Slide show

SEO Tutorial για αρχάριους απο τον Shaun Anderson

SEO Tutorial για αρχάριους απο τον Shaun Anderson

Τι είναι SEO: S earch E ngine Ο ptimisation το 2017 είναι μια τεχνική, αναλυτική και δημιουργική διαδικασία για τη βελτίωση της προβολής μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Η κύρια λειτουργία του είναι να οδηγεί περισσότερες επισκέψεις σε έναν ιστότοπο που μετατρέπεται σε πωλήσεις.

Οι δωρεάν συμβουλές SEO που θα διαβάσετε σε αυτή τη σελίδα θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε έναν επιτυχημένο SEO φιλικό ιστοχώρο τον εαυτό σας.Τι είναι SEO;

S earch E ngine Ο ptimisation το 2017 είναι μια τεχνική, αναλυτική και δημιουργική διαδικασία για τη βελτίωση της προβολής μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Η κύρια λειτουργία του είναι να οδηγεί περισσότερες επισκέψεις σε έναν ιστότοπο που μετατρέπεται σε πωλήσεις.

Μια εισαγωγή
Αυτό το άρθρο είναι ένας οδηγός για αρχάριους για την αποτελεσματική λευκό καπέλο SEO.
Προσωπικά αποκλείω τις τεχνικές που μπορεί να είναι «γκρίζα καπέλα», καθώς το γκρι σήμερα είναι συχνά «μαύρο καπέλο» αύριο, όσον αφορά την Google.
Κανένας οδηγός μιας σελίδας δεν μπορεί να εξερευνήσει πλήρως αυτό το σύνθετο θέμα. Αυτό που θα διαβάσετε εδώ είναι απαντήσεις σε ερωτήσεις που είχα όταν ξεκινούσα σε αυτόν τον τομέα.


Οι κανόνες.
Η Google επιμένει ότι οι webmasters συμμορφώνονται με τους «κανόνες» τους και στοχεύουν να ανταμείψουν τους ιστότοπους με περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και αξιοσημείωτες τεχνικές μάρκετινγκ ιστού με «άσπρα καπέλα» με υψηλές βαθμολογίες.
Αντίθετα, επίσης, πρέπει να τιμωρήσει ιστοσελίδες που διαχειρίζονται για την κατάταξη στο Google από το σπάσιμο των κανόνων αυτών.
Αυτοί οι κανόνες δεν είναι «νόμοι», αλλά «οδηγίες», για την κατάταξη στο Google. Καθορίζονται από την Google. Θα πρέπει να σημειωθεί, ωστόσο, ότι ορισμένες μέθοδοι κατάταξης στην Google είναι, στην πραγματικότητα, παράνομες. Η πειρατεία, για παράδειγμα, είναι παράνομη στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.
Μπορείτε να επιλέξετε να ακολουθήσετε και να τηρήσετε αυτούς τους κανόνες, να τις λυγίσετε ή να τις αγνοήσετε - όλες με διαφορετικά επίπεδα επιτυχίας (και τα επίπεδα ανταπόδοσης, από την ομάδα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας της Google).

Τα λευκά καπέλα το κάνουν με τους "κανόνες". Τα μαύρα καπέλα αγνοούν τους «κανόνες».

Αυτό που διαβάζετε σε αυτό το άρθρο είναι απόλυτα εντός των νόμων και επίσης εντός των κατευθυντήριων γραμμών και θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας μέσω σελίδων αποτελεσμάτων μηχανικών αναζήτησης ή φυσικών σελίδων αναζήτησης (SERP).Ορισμός

Υπάρχουν πολλοί ορισμοί του SEO (ορθογραφία Optimi μηχανών αναζήτησης s ation στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, ή μηχανή αναζήτησης Optimi z ation στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά), αλλά βιολογική SEO το 2017 είναι ως επί το πλείστον για να πάρει ελεύθερη κυκλοφορία από την Google , Η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης στον κόσμο (και σχεδόν το μόνο παιχνίδι στην πόλη στο Ηνωμένο Βασίλειο):


Ευκαιρία
Η τέχνη της SEO στο διαδίκτυο έγκειται στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν πράγματα και κατανοούν το είδος των αποτελεσμάτων που θέλει η Google (ή θα) να προβάλει στους χρήστες της. Πρόκειται για την τοποθέτηση πολλών πραγμάτων για να αναζητήσουμε ευκαιρίες.
Ένας καλός βελτιστοποιητής έχει κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google παράγουν τα φυσικά τους SERPs για να ικανοποιήσουν τις ερωτήσεις λέξεων-κλειδιών πλοήγησης , πληροφοριών και συναλλαγών .

Διαχείριση κινδύνου
Ένας καλός έμπορος μηχανών αναζήτησης έχει καλή κατανόηση των βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων κινδύνων που συνδέονται με τη βελτιστοποίηση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης και την κατανόηση του είδους περιεχομένου και των τοποθεσιών της Google ( ειδικά ) WANTS να επιστρέψουν στα φυσικά SERP.
Ο στόχος κάθε εκστρατείας είναι μεγαλύτερη προβολή στις μηχανές αναζήτησης και αυτό θα ήταν μια απλή διαδικασία αν δεν ήταν για τις πολλές παγίδες.
Υπάρχουν κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται ή να αγνοούνται, να λαμβάνονται κίνδυνοι, να γίνονται κέρδη και οι μάχες να κερδίζονται ή να χάνονται.

Δωρεάν κυκλοφορία

Ένας εκπρόσωπος του Mountain View κάποτε κάλεσε τους μηχανισμούς αναζήτησης « kingmakers », και αυτό δεν είναι ψέμα.
Η υψηλή βαθμολογία στο Google είναι ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ - είναι στην πραγματικότητα «δωρεάν διαφήμιση» στον καλύτερο διαφημιστικό χώρο στον κόσμο.
Η επισκεψιμότητα από τις φυσικές καταχωρήσεις του Google εξακολουθεί να είναι η πιο πολύτιμη οργανική επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο στον κόσμο και μπορεί να κάνει ή να σπάσει μια επιχείρηση στο διαδίκτυο.
Η κατάσταση του παιχνιδιού, το 2017, είναι ότι μπορείτε ακόμα να δημιουργήσετε άκρως στοχευμένους οδηγούς, ΔΩΡΕΑΝ, απλώς βελτιώνοντας τον ιστότοπό σας και βελτιστοποιώντας το περιεχόμενό σας ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο συναφές για έναν αγοραστή που αναζητά την εταιρεία, το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Όπως μπορείτε να φανταστείτε, υπάρχει ένας πολύς ανταγωνισμός τώρα για αυτή την ελεύθερη κίνηση - ακόμα και από την Google (!) Σε μερικές θέσεις.
Δεν πρέπει να ανταγωνίζεστε την Google. Θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε ανταγωνισμό με τους ανταγωνιστές σας.

Η διαδικασία
Η διαδικασία μπορεί να εφαρμοστεί επιτυχώς σε ένα υπνοδωμάτιο ή σε ένα εργασιακό περιβάλλον, αλλά κατά παράδοση συνεπάγεται πάντοτε την εξάσκηση πολλών δεξιοτήτων καθώς προέκυψαν συμπεριλαμβανομένων ποικίλων τεχνολογιών μάρκετινγκ που περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε:

  • Σχεδιασμός ιστοσελίδας
  • Προσιτότητα
  • Ευχρηστία
  • Εμπειρία χρήστη
  • Ανάπτυξη ιστότοπου
  • PHP, HTML, CSS, κλπ.
  • Διαχείριση διακομιστή
  • Διαχείριση τομέα
  • Copywriting
  • ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
  • Ανάλυση backlink
  • Έρευνα λέξεων-κλειδιών
  • Προώθηση των κοινωνικών μέσων
  • Ανάπτυξη λογισμικού
  • Ανάλυση και ανάλυση δεδομένων
  • Αρχιτεκτονική πληροφοριών
  • Ερευνα
  • Ανάλυση αρχείου καταγραφής

Κοιτάζοντας την Google για ώρες στο τέλοςΧρειάζεται πολύ, το 2017, να κατατάξουμε την αξία μιας σελίδας στο Google σε ανταγωνιστικές θέσεις.

Εμπειρία χρήστη
Το μεγάλο stick Google χτυπά κάθε webmaster με (αυτή τη στιγμή, και για το προβλέψιμο μέλλον) είναι το ραβδί QUALITY USER EXPERIENCE .
Εάν περιμένετε να κατατάξετε στο Google το 2017, θα πρέπει να έχετε μια ποιοτική προσφορά, που δεν βασίζεται αποκλειστικά σε χειραγώγηση ή σε παλιές σχολικές τακτικές.
Είναι μια επίσκεψη στον ιστότοπό σας μια καλή εμπειρία χρήστη;
Εάν όχι - προσέξτε το εγχειρίδιο 'Q uality Raters' και προσέξτε τους αλγόριθμους της Google Panda / Site Quality που αναζητούν κακή εμπειρία χρήστη για τους χρήστες της.
Η αύξηση του «bar ποιότητας» της Google, σε ετήσια βάση, εξασφαλίζει υψηλότερο επίπεδο ποιότητας στο διαδικτυακό μάρκετινγκ εν γένει (πάνω από την πολύ χαμηλή ποιότητα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια).
Η επιτυχία σε απευθείας σύνδεση συνεπάγεται επένδυση σε υψηλότερη ποιότητα περιεχομένου στη σελίδα, αρχιτεκτονική ιστοτόπου, χρηστικότητα, μετατροπή σε ισορροπία βελτιστοποίησης και προώθηση.
Αν δεν πάρετε αυτή τη διαδρομή, θα βρείτε τον εαυτό σας εκδιωχθεί από τους αλγόριθμους της Google σε κάποιο σημείο του επόμενου έτους.
Αυτός ο οδηγός SEO (και αυτός ο ολόκληρος δικτυακός τόπος) δεν αφορά την εξαγωγή και τον έγκαυμα τύπου Google SEO (που ονομάζεται webspam στο Google), καθώς είναι πολύ επικίνδυνο να αναπτυχθεί σε πραγματικό ιστοχώρο επιχειρήσεων το 2017.

Τι είναι μια επιτυχημένη στρατηγική;
Ενημερωθείτε. Αποκτήστε εμπιστοσύνη. Αποκτήστε δημοφιλείς.
Δεν είναι πλέον μόνο για χειραγώγηση το 2017.
Πρόκειται για την προσθήκη ποιοτικού και συχνά χρήσιμου περιεχομένου στον ιστότοπό σας, που να ανταποκρίνεται από κοινού σε ένα ΣΚΟΠΟΣ που παρέχει την ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΗΣΤΩΝ.
Εάν είστε σοβαροί για να αποκτήσετε περισσότερη κίνηση από τις μηχανές αναζήτησης, ετοιμαστείτε να επενδύσετε χρόνο και προσπάθεια στην ιστοσελίδα σας και στο online marketing.

Σήματα ποιότητας
Η Google θέλει να ταξινομήσει τα έγγραφα QUALITY στα αποτελέσματά της και να αναγκάσει όσους επιθυμούν να κατέχουν υψηλή θέση να επενδύσουν σε περιεχόμενο υψηλότερης ποιότητας ή σε εξαιρετικές υπηρεσίες που προσελκύουν συντακτικούς συνδέσμους από αξιόπιστους ιστότοπους.
Αν είστε πρόθυμοι να προσθέσετε πολύ μεγάλο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας και δημιουργήσετε buzz για την εταιρεία σας, η Google θα σας κατατάξει σε υψηλά επίπεδα.
Αν προσπαθήσετε να χειραγωγήσετε την Google, θα σας τιμωρήσει για μια περίοδο και συχνά μέχρι να διορθώσετε το πρόβλημα που προσβάλλει - το οποίο γνωρίζουμε μπορεί να είναι ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
Επιστροφής γενικά, για παράδειγμα, STILL ζυγίζονται FAR υπερβολικά θετικά από την Google και χειραγωγούνται για να οδηγήσουν μια τοποθεσία στις κορυφαίες θέσεις - για λίγο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι blackhats το κάνουν - και έχουν το επιχειρηματικό μοντέλο για να το κάνουν. Είναι ο ευκολότερος τρόπος ταξινόμησης ενός ιστότοπου, ακόμη και σήμερα.
Εάν είστε μια πραγματική επιχείρηση που σκοπεύει να οικοδομήσει ένα εμπορικό σήμα σε απευθείας σύνδεση - δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μαύρο καπέλο μεθόδους. Τελεία.
Η επίλυση των προβλημάτων δεν θα οδηγήσει αναγκαστικά στην οργανική κυκλοφορία, όπως ήταν πριν από μια ποινή.
Η ανάκτηση από μια ποινή Google είναι μια διαδικασία "νέας ανάπτυξης" όσο είναι μια διαδικασία "καθαρισμού".
Οι κατατάξεις Google βρίσκονται σε συνεχή ροή

Είναι η δουλειά της Google να ΚΑΝΕΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΣΚΛΗΡΩΝ ΣΕΡΡΩΝ.

Έτσι - οι άνθρωποι πίσω από τους αλγόριθμους συνεχίζουν να «κινούνται τα γκρουπ», τροποποιώντας τους «κανόνες» και αυξάνοντας «πρότυπα ποιότητας» για σελίδες που ανταγωνίζονται για τις πρώτες δέκα κατατάξεις.

Το 2017 - έχουμε πάντα ροή στα SERPs - και αυτό φαίνεται να ταιριάζει στο Google και να κρατάει όλοι μαντέψει.

Η Google είναι πολύ μυστική για τη «μυστική σάλτσα» της και προσφέρει μερικές φορές χρήσιμες και μερικές φορές ασαφείς συμβουλές - και μερικοί λένε ότι προσφέρει κακή μετακίνηση - σχετικά με το πώς να αξιοποιήσετε περισσότερο την πολύτιμη επισκεψιμότητα από την Google.

Η Google έχει καταγράψει ότι ο κινητήρας σκοπεύει σε «απογοητευτικούς» βελτιστοποιητές μηχανών αναζήτησης προσπαθεί να βελτιώσει την ποσότητα υψηλής ποιότητας κυκλοφορίας σε έναν ιστότοπο - τουλάχιστον (αλλά όχι περιοριστικά) - χρησιμοποιώντας στρατηγικές χαμηλής ποιότητας που χαρακτηρίζονται ως ανεπιθύμητο περιεχόμενο ιστού.

Στον πυρήνα της, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης Google εξακολουθεί να αφορά τα KEYWORDS και LINKS . Πρόκειται για ΣΧΕΤΙΚΟ , ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ και ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ . Πρόκειται για την ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ .

Μια καλή ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΧΡΗΣΤΗ είναι ένα κλειδί για τη νίκη - και τη διατήρηση - των υψηλότερων βαθμολογιών σε πολλά κατακόρυφα.

Συνάφεια, Αρχή & Εμπιστοσύνη
Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας έχει ως στόχο να καταστήσει μια ιστοσελίδα σχετική και αξιόπιστη για να ταξινομήσει ένα ερώτημα.

Πρόκειται για την ταξινόμηση για πολύτιμες λέξεις-κλειδιά για μακροπρόθεσμα, με βάση την αξία. Μπορείτε να παίξετε με τους κανόνες «λευκού καπέλου» που καθορίζονται από την Google και να επιδιώξετε να οικοδομήσετε αυτή την Αρχή και την Εμπιστοσύνη φυσικά, με την πάροδο του χρόνου ή μπορείτε να επιλέξετε να αγνοήσετε τους κανόνες και να πάτε μαύρο καπέλο με πλήρη απασχόληση.

Οι τακτικές SEO πλέον εξακολουθούν να λειτουργούν, για κάποιο χρονικό διάστημα, σε κάποιο επίπεδο, ανάλογα με το ποιος τους κάνει και πώς αναπτύσσεται η εκστρατεία.

Όποια και αν είναι η διαδρομή σας, γνωρίζετε ότι εάν η Google συλλαμβάνει ότι προσπαθείτε να τροποποιήσετε την κατάταξή σας χρησιμοποιώντας προφανείς και χειραγωγικές μεθόδους, τότε θα σας ταξινομήσουν ένα spammer ιστού και ο ιστότοπός σας θα τιμωρηθεί (δεν θα έχετε υψηλή βαθμολογία για σχετικές λέξεις-κλειδιά).

Αυτές οι κυρώσεις μπορούν να διαρκέσουν χρόνια αν δεν αντιμετωπιστούν, καθώς ορισμένες κυρώσεις λήγουν και μερικές δεν - και η Google θέλει να καθαρίσετε τυχόν παραβιάσεις.

Η Google δεν θέλει να δοκιμάσετε και να τροποποιήσετε εύκολα την κατάταξή σας. Οι επικριτές θα έλεγαν ότι η Google θα προτιμούσε να τους καταβάλλετε να το κάνουν χρησιμοποιώντας το Google Adwords.

Το πρόβλημα για το Google είναι - η υψηλή κατάταξη στις οργανικές καταχωρίσεις της Google είναι μια πραγματική κοινωνική απόδειξη για μια επιχείρηση, ένας τρόπος αποφυγής των δαπανών της PPC και ακόμα, απλά, ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΙ για να οδηγήσετε την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ κυκλοφορίας σε έναν ιστότοπο.

Είναι ΔΩΡΕΑΝ, επίσης, μόλις συναντήσετε τα πάντα-αυξανόμενα κριτήρια που χρειάζονται για να κατατάξετε την κορυφή.

Η «εμπειρία χρήστη» έχει σημασία

Είναι η εμπειρία χρήστη έναν παράγοντα κατάταξης;

Η εμπειρία των χρηστών αναφέρθηκε 16 φορές στο κύριο περιεχόμενο των οδηγιώνγια τους ποιοτικούς κριτές (επίσημο PDF), αλλά μας είπαν από την Google ότι δενείναι , κατά λέξη, ταξινομημένος «συντελεστής κατάταξης » στην αναζήτηση επιφάνειας εργασίας, τουλάχιστον.

"Σε κινητά, σίγουρα , αφού το UX αποτελεί τη βάση της φιλικής ενημέρωσης για κινητά. Στην επιφάνεια εργασίας δεν υπάρχει αυτήν τη στιγμή. ( Gary Illyes: Google, Μάιος 2015)"

Ενώ το UX, όπως μας λένε, δεν είναι κυριολεκτικά ένας «συντελεστής κατάταξης», είναι χρήσιμο να κατανοήσουμε ακριβώς τι λέει η Google μια «κακή εμπειρία χρήστη», διότι αν εντοπιστούν φτωχά σήματα UX στην ιστοσελίδα σας, αυτό δεν πρόκειται να γίνει Υγιές πράγμα για τις κατατάξεις σας οποιαδήποτε στιγμή σύντομα.

Ο Matt Cutts συνεπής συμβουλές SEO ήταν να επικεντρωθεί σε μια ικανοποιητική εμπειρία χρήστη.

Τι είναι το Bad UX;
Για την Google - βαθμολόγηση UX, τουλάχιστον από την άποψη του ποιοτικού κριτή, περιστρέφεται γύρω από τη σήμανση της σελίδας προς τα κάτω για:
  • Παραπλανητικός ή ενδεχομένως παραπλανητικός σχεδιασμός
  • Ύπουλες ανακατευθύνσεις (σύνδεσμοι θυγατρικών)
  • Κακόβουλη λήψη και
  • Ανεπιθύμητο περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (μη τροποποιημένα σχόλια και αναρτήσεις)
  • MC χαμηλής ποιότητας (κύριο περιεχόμενο της σελίδας)
  • SC χαμηλής ποιότητας (συμπληρωματικό περιεχόμενο)

Τι είναι το SC (συμπληρωματικό περιεχόμενο);
Όταν πρόκειται για μια ιστοσελίδα και θετική ux, η Google μιλάει πολύ για τη λειτουργικότητα και τη χρησιμότητα του Χρήσιμου Συμπληρωματικού Περιεχομένου - π.χ. χρήσιμους συνδέσμους πλοήγησης για χρήστες (που γενικά δεν είναι MC ή Διαφημίσεις).

"Το συμπληρωματικό περιεχόμενο συμβάλλει στη σωστή εμπειρία χρήστη στη σελίδα, αλλά δεν βοηθά άμεσα τη σελίδα να επιτύχει το σκοπό της. Το SC δημιουργείται από τους υπεύθυνους διαδικτύου και αποτελεί σημαντικό μέρος της εμπειρίας των χρηστών. Ένας κοινός τύπος SC είναι σύνδεσμοι πλοήγησης που επιτρέπουν στους χρήστες να επισκέπτονται άλλα μέρη του ιστότοπου. Σημειώστε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, το περιεχόμενο πίσω από τις καρτέλες μπορεί να θεωρηθεί μέρος του SC της σελίδας."

"Συνοψίζοντας, η έλλειψη χρήσιμων SC μπορεί να είναι ένας λόγος για μια βαθμολογία χαμηλής ποιότητας, ανάλογα με το σκοπό της σελίδας και τον τύπο της ιστοσελίδας. Έχουμε διαφορετικά πρότυπα για μικρές ιστοσελίδες που υπάρχουν για να εξυπηρετούν τις κοινότητές τους έναντι μεγάλων ιστότοπων με μεγάλο όγκο ιστοσελίδων και περιεχομένου. Για ορισμένους τύπους "ιστοσελίδων", όπως αρχεία PDF και αρχεία JPEG, δεν περιμένουμε καθόλου SC."

Αξίζει να θυμηθούμε ότι η Good SC δεν μπορεί να εξοικονομήσει Poor MC ("Το Ma in Content είναι οποιοδήποτε μέρος της σελίδας που βοηθά άμεσα τη σελίδα να επιτύχει το σκοπό της ") από μια βαθμολογία χαμηλής ποιότητας.

Το καλό SC φαίνεται να είναι μια λογική επιλογή. Πάντα υπήρξε.

Βασικά σημεία για την SC

1. Το συμπληρωματικό περιεχόμενο μπορεί να είναι ένα μεγάλο μέρος αυτού που καθιστά μια σελίδα υψηλής ποιότητας πολύ ικανοποιητική για το σκοπό της.
2. Χρήσιμο SC είναι ένα περιεχόμενο που στοχεύει ειδικά στο περιεχόμενο και τον σκοπό της σελίδας.
3. Μικρότερες ιστοσελίδες, όπως ιστότοποι για τοπικές επιχειρήσεις και κοινοτικές οργανώσεις ή προσωπικές ιστοσελίδες και ιστολόγια, μπορεί να χρειάζονται λιγότερη SC για το σκοπό τους.
4. Μια σελίδα μπορεί ακόμα να λάβει μια υψηλή ή ακόμα και υψηλότερη βαθμολογία χωρίς καθόλου SC.

Ακολουθούν τα συγκεκριμένα εισαγωγικά που περιέχουν τον όρο SC :


  • 1. Το συμπληρωματικό περιεχόμενο συμβάλλει στη σωστή εμπειρία χρήστη στη σελίδα, αλλά δεν βοηθά άμεσα τη σελίδα να επιτύχει το σκοπό της.
  • 2. Το SC δημιουργείται από τους υπεύθυνους διαδικτύου και αποτελεί σημαντικό μέρος της εμπειρίας των χρηστών. Ένας κοινός τύπος SC είναι σύνδεσμοι πλοήγησης που επιτρέπουν στους χρήστες να επισκέπτονται άλλα μέρη του ιστότοπου. Σημειώστε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, το περιεχόμενο πίσω από τις καρτέλες μπορεί να θεωρηθεί μέρος του SC της σελίδας.
  • 3. SC που συμβάλλει στην ικανοποιητική εμπειρία χρήστη στη σελίδα και στον ιστότοπο. - (Ένα σημάδι ενός ιστότοπου υψηλής ποιότητας - αυτή η δήλωση επαναλήφθηκε 5 φορές)
  • 4. Ωστόσο, περιμένουμε ιστότοποι μεγάλων εταιρειών και οργανισμών να καταβάλουν μεγάλες προσπάθειες για να δημιουργήσουν μια καλή εμπειρία χρήστη στον ιστότοπό τους, συμπεριλαμβανομένης της παροχής βοήθειας για το SC. Για μεγάλους ιστότοπους, ο SC μπορεί να είναι ένας από τους πρωταρχικούς τρόπους με τους οποίους οι χρήστες διερευνούν τον ιστότοπο και βρίσκουν το MC και η έλλειψη χρήσιμου SC σε μεγάλους ιστότοπους με μεγάλο περιεχόμενο μπορεί να είναι ένας λόγος για χαμηλή βαθμολογία.
  • 5. Ωστόσο, κάποιες σελίδες σχεδιάζονται σκόπιμα για να μετατοπίσουν την προσοχή του χρήστη από το MC στις διαφημίσεις, τις συνδέσεις δημιουργίας εσόδων ή το SC. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το MC γίνεται δύσκολο να διαβαστεί ή να χρησιμοποιηθεί, με αποτέλεσμα την κακή εμπειρία του χρήστη. Αυτές οι σελίδες πρέπει να έχουν χαμηλή βαθμολογία.
  • 6. Η παραπλανητική ή ενδεχομένως παραπλανητική σχεδίαση καθιστά δύσκολο να πει ότι δεν υπάρχει καμία απάντηση, καθιστώντας αυτή τη σελίδα μια κακή εμπειρία χρήστη.
  • 7. Η ανακατεύθυνση είναι η πράξη αποστολής χρήστη σε διαφορετική διεύθυνση URL από αυτή που είχε αρχικά ζητηθεί. Υπάρχουν πολλοί σοβαροί λόγοι για την ανακατεύθυνση από μια διεύθυνση URL σε μια άλλη, για παράδειγμα, όταν ένας ιστότοπος μεταβαίνει σε μια νέα διεύθυνση. Ωστόσο, μερικές ανακατευθύνσεις έχουν σχεδιαστεί για να εξαπατήσουν τις μηχανές αναζήτησης και τους χρήστες. Αυτές είναι μια πολύ κακή εμπειρία χρήστη, και οι χρήστες μπορεί να αισθάνονται εξαπατημένοι ή σύγχυση. Θα ονομάσουμε αυτές τις "ύπουλες ανακατευθύνσεις". Υπέροχες ανακατευθύνσεις είναι παραπλανητικές και θα πρέπει να έχουν την χαμηλότερη βαθμολογία.
  • 8. Εντούτοις, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε σελίδες με μεγάλο αριθμό ανεπιθύμητων συζητήσεων στο φόρουμ ή σχολιασμένα σχόλια χρηστών. Θα εξετάσουμε ένα σχόλιο ή μια συζήτηση στο φόρουμ που θα είναι "ανεπιθύμητη" αν κάποιος δημοσιεύσει μη σχετιζόμενα σχόλια που δεν προορίζονται να βοηθήσουν άλλους χρήστες, αλλά να διαφημίσουν ένα προϊόν ή να δημιουργήσουν έναν σύνδεσμο σε έναν ιστότοπο. Συχνά αυτά τα σχόλια δημοσιεύονται από ένα "bot" παρά από ένα πραγματικό πρόσωπο. Τα ανεπιθύμητα σχόλια είναι εύκολο να αναγνωριστούν. Μπορούν να συμπεριλαμβάνουν διαφημίσεις, λήψεις ή άλλους συνδέσμους ή μερικές φορές απλά σύντομες συμβολοσειρές κειμένου που δεν σχετίζονται με το θέμα, όπως "Καλό", "Γεια σας", "Είμαι νέος εδώ", "Πώς είσαστε σήμερα" κ.λπ. Οι υπεύθυνοι Webmasters πρέπει να βρουν και να καταργήσουν αυτό το περιεχόμενο επειδή είναι κακή εμπειρία χρήστη.
  • 9. Οι τροποποιήσεις καθιστούν πολύ δύσκολη την ανάγνωση και είναι κακή εμπειρία χρήστη. (Μικρότερη ποιότητα MC (αντιγραφή περιεχομένου με ελάχιστο ή μηδενικό χρόνο, προσπάθεια, εμπειρογνωμοσύνη, χειρωνακτική αποκατάσταση ή προστιθέμενη αξία για τους χρήστες))
  • 10. Μερικές φορές, το MC μιας σελίδας προορισμού είναι χρήσιμο για το ερώτημα, αλλά η σελίδα συμβαίνει να εμφανίζει διαφημίσεις με πορνογραφικό περιεχόμενο ή συνδέσμους πορνογραφικού περιεχομένου εκτός του MC, κάτι που μπορεί να αποσταθεροποιήσει και ενδεχομένως να αποφέρει κακή εμπειρία χρήστη.
  • 11. Το ερώτημα και η εξυπηρετικότητα του MC πρέπει να είναι ισορροπημένες με την εμπειρία χρήστη της σελίδας.
  • 12. Οι σελίδες που παρέχουν κακή εμπειρία χρήστη, όπως οι σελίδες που προσπαθούν να πραγματοποιήσουν λήψη κακόβουλου λογισμικού, θα πρέπει επίσης να λαμβάνουν χαμηλές αξιολογήσεις, ακόμα και αν έχουν ορισμένες εικόνες κατάλληλες για το ερώτημα. 

Εν ολίγοις, κανείς δεν θα σας συμβουλεύσει να δημιουργήσετε ένα φτωχό UX, με σκοπό, υπό το πρίσμα των αλγορίθμων της Google και των επιθεωρητών ποιότητας της ανθρώπινης ζωής που δείχνουν ένα προφανές ενδιαφέρον για αυτά τα πράγματα. Η Google αξιολογεί τους ιστότοπους για κινητά σε ό, τι μαθήματα είναι απογοητευτικό UX - αν και σε ορισμένα επίπεδα αυτό που η Google ταξινομεί ως 'UX' μπορεί να απέχει αρκετά από αυτό που ο επαγγελματίας του UX εξοικειώνεται με τους ίδιους τρόπους με τα εργαλεία βαθμολόγησης για κινητά της Google. Παράδειγμα, τα εργαλεία δοκιμών W3c Mobile.

Η Google εξακολουθεί, προφανώς, να ενδιαφέρεται περισσότερο για την αξιολόγηση του κύριου περιεχομένου της συγκεκριμένης ιστοσελίδας και της φήμης του τομέα στον οποίο βρίσκεται η σελίδα - σε σχέση με τον ιστότοπό σας και τις ανταγωνιστικές σελίδες σε άλλους τομείς.

Ένα ικανοποιητικό UX μπορεί να βοηθήσει στην κατάταξή σας, λαμβάνοντας υπόψη τους παράγοντες δεύτερης τάξης. Ένα κακό UX μπορεί να επηρεάσει σοβαρά την αξιολόγησή σας από τον άνθρωπο, τουλάχιστον. Οι αλγόριθμοι τιμωρίας της Google πιθανότατα ταξινομούν σελίδες ως κάτι παρόμοιο με ένα κακό UX εάν πληρούν συγκεκριμένα ανιχνεύσιμα κριτήρια, π.χ. έλλειψη φήμης ή παλαιού σχολείου SEO πράγματα όπως λέξη-κλειδί γέμισμα ενός ιστότοπου.

Αν βελτιώνετε την εμπειρία των χρηστών, εστιάζοντας πρωτίστως στην ποιότητα των MC των σελίδων σας και αποφεύγοντας - ακόμη και αφαιρώντας - τις τεχνικές SEO του παλιού σχολείου - αυτές είναι σίγουρα θετικά βήματα για την αύξηση της επισκεψιμότητας από το Google το 2017 - και το είδος του περιεχομένου Η απόδοση των ανταμοιβών Google είναι τελικά σε μεγάλο βαθμό τουλάχιστον για μια ικανοποιητική εμπειρία χρήστη.

Εξισορρόπηση μετατροπών με ευχρηστία και ικανοποίηση χρηστών

Πάρτε αναδυόμενα παράθυρα ή pop-unders ως παράδειγμα:
Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα ευχρηστίας Jakob Nielson, το 95% των επισκεπτών του δικτυακού τόπου μίσους απροσδόκητα ή ανεπιθύμητα αναδυόμενα παράθυρα, ειδικά αυτά που περιέχουν ανεπιθύμητη διαφήμιση.

Στην πραγματικότητα, τα pop-ups έχουν ψηφίσει σταθερά την Αριθμός 1 Most Hated Advertising Technique από την πρώτη φορά που εμφανίστηκαν πριν από πολλά χρόνια .

Οι φοιτητές προσβασιμότητας θα συμφωνήσουν επίσης :


  • 1. Η δημιουργία ενός νέου παραθύρου του προγράμματος περιήγησης πρέπει να είναι η αρχή του χρήστη
  • 2. Τα pop-up νέα παράθυρα δεν πρέπει να γεμίζουν την οθόνη του χρήστη.
  • 3. Όλοι οι σύνδεσμοι πρέπει να ανοίγουν στο ίδιο παράθυρο από προεπιλογή. (Μια εξαίρεση, ωστόσο, μπορεί να γίνει για τις σελίδες που περιέχουν μια λίστα συνδέσμων.Είναι βολικό σε τέτοιες περιπτώσεις να ανοίξετε τους συνδέσμους σε ένα άλλο παράθυρο έτσι ώστε ο χρήστης να μπορέσει να επιστρέψει εύκολα στη σελίδα των συνδέσμων.Ακόμη και σε τέτοιες περιπτώσεις, Για να δώσει στον χρήστη μια προηγούμενη σημείωση ότι οι σύνδεσμοι θα ανοίξουν σε ένα νέο παράθυρο).
  • 4. Πείτε στους επισκέπτες ότι πρόκειται να χρησιμοποιήσουν ένα παράθυρο (χρησιμοποιώντας το χαρακτηριστικό <link> τίτλου)
  • 5. Τα αναδυόμενα παράθυρα δεν λειτουργούν σε όλα τα προγράμματα περιήγησης.
  • 6. Αποπροσανατολίζουν τους χρήστες
  • 7. Παρέχετε στον χρήστη μια εναλλακτική λύση.  .


Είναι ενοχλητικό για τους λάτρεις της χρηστικότητας να ακούσουν ότι τα αναδυόμενα παράθυρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν με επιτυχία για να αυξήσουν σημαντικά τις μετατροπές συνδρομής εγγραφής

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ με τη χρήση ενός παραθύρου pop up
Τα pop ups πιπιλίζουν, όλοι φαίνεται να συμφωνούν. Εδώ είναι η μικρή δοκιμή που έκανα σε ένα υποσύνολο σελίδων, ένα πείραμα για να διαπιστώσω αν τα αναδυόμενα παράθυρα δουλεύουν σε αυτόν τον ιστότοπο για να μετατρέψουν περισσότερους επισκέπτες σε συνδρομητές.

Το έχω δοκιμάσει όταν δεν έκανα blog για μερικούς μήνες και η κυκλοφορία ήταν πολύ σταθερή.

Αποτελέσματα:

Δοκιμή αναδυόμενων αποτελεσμάτων των Windows
Pop Up WindowΣύνολο% Αλλαγή
WK1 ΕνεργοποίησηWk2 Απενεργοποιημένο
Δευτ4620173%
Τρι4823109%
Νυμφεύω4115173%
Πέμ4823109%
Παρ5217206%
Αυτή είναι μια δίκαιη αύξηση των συνδρομητών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε όλο το σκάφος σε αυτό το μικρό πείραμα σε αυτόν τον ιστότοπο. Χρησιμοποιώντας ένα pop up φαίνεται να έχει άμεσο αντίκτυπο.

Έχω δοκιμαστεί από καιρό για μερικούς μήνες και τα αποτελέσματα από το μικρό τεστ παραπάνω έχουν επαναληφθεί ξανά και ξανά.

Έχω δοκιμάσει διαφορετικές διατάξεις και διαφορετικές κλήσεις σε ενέργειες χωρίς αναδυόμενα παράθυρα και λειτουργούν επίσης, σε κάποιο βαθμό, αλλά συνήθως χρειάζονται λίγο χρόνο για να αναπτυχθούν παρά ενεργοποιώντας ένα plugin.

Δεν μου αρέσουν πραγματικά τα αναδυόμενα παράθυρα, καθώς έχουν παρεμποδίσει την προσβασιμότητα στο διαδίκτυο, αλλά είναι ανόητο να απορρίπτετε κάθε τεχνική που λειτουργεί. Επίσης, δεν βρήκα έναν πελάτη ο οποίος, αν είχε τέτοιο αποτέλεσμα, θα επέλεγε την προσβασιμότητα μέσω εγγραφών.

Δεν χρησιμοποιώ πραγματικά το pop up στις μέρες που δημοσιεύω στο blog, όπως και σε άλλες δοκιμές, πραγματικά φάνηκε να σκοτώνει πόσα άτομα μοιράζονται μια θέση σε κύκλους κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Με την Google να δείχνει τώρα ενδιαφέρον με τις παρενθετικές διαφημίσεις , θα ήμουν πολύ νευρικός να χρησιμοποιήσω ένα αναδυόμενο παράθυρο που αποκρύπτει τον κύριο λόγο της επίσκεψης στη σελίδα. Εάν η Google εντοπίσει μια δυσαρέσκεια, νομίζω ότι αυτό θα ήταν πολύ άσχημα νέα για τις βαθμολογίες σας.

Είμαι, επί του παρόντος, χρησιμοποιώντας ένα αναδυόμενο παράθυρο στρατηγικής εξόδου, όπως ελπίζω από τη στιγμή που ο χρήστης βλέπει αυτή τη συσκευή, είναι ΠΡΩΤΑ ικανοποιημένοι με το περιεχόμενό μου που ήρθε για να διαβάσει. Μπορώ να προτείνω αυτό ως έναν τρόπο να αυξήσετε τους συνδρομητές σας, προς το παρόν, με έναν παρόμοιο ρυθμό μετατροπής από τα αναδυόμενα παράθυρα - αν ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ.

Νομίζω ότι, ως βελτιστοποιητής, είναι λογικό να μετατρέπετε τους πελάτες χωρίς να χρησιμοποιείτε τεχνικές που ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά την κατάταξη της Google .

ΜΗΝ αφήνετε τη μετατροπή να παρεμποδίσει τον πρωταρχικό λόγο που ένας επισκέπτης είναι CURRENLTY σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ ή κινδυνεύετε το Google να ανιχνεύσει σχετική δυσαρέσκεια με τον ιστότοπό σας και αυτό δεν πρόκειται να σας βοηθήσει καθώς το RankBrain της Google παίρνει καλύτερα στο να επεξεργαστεί τι ' Στην πραγματικότητα σημαίνει.

Reblog/link https://istogrami365.blogspot.com/