεγάλη κίνηση μπορείτε να δημοσιεύσετε επισκεπτών στο να μιλάμε για θέματα που έχουν σχέση με το νέο σας ebook. Ακόμα κι αν δεν είστε ρίχνει το βιβλίο σας στην ίδια την ανάρτηση, μπορείτε να συνδέσετε με αυτό το βιογραφικό σας.
Κάντε μια περιήγηση podcast,. Δείτε αν μερικά podcasts θα ήταν πρόθυμοι να σας έχουμε ως επισκέπτης να μοιραστούν ένα μάθημα ή δύο από το νέο ebook (χωρίς να δίνει πάρα πολύ μακριά, φυσικά). Το ενδιαφέρον αυτό θα συμβάλει στη δημιουργία νέων ακροατηρίων και προσφέρει άλλη μια ευκαιρία να μοιραστούν το σύνδεσμο στο βιο σας.
Εταιρικής σχέσης με την επιρροή. Αν είστε συνδεδεμένοι με bloggers ή επιρροή σε μια θέση που είναι σχετικό με το θέμα ebook σας, ρωτήστε αν μπορείτε να συνεργαστείτε για να δώσει μακριά μερικά δωρεάν αντίτυπα.
Η πώληση ebooks είναι ακριβώς όπως η πώληση οτιδήποτε άλλο: είναι όλα σχετικά με την εξεύρεση αποτελεσματικών τρόπων για να πάρει το προϊόν σας μπροστά από το κοινό σας. Και από τη στιγμή που έχετε να βρεθεί, συνέχισε το. Μην αφήνετε προώθησης του σχεδίου σας πετυχημένο μετά την πρώτη εβδομάδα - βάλει μαζί μια στρατηγική που θα κρατήσει τις πωλήσεις σε τροχαίο μήνα μετά το μήνα μέσω νέων καναλιών και ευκαιρίες.
Το κύριο πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι να κρατήσει την εξεύρεση νέων, δημιουργικούς τρόπους για να πάρετε το ebook σας μπροστά από το νέο κοινό. Μην αφήνετε σας προβολή Σχέδιο πετυχημένο εβδομάδα μετά την απελευθέρωση - βάλει μαζί μια στρατηγική που θα κρατήσει τις πωλήσεις σε τροχαίο μήνα μετά το μήνα μέσω της συνεχούς νέες ευκαιρίες.
Η πώληση Ebooks: Διδάξτε τι ξέρετε
Από τη διδασκαλία τους άλλους για τη βιομηχανία και τα προϊόντα σας, για να μοιραστείτε τις εμπειρίες σας ως επιχειρηματία, γράφοντας ebooks είναι μια ευκαιρία να μετατρέψει την ιστορία σας σε ένα προϊόν που μπορείτε να πουλήσετε.
Μήπως το απαιτούν χρόνο και σχεδιασμό? Φυσικά. Τι καλό ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση δεν? Αλλά όταν αυτό γίνεται σωστά, ebooks μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να δουν το εμπορικό σήμα σας και τα προϊόντα σας σε ένα εντελώς νέο φως - και να θέσει μερικά έξτρα δολάρια στην τσέπη σας για το καλό μέτρο. Λοιπόν, τι περιμένετε? Ξεκινήστε σήμερα δημιουργώντας το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.
Αν το ηλεκτρονικό εμπόριο υποστηρίζει την πλατφόρμα σας πωλούν ψηφιακά προϊόντα, ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να πουλήσει το ebook σας είναι από το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα. Για παράδειγμα, Ecwid επιτρέπει στους πελάτες να προσθέσετε ψηφιακά προϊόντα στο καλάθι τους και να ολοκληρώσουν τη διαδικασία εξόδου με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που κάνουν φυσικά προϊόντα. Μόλις το ψηφιακό προϊόν παραγγελθεί και πληρωθεί για, Ecwid στέλνει ένα e-mail στον πελάτη με το σύνδεσμο λήψης. Στο Ecwid, δεν υπάρχει όριο στον αριθμό ebooks μπορείτε να πουλήσετε ή να αντίστοιχες λήψεις τους. Κάθε αρχείο μπορεί να είναι έως 25 γιγαμπάιτ.
Αν είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ebooks πώλησης με Ecwid, απλώς ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Συνδεθείτε στον πίνακα Ecwid Сontrol σας και μεταβείτε στο “Κατάλογος” σελίδα.
Κάντε κλικ σε οποιοδήποτε προϊόν για να το επεξεργαστείτε ή να δημιουργήσετε ένα νέο.
Ανοιξε το "αρχεία»καρτέλα.
Ανεβάστε τα αρχεία που θέλετε να πωλούν.
Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες? Επίσκεψη Κέντρο βοήθειας Ecwid για τις πλήρεις λεπτομέρειες και ερωτήσεις σχετικά με την πώληση ψηφιακών αγαθών μέσω Ecwid, με Ecwid, μπορείτε να πωλήσει ψηφιακά προϊόντα, όπως τα ebooks και φυσικά προϊόντα και υπηρεσίες από ένα μόνο κατάστημα. Χρησιμοποιήστε το λογαριασμό σας Ecwid να πωλούν στο κατάστημά σας, ένα κατάστημα στο Facebook, Ίνσταγκραμ, Αμαζόνα, eBay, Snapchat, Pinterest, κι αλλα, όλα διατηρώντας παράλληλα τις πωλήσεις σας συγχρονίζονται στο Ecwid ταμπλό του αυτοκινήτου σας.
Όταν είστε τελικά έτοιμοι να αρχίσουν να πωλούν το ebook σας, θα χρειαστείτε κάποια έξυπνη τακτική για να πάρει τη λέξη έξω. Εδώ είναι μερικές μεγάλες τρόπους για να ξεκινήσει την προώθηση πρώτη σας ebook:
Χρησιμοποιήστε τα social media. Προγραμματίστε διάφορες θέσεις σε όλα τα κανάλια κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης σας για να αφήσει τους οπαδούς σας γνωρίζουμε ότι το νέο ebook σας είναι διαθέσιμο για αγορά. Και αν είστε προσφέροντας δωρεάν για περιορισμένο χρονικό διάστημα, μην ξεχάσετε να αναφέρω ότι, καθώς!
Σχόλια μετά. Προσπαθήστε να βρείτε κάποια σχετική, blogs με μεγάλη κίνηση μπορείτε να δημοσιεύσετε επισκεπτών στο να μιλάμε για θέματα που έχουν σχέση με το νέο σας ebook. Ακόμα κι αν δεν είστε ρίχνει το βιβλίο σας στην ίδια την ανάρτηση, μπορείτε να συνδέσετε με αυτό το βιογραφικό σας.
Κάντε μια περιήγηση podcast,. Δείτε αν μερικά podcasts θα ήταν πρόθυμοι να σας έχουμε ως επισκέπτης να μοιραστούν ένα μάθημα ή δύο από το νέο ebook (χωρίς να δίνει πάρα πολύ μακριά, φυσικά). Το ενδιαφέρον αυτό θα συμβάλει στη δημιουργία νέων ακροατηρίων και προσφέρει άλλη μια ευκαιρία να μοιραστούν το σύνδεσμο στο βιο σας.
Εταιρικής σχέσης με την επιρροή. Αν είστε συνδεδεμένοι με bloggers ή επιρροή σε μια θέση που είναι σχετικό με το θέμα ebook σας, ρωτήστε αν μπορείτε να συνεργαστείτε για να δώσει μακριά μερικά δωρεάν αντίτυπα.
Η πώληση ebooks είναι ακριβώς όπως η πώληση οτιδήποτε άλλο: είναι όλα σχετικά με την εξεύρεση αποτελεσματικών τρόπων για να πάρει το προϊόν σας μπροστά από το κοινό σας. Και από τη στιγμή που έχετε να βρεθεί, συνέχισε το. Μην αφήνετε προώθησης του σχεδίου σας πετυχημένο μετά την πρώτη εβδομάδα - βάλει μαζί μια στρατηγική που θα κρατήσει τις πωλήσεις σε τροχαίο μήνα μετά το μήνα μέσω νέων καναλιών και ευκαιρίες.
Το κύριο πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι να κρατήσει την εξεύρεση νέων, δημιουργικούς τρόπους για να πάρετε το ebook σας μπροστά από το νέο κοινό. Μην αφήνετε σας προβολή Σχέδιο πετυχημένο εβδομάδα μετά την απελευθέρωση - βάλει μαζί μια στρατηγική που θα κρατήσει τις πωλήσεις σε τροχαίο μήνα μετά το μήνα μέσω της συνεχούς νέες ευκαιρίες.
Η πώληση Ebooks: Διδάξτε τι ξέρετε
Από τη διδασκαλία τους άλλους για τη βιομηχανία και τα προϊόντα σας, για να μοιραστείτε τις εμπειρίες σας ως επιχειρηματία, γράφοντας ebooks είναι μια ευκαιρία να μετατρέψει την ιστορία σας σε ένα προϊόν που μπορείτε να πουλήσετε.
Μήπως το απαιτούν χρόνο και σχεδιασμό? Φυσικά. Τι καλό ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση δεν? Αλλά όταν αυτό γίνεται σωστά, ebooks μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να δουν το εμπορικό σήμα σας και τα προϊόντα σας σε ένα εντελώς νέο φως - και να θέσει μερικά έξτρα δολάρια στην τσέπη σας για το καλό μέτρο. Λοιπόν, τι περιμένετε? Ξεκινήστε σήμερα δημιουργώντας το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου